וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהו דיקור סיני ולמי הוא מתאים?

בשיתוף יוסי לוי

עודכן לאחרונה: 18.4.2021 / 14:58

דיקור סיני הוא טיפול שנועד לאזן את האנרגיה בגוף האדם על ידי שימוש במרידיאנים הפזורים בו. כל מה שאתם צריכים לדעת על הטיפול

דיקור לשיפור הפוריות. ShutterStock
דיקור סיני/ShutterStock

לפי הרפואה הסינית, תהליכי אנרגיה הם בין התהליכים המשפיעים ביותר על האדם. הסינים מייחסים להעלאת האנרגיה חשיבות רבה. בגופנו ישנן כ-400 נקודות הנמצאות בכל הגוף, החל מכף הרגל ועד לראש וכל אחת מהן היא נקודה שדרכה עוברת האנרגיה בגוף. לנקודות האלו קוראים מרידיאנים. דרך נגיעה בנקודות האלו, ניתן להחזיר את האנרגיה לגוף. לכל נקודה יש משמעות אחרת. לדוגמא, נקודות שנמצאות במצח, או מאחורי הראש, ישמשו אותנו כשאנחנו רוצים לשחרר ולהרפות ממצבים מלחיצים.

האם דיקור סיני כואב?

לפעמים אני רואה את החשש של האנשים שבאים אלי לקליניקה לקבל טיפול והם טיפה לא בטוחים האם הולך לכאוב להם או לא. תשאלו כל אחד שעבר טיפול סיני והוא יגיד לכם בקלות שזה לא כואב ומדובר בטיפול עדין ללא כאב מתמשך או כל דבר אחר. הטיפול הינו טבעי ללא חומרים כימיים והוא מוגדר כטיפול הוליסטי ומוכר על ידי ארגון הבריאות העולמי. המחטים מאוד דקות וזעירות כך שבקושי מרגישים אותן אך כמובן שמרגישים משהו.

האם דיקור סיני מתאים לנשים בהריון?

טיפול בדיקור סיני במהלך הריון הינו מומלץ ובטוח מאוד. למעשה, במהלך הלידה, האישה עוברת מגוון של אירועים שכלולים בהם לחצים וחרדות, עליות וירידות כמו "ברכבת הרים" ולכן, חשוב לשמור על הגוף מאוזן אנרגטית כמו שהסינים מאמינים וזה הוכח כשיטה מעולה לנשים אשר מעוניינות לשמור על האיזון, תהליך לידה בריא מלווה בביטחון ושמחה. כאשר אישה בהריון מגיעה לקליניקת דיקור סיני היא עוברת סדרת שאלות ואבחון מקיף ומקצועי שבא לבדוק כיצד בדיוק אפשר לשפר את הרגשותיה וכאביה בעזרת הדיקור הסיני ולהביא את האישה לאיזון הורומנלי, נפשי ובריא.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

תוך כמה זמן משפיע טיפול בדיקור סיני?

נתחיל מזה שטיפול בדיקור סיני לרוב אינו טיפול חד פעמי כמו שהולכים לרופא, מקבלים תרופה, מחכים כמה ימים וזה עובר. טיפול בדיקור סיני כרוך בדרך כלל בסדרת טיפולים שנעה בממוצע בין 5-20 ומשתנה בין מטופל למטופל. לצורך העניין, אישה שסובלת מכאבים בחזה רק לאחרונה והיא ניגשה לטיפול בדיקור סיני, תרגיש הבדל בתוצאות כבר לאחר כמה טיפולים. לעומת זאת, אישה מבוגרת שסובלת מבעיה כרונית במשך המון שנים, אשר לוקחת כדורים ומצבה הבריאותי אינו מזהיר, תצטרך סדרת טיפולים גדולה יותר והתוצאות עלולות לקחת יותר זמן. ככל שהאבחון יהיה יותר מקצועי כך יוכל המדקר לאבחן בצורה מדויקת יותר את הבעיה ולטפל בה באופן מקצועי ואיכותי יותר. לפעמים, האבחנה לוקחת את רוב הטיפול כ-70% מכיוון שרוצים לאתר את הבעיה והטיפול המדויק ובתוך זמן קצר.

מה למערכת החיסון ולדיקור הסיני?

מערכת החיסון הינה מערכת נהדרת שפועלת כל הזמן בגופינו על מנת לנטרל חיידקים, וירוסים, מחלות ועוד. את מערכת החיסון אנחנו איננו רואים אך יש לה משמעות מאוד גדולה על גופנו ותפקודנו. תחשבו על זה כמו האנטיוירוס במחשב, רק של הגוף. מערכת חיסונית טובה, יודעת לנטרל תוך מספר ימים חיידקים, לזהות את החיידקים שלא קשורים לגוף או שעלולים להזיק לנו ולנטרל אותם. אם מערכת החיסון שלנו חלשה, היכולת שלה לזהות ולנטרל את אותם חיידקים פוחתת ובכך עולה הסיכוי שלנו להיכנס למצב חולי לעיתים קרובות. לפי הרפואה הסינית, הזרמת אנרגיה וטיפול בצ'י של הגוף בעזרת המחטים, יכול לחזק את מערכת החיסון בצורה משמעותית.

מעוניינים לשמוע עוד על דיקור סיני ולהתייעץ עם מומחה? שמי יוסי לוי ואני מטפל בדיקור סיני מזה 25 שנה. הגעתי לרפואה הסינית לאחר שנפצעתי קשה בצבא ומאז אני מרגיש שאני חייב את עצמי לרפואה הסינית. עזרתי לאלפי מטופלים לחזור לעצמם ולמסלול בהצלחה רבה בעזרת אבחון וטיפול מקצועי ומדוייק.

הקליניקה שלי

טלפון: 0507334277

כתובת הקליניקה: משכית 27, הרצליה פיתוח

האמור בכתבה אינו מהווה המלצה או חוות דעת מקצועית והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מוסמך בתחום

בשיתוף יוסי לוי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully