וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה לייבוש מבנים ושיקום נזקי מים

בשיתוף DRY ONE

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 13:55

אם שאלתם את עצמכם היכן ניתן למצוא חברה המעניקה שירות של ייבוש מבנים ונזקי מים -התשובה נמצאת כאן לפניכם

קיר מתקלף בגלל עובש. ShutterStock
רטיבות/ShutterStock

הכירו את חברת דריי וואן DRY ONE, המתמחה בייבוש מבנים לאחר שספגו נזקי מים, פיצוץ צנרת ועוד. דריי וואן ידועה כחברה המובילה בישראל לייבוש של מבנים ושיקום נזקי מים. בנוסף, החברה מטפלת בעובש בקירות ומקנה פתרונות יעילים ואפקטיביים לשיקום נזקים עד לרמת הגימור הגבוהה ביותר.

החברה פיתחה שיטה ייחודית וטכנולוגית לשיקום מבנים מנזקי מים בעזרת מכשור מתקדם ומשוכלל היישר מארה"ב וגרמניה. היתרון הבולט במכשור הזה, הוא הזמן הקצר בו המכשיר עושה את הפעולה, אם להיות מדויקים, בחצי מהזמן של מכשור רגיל. כמובן, החברה לא פוסחת על השירות והיא מעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי ואיכותי, והיא לא תעזוב את המקום עד אשר הבעיה תיפתר. מעבר לשיקום המבנה שלכם, החברה תדע לספק לכם גם טיפול יסודי בכל הקשור לתחום ייבוש תת רצפתי.

ייבוש ושיקום אצל מומחים בלבד

מתלבטים איפה לטפל בבעיות של נזילה ורטיבות במבנה שלכם? בין אם מדובר במבנה מגורים ובין אם מדובר במבנה של משרדים או מפעל, תדעו שחשוב לפנות לחברה שיודעת מה היא עושה, אשר יש לה ניסיון רב שנים ושהיא מספקת את השירות הטוב ביותר והמקצועי ביותר. באופן טבעי, רוב הנזקים המוזכרים כאן קורים בימי החורף.

עם זאת, יש לקחת בחשבון שגם הקיץ לא חף מתקלות. עקב החום השורר במדינת ישראל, יש שימוש רב במים. בעקבות זאת, קורים לא מעט פעמים מקרים בהם צנרות מתפוצצות מה שמצריך טיפול יעיל של אנשי מקצוע.

לאחר שמטפלים בבעיה נוצרת לעתים בעיה של רטיבות תת רצפתית מה שמצריך ייבוש תת רצפתי. בחברת דריי וואן קיים ביטוח שמכסה נזקים במידה והם נגרמו ממכונות הייבוש שמופעלות בביתכם בזמן העבודה.

יש לכם רטיבות? הפתרון בדרך

חשוב לציין שרטיבות היא לא דבר שניתן להתעלם ממנו. במידה וקיימים נזקי מים בביתכם תדעו שהרטיבות עלולה להשחית ציוד רב וגם כמובן לעשות נזקים ארוכי טווח בתשתיות הבית. לא תמיד תוכלו למצוא באופן מיידי את נזק המים מכיוון שלא בהכרח הוא מגיע מהבית שלכם. בבניין דירות יכולות להיות פגיעות שנובעות מדירות אחרות והן זולגות לדירה שלכם. בהנחה ואתם מזהים שהנזק לא מגיע מהדירה שלכם, יש גם כאן צורך להיערך בהתאם.

גם אם הנזק מגיע מכם וגם אם הוא מגיע מהשכנים, אל תנסו לטפל בבעיה בעצמכם, כי אם אינכם מהתחום אתם יכולים ליצור בעיות נוספות או להחריף את הבעיה הקיימת. ככל הנראה שאת התקלה אתם לא תצליחו לתקן בעצמכם, בין השאר כי צריך ציוד מתאים.

חברת דריי וואן Dry One הוותיקה מתפארת באנשי מקצוע מהטובים בתחום ודואגת לכך שכל תקלה של נזקי מים תיפתר כמה שיותר מהר באופן היעיל ביותר.

אם כן, מה אתם צריכים לעשות כדי לפתור את בעיית הרטיבות שבביתכם? לשמחתכם, תוכלו ליצור קשר כבר עכשיו עם אחד מנציגי החברה והוא יתאם עבורכם מומחה שיגיע עד אליכם לפתרון הבעיה.

בשיתוף DRY ONE
  • עוד באותו נושא:
  • רטיבות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully