וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנות צמודי הקרקע - חברת יוסיאן בילדינגס עם בשורה של ממש לתחום הבנייה הפרטית

בשיתוף יוסיאן בילדינגס

עודכן לאחרונה: 11.4.2021 / 16:36

כשכל הגורמים מתכנסים תחת קורת גג אחת ופועלים בשקיפות מלאה - בניית בית החלומות של המשפחה יכולה להיות תהליך נעים, שקוף והוגן

וילה. shutterstock,
התמונות להמחשה בלבד. צמוד קרקע/shutterstock

גם אם היה נדמה בשני העשורים האחרונים שדירה רחבת ידיים במגדל הופכת לחלום הישראלי הריאלי, באה שנת הקורונה והוכיחה שהרצון לגור בבית צמוד קרקע עם גינה קטנה הוא לא רק חלום, אלא פעמים רבות צורך מהותי עבור משפחות ישראליות רבות. אוכלוסיית המדינה המצופפת מאוד באזור חיוג 03, פעמים רבות בסביבה עירונית בבנייה רוויה מתוך רצון לגור בקרבה מקסימלית למקום העבודה, עברה טלטלה עמוקה.

גם אם נדמה שהמגפה כבר מאחורינו, יש כמה לקחים ששוק העבודה ומשקי הבית למדו בתקופת הסגרים הארוכים. ראשית, העבודה מן הבית, שמעסיקים רבים חששו מפניה והיו בטוחים שתוביל לחוסר יעילות, התגלתה כפתרון יעיל עבור המעסיקים שצמצמו שטחי משרדים וגילו שהתפוקות לא יורדות ובמקרים מסוימים אף עולות. שנית, העובדים עצמם, שהפסיקו לבלות שעות ארוכות בפקקים בדרך אל העבודה וממנה לא יהיו מוכנים לוותר בקלות על הזמן המשפחתי היקר שהרוויחו.

מי יתכנן, מי יבנה ומי יפקח?

כל הגורמים שמנינו עד כה הופכים את שוק הבתים הפרטיים לשוק רלוונטי מתמיד, גם בקרב בעלי מגרשים המבקשים לממש את היתרונות הגלומים בבית צמוד קרקע, וגם בקרב משקיעים המבינים שהשקעה בבית פרטי לצורכי השכרה נושאת עמה תשואה לא מבוטלת. ועדיין, במקרים רבים, בניית בית פרטי היא פרויקט המרתיע את בעלי המגרשים הפרטיים, שאינם מגדירים עצמם אילי נדל"ן. החששות האלה לא מופרכים. התמודדות עם תהליך בניית בית פרטי היא התמודדות לא פשוטה, וטומנת בחובה קשיים ביורוקרטיים, תכנוניים, תפעוליים וכמובן כלכליים.

הדרך לבית פרטי מתחילה במגרש, שמחירו מושפע ממיקומו בצורה ישירה ומכרעת, ואת אזור המגורים בוחרת כל משפחה לפי הצרכים הרלוונטיים לה. ומשנרכש המגרש, מתחילה העבודה האמיתית. ראשית יש להגדיר את התקציב הכולל לפרויקט, וממנו לגזור את תכנון הבית. התקציב צריך לכלול את כל עלויות ההיתרים, התכנון, הפיקוח, השלד, הפיתוח והגמר. אם יוצאים לשלב התכנון בלי הגדרת תקציב - הדרך לחריגות ולהרפתקה כלכלית קצרה מאוד.

לאחר הגדרת התקציב יש לפנות אל המודד המעריך את המגרש, ואל האדריכל המתכנן את הבית בשלמותו. האדריכל משרטט את תוכנית הבנייה על המפלסים השונים, על החלוקה הפנימית, האינסטלציה, החשמל ועוד, ומכין את התוכנית להגשה אל ועדת התכנון והבנייה של הרשות המקומית. השלב הזה, של הגשת התוכנית (גרמושקה), הוא שלב קריטי וגם בו עלולים לחול עיכובים. כל זמן שהמגרש עומד ולא החלה בנייה - הוא זמן שיש לו השלכות כלכליות: יש צורך למצוא דיור חלופי למשפחה, ואם מדובר בבית להשקעה מדובר בזמן שנוגס בתשואה העתידית.

השיטה של יוסיאן בילדינגס

תהליך קבלת היתר בנייה ותהליך בניית הבית כולו לא חייב להיות ארוך, מייגע, בזבזני ומאיים כל כך. כשכל התהליך עצמו מרוכז תחת קורת גג אחת, מול חוזה אחד, מול איש קשר אחד ובשקיפות מלאה - אפשר גם לבנות בית וגם ליהנות משקט נפשי ומביטחון מלא תוך כדי. איך עושים את זה? אלרם יוסיאן, הבעלים והמנכ"ל של חברת יוסיאן בילדינגס, מסביר: "כשלקוח בודד פונה אל בעלי המקצוע השונים הם עושים את עבודתם נאמנה, אך כוח המיקוח שלו קטן. כשחברה עובדת ברציפות עם ספקים ובעלי מקצוע שונים - רמת המחויבות שלהם עולה. בשיטה שפיתחנו, חברת יוסיאן בילדינגס מלווה את הלקוחות משלב הוצאת ההיתר עד מסירת המפתח".

חברת יוסיאן בילדינגס פעילה בכל רחבי הארץ, ובונה בתים צמודי קרקע בהתאמה אישית לכל לקוח. כוח הקנייה הגדול של מחלקת הרכש והתפעול שלה, וההיכרות העמוקה של מחלקות התכנון והביצוע שלה עם הנחיות הרשויות המקומיות בכל אזורי הארץ, מאפשרים לה להעניק מחירים הוגנים ולהתחייב על לוחות זמנים מרגע קבלת היתר הבנייה. "מסגרת הזמנים שמוסכמת בחוזה ומתחילה מרגע הוצאת ההיתר, מבטיחה ללקוחות שלנו שנעשה הכל כדי לעמוד בה, ומאפשרת להם לתכנן את המעבר לביתם החדש בוודאות מקסימלית", מסביר יוסיאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
וילה. shutterstock,
התמונות להמחשה בלבד. צמוד קרקע/shutterstock

הכל תחת קורת גג אחת

חברת יוסיאן בילדינגס משחררת את לקוחותיה מהצורך לפקח על הבנייה ועל בעלי המקצוע, וממנה מפקח ומנהל פרויקט העומד עמם בקשר רציף. "ברגע שיש כתב כמויות מוכן, והצעת המחיר מפורטת לפרטי פרטים, אין הפתעות בתהליך. אנחנו מדויקים, שקופים, מדווחים ללקוחות שלנו ואפילו מצלמים במצלמת רחף את התקדמות הבנייה. בכל שאלה או התלבטות עומד לרשות הלקוחות שלנו איש קשר אחד קבוע, המכיר את הפרויקט על בוריו, ויודע לתת תשובות בזמן אמת.

"לקוח מרוצה הוא עבורי כרטיס ביקור, ולכן האינטרס שלנו משותף. אנחנו בונים בתים עבור משפחות, והופכים לחלק מהמשפחה בתהליך הבנייה", מסכם יוסיאן, "אנחנו בטוחים ביכולות שלנו, ומעניקים שלוש שנות אחריות לבתים שאנחנו בונים. החזון הוא לא רק לבנות בכל חלקי הארץ, אלא להעמיד סטנדרט חדש בשוק הבנייה הפרטית בישראל, שבו האדם הפרטי הבונה את ביתו נהנה מביטחון מלא בתהליך עוד מתחילתו, יודע את לוחות הזמנים ואת העלויות הצפויות, ויכול להמשיך בשגרת חייו, עד לרגע קבלת המפתח לבית החדש".

בשיתוף יוסיאן בילדינגס
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully