וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקצוע שהיה שמור לאמנים בלבד נפרץ ודבר אחד בטוח לא חסר בו - כסף

מעיין כהן, בשיתוף גרפיקל

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 11:24

יצאנו לגלות איך כל ישראלי יכול לנגוס בעוגה הזאת בלחיצת כפתור

אור גרפיקל. יח"צ,
"אנחנו לא נהפוך אתכם למיליונרים וממש לא נפתח לכם את 'שערי הזהב' לארץ המובטחת. אבל אנחנו כן נעזור לכם לייצר הכנסה נוספת בצורה יצירתית ולקבל את זריקת החמצן החודשית שאתם כל כך רוצים". אור דביר, מנכ"ל "גרפיקל"/יח"צ

בעידן הדיגיטלי המודרני ובמיוחד בתקופת המגפה, כולנו שמענו כבר על ה"מומחים" שהמציאו שיטה חדשה ומסתורית כדי לצאת ל"חירות כלכלית מהאינטרנט". כמעט בכל פעם, ההבטחה הגדולה הפכה יותר ישראלים למרוששים מאשר עשירים. כאשר נודעתי לראשונה על חברת "גרפיקל" שמבטיחה לעזור לישראלים לייצר עוד כמה אלפי שקלים בחודש מבלי לעזוב את מקום העבודה שלהם, חשבתי שצצה לה עוד אחת עם הבטחה ל"חופש כלכלי". כשיצאתי לבדוק מה באמת עומד מאחורי זה, גיליתי אמת שונה לחלוטין.

כולכם מכירים את זה כבר. זה לא משנה באיזה תחום אתם נמצאים, מה הגיל שלכם, אם אתם שכירים, פרילנסרים או בעלי עסקים, רוב הסיכויים שכבר נתקלתם בעבר בפרסומות וב"הזדמנויות של פעם בחיים", שמבטיחות שהן מחזיקות במפתח האישי שלכם לארץ המובטחת ושבעזרת "השיטה הייחודית" שלהם תוכלו להתפטר מהעבודה שלכם, להרוויח עשרות (ומאות) אלפי שקלים בחודש, בכמה שעות של עבודה מול המחשב.

בדרך כלל, קיים פער עצום בין ההבטחה עצמה לבין התוצאות שמקבלים וברוב הפעמים, לא רק שגובה ההכנסה לא עולה, אלא אנשים מפסידים כסף ונשארים עם פחות כסף בחשבון הבנק מאשר מה שהיה להם לפני שהם "קפצו על ההזדמנות". כשגיליתי על חברת "גרפיקל", הרמתי גבה והייתי בטוח כי מדובר בעוד אחת שמגיעה עם "הבטחה לא אמיתית". כשהחלטתי להיכנס לעומק העניין ולבדוק מה באמת מביאה חברת "גרפיקל" לשולחן, הייתי מופתע, ואפילו מעט הוקל לי. כפי שמיד תגלו בעצמכם, כנראה שגם אתם תופתעו.

כשירדתי יותר לעומק העניין, חקרתי במטרה להבין מה ההבדל בין כל החברות ו"השיטות החדשניות" שמציעות פתרונות קסם לעושר ולחופש כלכלי, לבין חברת "גרפיקל" שטוענת כי היא מבטיחה משהו שונה לגמרי. לאחר מחקר מעמיק, גיליתי כי מה שמבדיל את "גרפיקל" מכל השאר, זה שהיא לא מבטיחה שום הבטחה ליציאה ל"חופש כלכלי" או "התעשרות מהירה", אלא היא פונה לשכירים ובעלי עסקים כאחד, ומציעה להם להגדיל את ההכנסה החודשית שלהם, ולקבל את זריקת החמצן שתעזור להם לצלוח את החודש, מבלי לעזוב את מקום העבודה הנוכחי שלהם, תוך 6 שבועות בלבד. לטענתה, הדרך שאיתה היא הצליחה לעשות את זה כבר עם מאות ישראלים, זה בזכות הקניית מיומנות נוספת, יצירתית ורווחית.

בשלב זה ביקשתי לקבוע פגישת זום עם מנכ"ל חברת "גרפיקל" אור דביר, על מנת שיסדר לי את הראש ויעזור לי להבין יותר לעומק את השיטה של "גרפיקל", איך היא בדיוק עובדת ומה התהליך שאותו עוברים כל האנשים שהגיעו לגרפיקל ויצאו עם מיומנות רווחית שמכניסה להם כסף בנוסף לעבודתם. במהלך הפגישה המסקרנת ומאירת הפנים הזו, יצאתי עם תובנות חדשות בנוגע לעולם ה"הבטחות המהירות באינטרנט", והבנתי בצורה עמוקה יותר את שליחותה של "גרפיקל". בכתבה הזו אני אשתף אתכם בממצאים שהגעתי אליהם במטרה שגם דעתכם תהפוך לצלולה יותר ותוכלו לקבל החלטה מושכלת יותר בעתיד.

למה לדעתך אנשים היום הרבה יותר סקפטיים בנוגע לכל ההזדמנויות שיש בחוץ?

"אני חושב ששנינו כבר יודעים את התשובה לשאלה הזו." אומר אור. "הרבה אנשים ראו את ההזדמנות הענקית שיש לנו כיום בזכות האינטרנט, במיוחד בתקופה כזו שבה כל העולם בהיסטריה בגלל הקורונה, והחליטו לנצל אותה ולנסות לייצר הכנסה מהאינטרנט. עכשיו מה שקרה, זה שרוב האנשים שכן הצליחו להרוויח קצת כסף, החליטו שהם רוצים לפתוח 'ערוץ רווח' חדש, וללמד אנשים את מה שהם עושים. הקאצ'? רוב האנשים שמלמדים את מה שהם עושים, הצליחו להרוויח מזה במקרה או פעמים אחדות, וכבר קופצים על ההזדמנות למכור לאנשים קורסים ו'תכניות הכשרה' כאלה ואחרות, תוך כדי שהם מבטיחים להם שזה ה'מפתח לחופש'. האנשים שכן מנסים ללמוד מהם, בדרך כלל נכווים מאוד מהר וישר מפיצים את הבשורה שזו תרמית ועבודה בעיניים וצריך להתרחק מזה כמו מאש".

מהניסיון שלך, זה באמת תרמית? זאת אומרת שאנשים לא יכולים להתעשר מהאינטרנט?

"אוקיי, חשוב לי לשפוך קצת אור על כל הנושא השנוי במחלוקת הזה. ב2021 כולם כבר מבינים שאפשר לייצר הכנסה מהאינטרנט. למה? כי הקורונה דאגה לזה שאנחנו נבין באופן אישי. מי שהיה מסתמך על הכנסה מעבודה פיזית בלבד, הרגיש טוב טוב על בשרו איך מקור ההכנסה הזה פשוט נעקר משורשיו. לגבי להתעשר מהאינטרנט? התשובה הקצרה היא: כן, אפשר. התשובה הארוכה יותר: הרוב המוחלט לא יצליחו להתעשר מהאינטרנט, בדיוק כמו שהרוב המוחלט לא היו עשירים לפני עידן האינטרנט. זה דורש הרבה מאוד הקרבה, התמדה, למידה אינסופית, ניצול הזדמנויות, לקיחת סיכונים ועוד המון דברים. אז לא, זו לא תרמית לדעתי, אבל, וזה אבל מאוד חשוב, אנשים כבר איבדו את האמון בכל התחום הזה בגלל הבטחות שווא. להבטיח למישהו שכרגע עובד במשרה מלאה (או חלקית), שתוך כמה חודשים הוא יוכל לעשות מיליונים, זו רמאות לכל דבר לדעתי, כי זה פשוט לא נכון ואי אפשר להבטיח דבר כזה. זו בדיוק הסיבה שאני יודע מה המקצוע שאנחנו מלמדים בחברת "גרפיקל" יכול לעשות, וזה 'רק' להכניס לישראלים עוד 3,000 עד 8,000 ש"ח בחודש, בנוסף לעבודה שלהם, ולעזור להם להרים את הראש מעל המים ברגעי משבר."

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אשמח שנדבר על זה, מה הכוונה לייצר עוד הכנסה בנוסף לעבודה שלהם? איך בדיוק זה עובד?

"כל היופי במה שאנחנו עושים, זה שאנחנו מביאים לתודעה את המקצוע הכי יצירתי ומהנה שיש, והופכים אותו למקור הכנסה נוסף בשביל מאות ישראלים כבר, מבלי שיצטרכו להקדיש לו את כל היום שלהם וזה מה שהופך אותו ל'אקסטרה', בנוסף לעבודה הנוכחית שלהם. מה שהתלמידים שלנו לומדים אצלנו, זה אחד המקצועות עם הכי הרבה ביקוש בעולם הדיגיטל כיום, והוא מתאים לכל אחד בכל גיל. אנחנו מלמדים עיצוב גרפי ברמות הכי גבוהות ומקצועיות שיש, בפורמט של קורס דיגיטלי, ככה שאפשר לצפות בזה בכל זמן ומכל מקום. והחלק הכי חשוב? אחרי שכבר יודעים לעצב ולהפוך את הדמיון שלכם ליצירת אומנות מוחשית שמכניסה לכם כסף, זה שאנחנו לוקחים את זה כמה צעדים קדימה, ומראים לכם איך להביא את הלקוחות שישלמו לכם על זה.. אפשר להסתכל על זה כמו קורס מקיף שלוקח אתכם מ- 0, עד לפריצה לשוק עם מקצוע נוסף, מבוקש ורווחי, וכל זה תוך 6 שבועות בלבד. אין פה שום הבטחה של התעשרות מהירה, אבל חד משמעית זה מאפשר לייצר עוד כמה אלפי שקלים נוספים כל חודש."

אור גרפיקל לקוחות מרוצים. יח"צ,
חלק מהתלמידים המרוצים של הקורס "גרפיקל"/יח"צ

במה הקורס שלכם שונה משאר המקומות שמלמדים עיצוב גרפי?

"חשבתי שהשאלה הזו תעלה במהלך השיחה. קודם כל, הקורס שלנו הוא 100% דיגיטלי, ככה שכל השיעורים בפנים מוקלטים ואפשר לצפות בהם מתי שרק רוצים ואיפה שרק רוצים, אז אין שום מגבלת זמן של צפייה. הדבר השני, וכנראה העיקרי ביותר, הוא שברוב המוסדות והקורסים שמלמדים עיצוב גרפי, הם מלמדים נטו את המקצוע עצמו ופחות נוגעים באיך ליישם אותו ולהרוויח ממנו תכלס.. אז אצלנו לא רק לומדים את המקצוע הצבעוני הזה, אלא גם הלכה למעשה איך להביא את הלקוח המשלם הראשון, ואת הבאים אחריו, כדי באמת להצליח להרוויח כסף מעיצוב. אני מקבל מאות הודעות מתלמידים מרוצים שכבר התחילו לייצר הכנסה נוספת בזכות מה שהם למדו אצלנו ב"גרפיקל", ושהם התאהבו במקצוע הזה.. ורובם עובדים בכלל במשרה מלאה, ומצליחים לפנות זמן כדי להרוויח עוד כמה אלפי שקלים בחודש מזה."

נשמע שאתה אומר שהקורס של "גרפיקל" מתאים בעיקר לשכירים שרוצים הכנסה נוספת. עצמאיים ובעלי עסקים נמצאים על הרדאר?

"אז זהו, ממש לא. הקורס של "גרפיקל" מתאים לשכירים במשרה מלאה או חלקית ולעצמאיים שאין להם הרבה זמן - כאחד. אנחנו מלמדים בצורה פרקטית איך לייצר הכנסה מעיצוב גרפי, ככה שאפשר לקחת את זה לכמה זוויות. שכירים יכולים למצוא לקוחות שישלמו להם על פרויקטים ועיצובים שהם מבקשים, וככה לייצר עוד כמה אלפי שקלים. עצמאיים ובעלי עסקים יכולים ללמוד את המקצוע הזה כדי לשדרג את כל הביזנס שלהם, בין אם מדובר באתר שלהם, בלוגו, בעמודים אינטרנטיים שהם מכינים וכמובן לשפר את המודעות השיווקיות שלהם. אם ניקח את זה צעד אחד קדימה, יהיו אנשים שירצו להקים סטודיו של עיצוב גרפי, להעסיק עוד מעצבים תחתיהם וממש לפתוח מזה עסק, כמו שאנחנו עשינו ב"גרפיקל". אז כן, זה מתאים לכולם, שכירים ועצמאיים כאחד."

אז מה לומדים באמת ב"גרפיקל", אם נרד לעומק יותר?

"ב"גרפיקל" אנחנו מלמדים בצורה המקיפה ביותר את כל מה שצריך לדעת על עיצוב גרפי, כדי לעצב ברמה הכי מקצועית שיש, ולהביא את הלקוחות המשלמים. אם ניגע בחלק קטן מהסילבוס רק אז לומדים: איך לעבוד ולעצב בפוטושופ, פסיכולוגיית הצבעים ואיך להשתמש בצבעים כדי להשפיע על דעת הגולשים באתר שלכם, איך לעצב פוסטים, מודעות ואלמנטים שיווקיים נוספים, עיצוב לוגואים, הבנת לקוח והתנהלות מולו, יצירת תיק עבודות מוכר, שיווק עצמי ועוד הרבה. אל דאגה, יכול להיות שחלק מקוראי הכתבה יחשבו שזה מעט מורכב, כל היופי בקורס שלנו שאנחנו מנגישים את כל התוכן והמידע בצורה הכי פשוטה להבנה, ככה שגם ילדים בני 12 יכולים להבין את החומר (ויש לנו יותר מכמה כאלה)."

מה קורה אם נרשמתי לקורס של "גרפיקל" ואני לא מרוצה?

"יפה. אנחנו הבנו שיש אנשים שלא נוטים לקפוץ על הזדמנויות שנשמעות להם טוב מדי מבלי שהם מרגישים שיש להם אחריות כלשהי שמגנה עליהם. לכן הוספנו לקורס תעודת אחריות שנותנת החזר כספי מלא שאומרת: 'אם אחרי 6 שבועות מלאים שבהם ביצעתם את כל המשימות בקורס בזמן, ולא הצלחתם ללמוד איך לעצב דרך התוכנות הנלמדות בגרפיקל אנו מבקשים מכם לפנות אלינו לגבי החזר כספי מלא וכתוצאה מכך כספכם יוחזר אליכם במלואו'. עד כדי כך אנחנו בטוחים שזו תהיה אחת ההחלטות הטובות ביותר שאפשר לעשות, ואנחנו מוכנים לעמוד מאחורי זה עם אחריות להחזר כספי מלא."

אור גרפיקל אחריות. יח"צ,
100% אחריות על שביעות הרצון של תלמידי הקורס "גרפיקל"/יח"צ

אור, ממה אתה יכול להזהיר את הקוראים שרוצים לדעת עיצוב גרפי ולייצר הכנסה נוספת כשהם בוחרים מקום ללמוד בו?

"קודם כל, תתרחקו כמו מאש מכל אחד שמבטיח לכם שבזכות ה'שיטה החדשנית' שלו תצאו לחופש כלכלי או תעשו מיליונים. אני לא אומר שזה לא אפשרי, אבל מי שמבטיח את זה, בוודאות לא יכול להתחייב לכם. דבר שני, תדעו שלא משנה מה אתם עושים, אם אתם שכירים או עצמאיים, אתם תמיד יכולים להגדיל את ההכנסה שלכם בזכות מה שנקרא 'Side Hustle', אתם רק צריכים לקבל החלטה ולהבין שזה לא יהיה פשוט, אך לגמרי שווה את זה. דבר שלישי ואחרון, אם החלטתם שעיצוב גרפי זה מקצוע שמושך אתכם, או שתמיד עניין אתכם ועד עכשיו לא עשיתם עם זה משהו, תוודאו שלא משנה איפה תלמדו את זה, אתם תדעו גם איך להכניס מזה כסף ולהביא לקוחות, ושלא ילמדו אתכם אך ורק את המקצוע עצמו ו'יזרקו אתכם למים'."

תודה שהקדשת מזמנך, איך אפשר לראות עוד במה מדובר אם מישהו מקוראינו מתעניין בללמוד לייצר הכנסה מעיצוב גרפי ב"גרפיקל"?

"אני אתן לך קישור מיוחד שתוכל לתת לקוראים. בקישור הם יגיעו לעמוד שלם שמסביר בדיוק ובצורה הרבה יותר מפורטת איך אנחנו ב"גרפיקל", מלמדים שכירים לייצר הכנסה נוספת מבלי להתפטר מהעבודה שלהם, ומלמדים עצמאיים איך להגדיל את העסק שלהם בזכות עיצוב גרפי מקצועי שמושך לקוחות. דרך אגב, בקישור שאני אביא לך, יש הנחה מיוחדת למי שהקדיש מזמנו לקרוא את הכתבה, והוא יוכל לנצל אותה כל עוד היא תקפה ורלוונטית. תודה לך על הזמן שלך."

*לחץ כאן לקבלת הנחה מיוחדת לקוראי הכתבה.*

מעיין כהן, בשיתוף גרפיקל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully