וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משלוחים כדאיים מארה"ב באתר carlomaderno.com

בשיתוף carlomaderno.com

עודכן לאחרונה: 6.4.2021 / 13:42

מגמת העליה בקניות ברשת אצל הצרכן הישראלי נמצאת בעלייה כבר מספר שנים והעלייה נעשתה חדה אף יותר בשנה האחרונה. לאוהבים לקנות ביגוד ברשת כדאי להכיר את carlomaderno

סידור ארון הבגדים. ShutterStock
בגדים/ShutterStock

carlomaderno הוא אתר אופנה מוביל, שמציע מבחר מוצרים איכותיים של ביגוד, הנעלה, אביזרי אופנה ומוצרים לבית. כחלק מהמהפכה הצרכנית של מעבר לקניות אונליין, במקום בחנויות רחוב וקניונים, גם אתר זה מציע קטלוג עשיר של מוצרים ואביזרים שלא ניתן למצוא במקומות אחרים.

הצרכנים הישראלים גילו בתקופה האחרונה את עולם הקניות באינטרנט, והנתונים מראים כי יותר ויותר לקוחות בוחרים לקנות מוצרים ברשת, לקבל את ההזמנה שלהם בצורה נוחה עד לבית וליהנות מהטבות שונות ותנאי קנייה נוחים, כמו גם מהיתרון של ביצוע שופינג מבלי לצאת מהבית. המגמה של קניות ברשת הייתה קיימת עוד לפני תקופת הקורונה, אך היא התחזקה מאוד בתקופה זו, ולאחר שקהל הלקוחות והצרכנים גילה את היתרונות של עולם הקניות אונליין, מגמה זו צפויה רק להתחזק בעתיד.

ההטבה החדשה במשלוחים לישראל

עד לפרוץ מגפת הקורונה, חברת carlomaderno סיפקה משלוחים לישראל בחינם, אך האתגרים של הקורונה גרמו להפסקת השירות הזה. כעת, גם כמחווה לכבוד יום העצמאות של מדינת ישראל, החברה מחדשת את המשלוחים החינמיים לישראל וכן מחזירה את תעריף השילוח מארה"ב לרמה הרגילה והקבועה שלו. המשלוח בתעריף המוזל כולל את כל פרטי ההלבשה וההנעלה של החברה, כך שתוכלו כעת לרכוש מעיל של אופנת נשים, למשל, ולשלם דמי משלוח רגילים בעלות של 8.66$, בניגוד לעלות של 30$, שהייתה נהוגה קודם לכן.

כך ניתן ליהנות מהמוצרים הייחודיים והאיכותיים של החנות, ולקבל משלוח לישראל בתנאים נוחים בהרבה. הדבר מהווה בשורה משמעותית לצרכנים הישראלים, שרבים מהם מגיעים לאתר החברה ומחפשים פריטי אופנה מעוצבים ומיוחדים במחירים נוחים במיוחד. לכבוד יום העצמאות, אתר המכירות של carlomaderno.com אף מספק משלוחים מסוימים בחינם לישראל, במקום בעלות של כ-20$.

למה כדאי לקנות אונליין?

קנייה של בגדים, הנעלה ומוצרים לבית באמצעות אתרי מכירות ברשת היא לא סתם טרנד חם ביותר. במקום להצטופף בחנות עם לקוחות נוספים, ולהיאבק על תשומת הלב של המוכרים, אתם יכולים לשבת בנוחות בסלון שלכם, לעבור ביסודיות על הקטלוג המלא של החנות, ולבחור בקצב שלכם את הפריטים שבהם אתם מעוניינים.

ביצוע קניות ברשת מאפשר לכם חופש רב יותר בבחירת הפריטים שאתם קונים, ללא לחץ של מוכרים להוטים ועם האפשרות להתלבט כמה שאתם רק רוצים, לפני שאתם מבצעים את הקנייה.

בנוסף לכך, הקנייה ברשת היא בדרך כלל זולה יותר בסופו של דבר, מאשר קנייה בחנויות מקבילות בקניונים וברשתות הגדולות. גם מדיניות ההחזרה של מוצרים, דבר שיכול להדאיג אנשים שמזמינים מוצרים מארה"ב ומחו"ל, היא נוחה מאוד. ניתן להחזיר מוצרים בכמה דרכים, ולקבל זיכוי מלא או מוצר חליפי - ממש כמו שקורה בחנויות הרחוב ובקניונים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מדיניות החזרת מוצרים נוחה ויעילה

לחנות של carlomaderno יש מדיניות החזרת מוצרים מחו"ל נוחה במיוחד. הלקוחות של החנות יוכלו להגיע עם הפריטים שרכשו לאחת מחנויות הנוחות של רשת מנטה (שבהם יש נציגות של חברת השליחות DHL), ולשלוח בחזרה משם בצורה מסודרת את הפריטים. החנות תאפשר גם להזמין שליחות חזרה לחו"ל בחינם, כך שעלויות המשלוח לא תיפולנה על הלקוח, אלא על החנות.

מדיניות זו נולדה מכיוון carlomaderno מחויבת למהפכת הקניות ברשת, והיא שמה לה למטרה לקדם את הנוחות והיעילות של צורת השופינג הזו, כך שהיא תמשיך להיות אטרקטיבית וכדאית לצרכנים הישראלים. בסופו של דבר, חוויית הקניות ברשת היא נוחה ויעילה מאוד, במיוחד כאשר מבצעים אותה באתר מוביל ואיכותי כמו החנות של carlomaderno.com.

בשיתוף carlomaderno.com
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully