וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מה שחשוב שתכירו על שירותי קידום אתרים ושיווק דיגיטלי

בשיתוף YeshnoSEO

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 12:28

ניתן לומר כי קידום האתר שלכם הוא אתגר לא פשוט אשר יכול לקחת זמן. לכן, כדאי שתדעו מספר דברים שיעזרו לכם להבין איך לעשות את זה נכון

שיווק דיגיטלי. freepik,
שיווק דיגיטלי/freepik

קידום אתרים ושיווק דיגיטלי נועדו לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש, על ידי שימוש במילים הרלוונטיות למוצר/השירות אותו אתם מציעים. כל עסק מעוניין להיות מוצג בחזית תוצאות החיפוש, לכן כדאי שתשתמשו בשירות של מקדמי אתרים מקצועיים שיבצעו זאת בהתאם לרגולציה של גוגל, ע"י ביצוע מחקר על מילות המפתח הרלוונטיות. לפני כן, ישנם מספר סוגים ומושגים בתחום שכדאי שתכירו.

קידום אתרים אורגני SEO

קידום אורגני הוא קידום שנעשה באמצעות תוכן רלוונטי ואותנטי לחלוטין. כלומר, תכניות שונות המאפשרות לאתר לעלות לקדמת הדף הראשון בחיפוש לאחר התוצאות הממומנות. גוגל מדרגת אתרים על פי מספר פרמטרים. לדוגמא, תוכן איכותי, קישורים פנימיים וחיצוניים שמופיעים בצורה מאוזנת ובהתאם למבנה קוד האתר.

גוגל מעדיפה להעניק לגולשים את התוצאות האיכותיות ביותר, ולכן צריך "להוכיח" לגוגל שהאתר שלכם אכן זכאי לדירוג גבוה, וכי הוא ראוי להימצא בראש תוצאות החיפוש. קידום אתרים SEO יכול להיות תהליך שידרוש יותר זמן וסבלנות, אך הוא בהחלט יעיל ואפקטיבי יותר לטווח הארוך.

קידום ממומן PPC

בשונה מקידום אורגני שיכול לקחת זמן, קידום ממומן הינו קמפיין פרסום מיידי ומהיר. העלות תהיה בהתאם לכמות ההקלקות על המודעה שלכם בפלטפורמות השונות. קידום ממומן הוא לרוב קמפיין ברשת החיפוש של גוגל (ADS) וניתן לומר כי הוא טומן בחובו מגוון אפשרויות ופלטפורמות לקידום העסק.

לדוגמא, שיווק מחדש, רשת המדיה בה תשתמשו ועוד. העלות תהיה בדרך כלל על פי תקציב מוגדר שייקבע מראש, והתוצאות יהיו מיידיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

קידום תוכן שיווקי

קידום אתרים יכול להתבצע על ידי תוכן שיווקי, ולרוב הוא מתקשר יותר לתחום יחסי הציבור. התהליך מתבצע על ידי יצירת תוכן - לדוגמא כתבה או מאמר על העסק שלכם, או השירות אותו אתם מציעים ואילו התוכן יופיע בפלטפורמות השונות כמו אתרי חדשות, בלוגרים של מובילי דעה, אתרי תוכן, קידום ממומן ע"י פלטפורמות ועוד.

קידום אתרים ברשתות חברתיות

קידום מסוג זה הוא עולם בפני עצמו. הרשתות החברתיות שבראשן עומדת פלטפורמת הפייסבוק מציעה מגוון רחב של אפשרויות לקידום האתר שלכם. גם בפייסבוק, יש אופציה של קידום ממומן או לחילופין קידום האתר שלכם בקבוצות הרלוונטיות, ע"י מובילי דעה, וכמובן ניתן ליצור עמוד עסקי שיקדם וימשוך לקוחות באופן קבוע.

לדוגמא, אם כתבתם מאמר, כדאי להשתמש בפייסבוק על מנת להפיץ את התוכן ולא ליצור תוכן נפרד לכל אפיק. זכרו כי החודשים הראשונים יהיו בדרך כלל דלים בתנועה ולכן חשוב כי תישארו סבלניים לאורך כל התהליך.

קידום האתר ברשתות הינו כלי שיווקי יעיל ואפקטיבי מאוד לעסקים קטנים עד בינוניים מכיוון שהעלות נמוכה משמעותית לעומת שיווק בגוגל ובפלטפורמות נוספות.

ליאור ישנו - YeshnoSEO

בשיתוף YeshnoSEO
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully