וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה שבונה אתרים למותגים בלבד

בשיתוף DigitalST

עודכן לאחרונה: 8.4.2021 / 12:32

אור שוורץ, מנכ"ל דיגיטל אס.טי, לא מתרגש מהביקורת ומסביר מדוע החברה החליטה לעבוד רק עם מותגים

אור שוורץ. יח"צ,
אור שוורץ – מנכ"ל DigitalST/יח"צ

נוכחות וירטואלית אפקטיבית כבר מזמן לא נחשבת למותרות, אלא לחלק מהותי ובלתי נפרד מהפעילות העסקית. כך גם בניית האתרים עברה בעשור האחרון לא פחות ממהפכה. הן בשל העלייה הדרמטית במספר השחקנים המציעים שירותי בניית אתרים, והן - חשוב לא פחות - בעקבות ההבנה בקרב מזמיני העבודה לגבי החשיבות שבהקמת אתר תדמיתי מודרני, מעוצב, מניע לפעולה ואפקטיבי.

בתוך התפאורה התחרותית הזו רבים בתעשייה הופתעו מהצעד של החברה הוותיקה דיגיטל אס.טי, לצמצם את פלח השוק של לקוחותיה על ידי בניית אתרי אינטרנט למותגים בלבד. אור שוורץ, מנכ"ל החברה ב-15 השנים האחרונות, מסביר כי מדובר בהחלטה שאולי נראית שנויה במחלוקת, אך נשענת על אדנים חזקים ויציבים.

ההבדל בין חדר משפחתי לסוויטה הנשיאותית

"מילת המפתח מבחינת בניית אתרים היא רווחיות", מסביר שוורץ, "ההתמקדות במותגים בלבד מאפשרת לנו לספק מענה מקיף ושלם ללקוח. בלי אותיות קטנות ובלי לחסוך בשעות עבודה.

"קח לדוגמה שני אורחים במלון שאחד בוחר בחדר משפחתי קלאסי והשני רוצה את הסוויטה הנשיאותית", הוא אומר, "לכאורה שני אורחים במלון אחד. בפועל חוויית אירוח שונה לחלוטין. בעוד שהמתארח בחדר המשפחתי רוצה נופש Good Enough, זה שבחר בסוויטה הנשיאותית מצפה ודורש לקבל יותר.

"הוא לא רוצה שיתעסקו איתו 'בקטנות'. הוא משקיע בשביל לקבל את ה-Full Package. זה המסר שאנחנו מעבירים וזה סוג הלקוחות שאנחנו מכוונים אליו בעולם הזה של בניית אתרים. זה אמנם אומר שנאלץ לוותר על לקוחות מסוימים, אבל אין לי ספק שבשורת הרווח נצא עם ידינו על העליונה. גם אנחנו וגם הלקוחות".

לשוורץ יש הגדרה ברורה למה מהווה מותג בעבור דיגיטל אס.טי. "זו לא חייבת להיות החברה הכי גדולה בתחומה או פירמה בינלאומית עם עשרות סניפים. מותג זה עניין תפיסתי", הוא אומר, "זה האופן שבו חברה, ארגון או אדם נתפסים בעיני מי שחווה אותם. מותג הוא תחושה ויותר מסתם שם, מונח, עיצוב או סמל. זו התחושה המוכרת שמוצר או עסק מעוררים. כשאנחנו אומרים שאנחנו נספק בניית אתרים על ידי הקטנת פלח השוק ונעבוד רק מול מותגים, אנחנו מתכוונים לעסקים שרואים את עצמם ככאלה. שההגדרה הזו מתאימה להם".

"הרולס-רויס של ענף בניית האתרים"

שוורץ מסביר שכשדיגיטל אס.טי מקבלת לידיה פרויקט של בניית אתר אינטרנט, היא מעמידה לרשות הלקוח צוות ייעודי ומסור שעובד על המיזם מסביב לשעון. מתכנתים ומעצבי אתרים שכולם בעלי למעלה מ-10 שנות ניסיון, ופתרונות קצה של בניית אתרי אינטרנט כמו מומחי חוויית משתמש, אנשי תוכן מהשורה הראשונה וספקי משנה רלבנטיים (כדוגמת צלמי תדמית ומוצרים, אנשי ווידאו וסאונד ועוד).

"אנחנו שואפים להיות הרולס-רויס של הענף של בניית אתרים בישראל וצריכים להתנהל בהתאם", אומר שוורץ, "כשאנחנו מכניסים לקוח חדש, חשוב לנו שהעבודה תהיה Back-to-Back. כלומר, להעמיד לטובת הלקוחות צוות של אנשי שירות וביצוע, עם מענה זמין ברמה הגבוהה ביותר. כל בקשה או הערה נענות בזריזות. מרגע שנחתם החוזה, הנושא הכספי הולך הצידה. זה כבר לא רלבנטי. מה שמעניין אותנו עכשיו זה רק שביעות הרצון של הלקוח ומוצר שגם אנחנו וגם הוא נוכל להתגאות בו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

שקיפות, שקיפות, שקיפות

דיגיטל אס.טי מבקשת לתת מענה לאחד הכשלים הידועים של התחום של בניית אתרי אינטרנט בישראל, והוא הצעות מחיר תחרותיות-מדי. הצעות מחיר שנגזרות הן מתוך תמחור נמוך של שעת עבודה, והן בשל תכנון לקוי של היקף הזמן והמשאבים הדרושים (באמת) לבניית אתר ראוי ואיכותי.

"כחברה בעלת ניסיון של יותר מ-15 שנה שבנתה לאורך השנים מאות אתרי אינטרנט בתחומים מגוונים, אנחנו יודעים להאריך את היקף שעות העבודה הדרוש לפרויקט", אומר שוורץ, "ההערכה כוללת לא רק את השלד המרכזי של העבודה, אלא, חשוב לא פחות, את הזמן שנחוץ לכל התיקונים והפיין-טיונינג בשלביו האחרונים של הפרויקט.

"מכאן אנחנו יודעים לשקף ללקוח את העלויות להקמת האתר וכפועל יוצא מזה את לוחות הזמנים האמיתיים. ניקח לדוגמה פרויקט של בניית אתר תדמית לחברה שמגיעה לקבלת הצעת מחיר. נניח שאפיינו את האתר ומדובר בפרויקט שדרושות לו כ-50 שעות עבודה בבסיס, ועוד כ-50 שעות עבודה לתיקונים ושינויים. כבר מבעוד מועד אנחנו נדאג לשקף את זה ללקוח, ולפרט את המשמעות מבחינת המחיר בשורה התחתונה".

"לא מחפשים לוגואים נוספים לתיק העבודות שלנו"

יש מי שיגיד שדיגיטל אס.טי לוקחת "סיכון לא מחושב", וכי סגירת דלת בפני לקוחות שאינם נחשבים כ"מותגים" עלולה להתברר כחרב פיפיות. שוורץ והצוות מודעים לביקורת אך שלמים עם הכיוון בו בחרו.

"תבין, אנחנו לא חדשים בעסק ואם נרצה נוכל להכניס בחודש עשרות פרויקטים של בניית אתרים", אומר שוורץ, "החוכמה היא לא הכמות אלא האיכות. אנחנו רוצים לעבוד במתח מדויק. לקחת את היקף הפרויקטים הראוי ולא להתפתות להגדיל את המאגר. הרזומה שלנו עשיר דיו ואנחנו לא מחפשים לוגואים נוספים לתיק העבודות שלנו. אנחנו רוצים לקוחות רציניים שמעריכים איכות ויוקרה. מותגים שמבינים שהנוכחות שלהם באינטרנט היא חזות הכל ושלא מוכנים להתפשר אפילו על הפיקסל הכי הקטן".

תהליך עבודה רב-שלבי

המתודולוגיה של דיגיטל אס.טי מבוססת על בניית אתר בתהליך עבודה רב-שלבי. הפרויקט כולל נוכחות גבוהה של אנשי הצוות של החברה במשרדי הלקוח, הבנה אמיתית של המסרים השיווקיים והשפה המקצועית, ותרגום הפרמטרים הללו לכדי אתר אינטרנט אפקטיבי ומודרני.

"אם הלקוח רוצה את המתכנתים הכי טובים בשוק, שצברו ניסיון של יותר מ-10 שנים וראו כבר הכל, ואם הוא לא מוכן להתפשר על מעצבי אתרים שעבדו עם החברות המובילות במשק, מקומו איתנו", קובע שוורץ, "שירות פרמיום הוא אמירה מחייבת כלפיי, לא פחות משהיא משמעותית הלקוח. זה אומר רמת זמינות שטרם הוכרה בענף של בניית אתרים. מענה מהיר בתוך שעות ספורות או מקסימום יום עסקים. זה אומר פתרונות וגמישות עיצובית. אנחנו נתאים את האתר ללקוח ולא את הלקוח לאתר. נזרום עם כל בקשה, ובד בבד נדע להציף את ההערות וההארות שלנו תוך כדי תנועה".

בשיתוף DigitalST
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully