וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הדיגיטל: כך כדאי לכם לשווק את העסק שלכם

בשיתוף אופק תובל

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 14:05

אפיקי השיווק המומלצים לשנת 2021 לפי היזם אופק תובל, מנהל חברת שיווק ופרסום לעסקים בדיגיטל

אופק תובל. יח"צ,
אופק תובל/יח"צ

אופק תובל הוא איש דיגיטל בכל רמ"ח איבריו. החברה שלו עוסקת במיתוג, שיווק דיגיטלי ויצירת נכסים דיגיטליים לשיווק עסקים ולמכירת מוצרים. המערכות המיוחדות שבהן הוא מפתח את פלטפורמות השיווק והמכירות שלו מאפשרות לבעליהן לעבוד באופן היעיל ביותר לצורכי קידום ברשתות החברתיות הכי פופולריות כיום, לבנות חנויות מקוונות בקנה מידה רחב, ולעבוד ישירות עם ענקית המכירות הבלתי מעורערת בזירה הדיגיטלית - אמזון.

כמומחה לשיווק עסקים באינטרנט, הוא מסביר למה 3 שיטות השיווק הכי יעילות שכל עסק חייב לכלול בתמהיל השיווק של העסק שלו בשנת 2021 כוללות פלטפורמות חברתיות, ואיך עושים את זה בצורה הטובה ביותר!

אופק: "הרשתות החברתיות מושכות את כל סוגי הקהלים בגילאים שבאפשרותם לבצע רכישה. עבור משווק או בעל עסק, שהמטרה שלו היא להגיע לכמה שיותר אנשים ולהרוויח מכל פעולה שיווקית כמה שיותר כסף, זה המקום האידיאלי למצוא הכי הרבה צרכנים בכל זמן נתון במהלך היממה ובכל ימות השבוע".

3 אפיקי השיווק העוצמתיים ביותר לפי אופק תובל

1. אינסטגרם - כי אנשים קונים עם העיניים

אופק: "אינסטגרם היא בין אפיקי השיווק האהובים עלי. עבור מי שמשכיל להשתמש בה באופן מקצועי וחכם, זו הדרך היפה ביותר שיש כיום למכור מוצרים ברשת, והיתרון האדיר שהיא מציעה הוא מראה עיניים. המשפט 'תמונה אחת שווה אלף מילים' זה בדיוק מה שזה, ורשת האינסטגרם מוכיחה את זה פעם אחר פעם. אנשים קונים, אוכלים ומבינים מסרים דרך העיניים, באופן גלוי או סמוי, זו הדרך הכי ישירה ומהירה למשיכת תשומת הלב של צרכנים"

2. פייסבוק - כי לכל אחד יש דעה על משהו

אופק: "פייסבוק מציעה יותר תכנים טקסטואליים. זה אומר, שמי שנמצא שם אוהב לחלוק את הדעות והמחשבות שלו, ולכן היא יעילה מאוד לשיתוף חוות דעת, חשיפת מוצרים וכדו'. מכיוון שהפלטפורמה הזו מאפשרת לפרסם תכנים טקסטואליים וחזותיים, היא יעילה עבור מי שמחפש הרבה יותר ערך, ומחפש חיבור חזק יותר למותג או לעסק המפרסם".

3. יוטיוב - רשת החיפוש הגדולה ביותר אחרי גוגל

אופק: "יוטיוב היא כלי שיווק שאסור לפספס. ראשית, כי צריכת הסרטונים בקרב הגולשים עולה מידי יום, ותופסת כבר קרוב ל- 80% מתעבורת הרשת. שנית, היא מאפשרת לפרסם תכנים בדרך שלמשתמשים הכי קל לצרוך. הצפייה בסרטון לכאורה פסיבית, אבל כל אחד יכול לחזור לאחור כדי לצפות שוב בסרטון או בחלקים ממנו, או לצרוך את התכנים תוך כדי ביצוע פעולה נוספת. פרט לכך, נמצא שאנשים נוטים לשתף סרטונים יותר מכל סוגי פרסום אחרים. זו למעשה, הדרך הכי יעילה להעביר מסרים בעולם הדינמי והמהיר בו אנו חיים".

אופק תובל. יח"צ,
אופק תובל/יח"צ

השיווק ברשת תמיד סובב סביב גוגל

אופק מבהיר, שהפרסום ברשת תמיד סובב סביב גוגל, אך ההבדל בין שיטות השיווק הוא, המערכות עליהן מקימים את הנכסים הדיגיטליים, והאופן שבו הן משתלבות במנוע החיפוש. מאז שיוטיוב עברה לבעלות גוגל, היא מנוע החיפוש הגדול ביותר אחריה. זה אומר שגוגל מקדמת סרטונים של יוטיוב ומציגה אותם במיקומים גבוהים מאוד בגוגל. באשר לפייסבוק ואינסטגרם, זה כבר תלוי במקדם שהלקוח בוחר, ובמערכות שהוא משלב בתמהיל השיווק של הלקוח.

אופק: "מרבית המקדמים משתמשים באותן מערכות, אבל בעזרת מערכות חדישות עם פיצ'רים ייחודיים, אני מצליח לייצר ללקוחות שלי הצלחה אדירה, שמביאה אותם למקומות הגבוהים בגוגל, גם אם אין להם אתר אינטרנט מקודם. מרבית המקדמים ידחפו את הלקוח לפתח אתר אינטרנט כדי לקדם את פרופיל הפייסבוק והאינסטגרם, אבל אני מאמין, שזה נכון רק לעסקים מסוימים. עבור מי שמעוניין למכור ברשת, והרבה, ופשוט לייצר פלטפורמה מקוונת למכירת מוצרים, יש לי פתרונות אחרים".

מכירת מוצרי יוקרה עם ענקית המכירות באינטרנט - אמזון

אופק תובל מתמחה בבניית מערך שיווקי חכם, שנמצא יעיל במיוחד למי שמעוניין לשווק מוצרים של אמזון ולהרוויח עמלות מכירה גבוהות במיוחד. "שיטת העבודה דומה לתיווך. בשורה התחתונה, המשווק בוחר מוצרים שהוא מעוניין לשווק, וכל מכירה שמתבצעת דרך הפרופיל העסקי שלו מזכה אותו בעמלה מצטברת בצ'ק ישירות אל הבית או למחזיקי חשבון בנק נתמך באמזון".

הנוסחה שאופק מצא מאפשרת לכל אחד לייצר רווחים נאים על ידי מכירות מפורטות על אחוזים בשיטת "שיווק שותפים", אם כי ברמה הרבה יותר גבוהה ממה שנהוג לראות היום ברחבי הרשת, והיא מצריכה דבר אחד בלבד - פיתוח פלטפורמה טובה ואיכותית לשיווק המוצרים שהלקוח רוצה. לצורך העניין הוא משלב פיצ'רים ייחודיים, ומוכיח את יעילות השיטה באמצעות 3 חנויות מקוונות שהוא מנהל בעצמו. לאחרונה הוא סיים פיתוח חדשני של עוד 2 חנויות בעלות נוסחת מכירה יחודית במינה שתבטיח לכל יזם נכס דיגיטלי.

אופק: "אין פה שיטות קסם. יש כאן מערכות ייחודית, פיצ'רים ספציפיים שמאפשרים לבצע את התהליך באופן חלק ואידיאלי ותחזוקה של נכס דיגיטלי ברמה הכי גבוהה שיש. זה מה שאני מעניק ללקוח, הרווח מהמכירות הוא כולו שלו".

רוצים ליצור נוכחות חזקה באינטרנט, בניית מערך סושיאל שישאיר אבק למתחרים!!!

צרו קשר עם נציג מקצועי עכשיו: 052-6854188

לכניסה לאתר האינטרנט של אופק תובל

בשיתוף אופק תובל
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully