וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חימום תת רצפתי: הדרך הטובה ביותר להתחמם בחורף

בשיתוף ספקטרום פתרונות אנרגיה

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 12:08

שיטות החימום המוכרות - תנורים מזגנים וכו' צורכות חשמל רב ומעניקים חימום נקודתי. חימום תת רצפתי פותר בעיות אלה

חימום תת רצפתי. freepik,
חימום תת רצפתי/freepik

רבים מאתנו מתכוננים לבוא החורף באמצעות בדיקות איטום לבניינים ורכישת מזגנים, תנורים ואמצעים נוספים שיעזרו לנו להתמודד עם הקור. מרבית אמצעי החימום מספקים לנו חימום בצורה נקודתית בפינה קטנה של הבית או בחדר. וזאת מבלי שדיברנו בכלל על צריכת החשמל הרבה, שהיא מנת חלקו של כל מי שמבקש להתחמם מעט בחורף. במקום זאת, כדאי להכיר טכנולוגיה איכותית ומוכחת לחימום בימי החורף, הלוא היא טכנולוגיית חימום תת רצפתי.

כל הסיבות להתקין בבית חימום תת רצפתי

טכנולוגיית חימום תת רצפתי היא בין הטכנולוגיות המובילות ביותר בשוק נכון להיום. יותר ויותר אנשים מבינים את היופי שבשיטת חימום תת רצפתי, והם פונים לבעלי המקצוע על מנת שיסייעו להם בהתקנת המערכת. קבלו את כל היתרונות הבולטים שבשיטה.

1. מערכת קלה להתקנה.

החימום התת רצפתי הוא מערכת קלה להתקנה. חימום זה יכול להיות מבוסס על חשמל או מים, בהתאם לבחירת הלקוח ולמטרה שהוא מעוניין להשיג. על כל פנים, אנשי מקצוע המבינים בתחום, ידעו להתקין את המערכת בדיוק רב מתחת לריצוף וללא תקלות. כתוצאה מקלות ההתקנה שלה, המערכת אינה יקרה בהשוואה לשפע היתרונות שהיא מספקת.

2. חוסכת במשאבים.

מערכת החימום התת רצפתי מאפשרת לחסוך את עלויות צריכת החשמל, שכן אין צורך להשתמש בחשמל רב כדי לחמם את כל הבית תוך זמן קצר. אם בוחרים להשתמש במערכת המיוחדת הזו, רואים מיד את ההבדל בין חשבונות חשמל של לפני ההתקנה ואחרי.

3. חימום מקסימלי וטבעי.

בניגוד למזגנים ותנורי חום, החימום התת רצפתי אינו מייבש את האוויר או גורם למחנק לאנשים רגישים או אלרגיים. במקום זאת, הוא מפיץ את החום באופן שווה בבית. כך, לא משנה באיזה קצה של הבית אנחנו נמצאים, תמיד נוכל לחוש בחום ולהיות מוגנים מפני הקור השורר בחוץ. החימום מתאים במיוחד לבתים שבהם מתגוררים ילדים או אנשים מבוגרים.

4. שומרים על הבטיחות.

אחד היתרונות הבולטים ביותר במערכת החימום התת רצפתי הוא שמדובר במערכת בטוחה לחלוטין שאינה גורמת לקצר בחשמל או להתלקחויות. לא אחת אנו שומעים עם שריפות או קצר בחשמל שנגרמות על ידי תנורי חימום ששוכחים לכבות. מערכת החימום, לעומת זאת, מופעלת באמצעות משאבת חום, ולכן סכנת ההתלקחות אינה קיימת.

5. המערכת שתורמת לעיצוב הביתי.

כאשר מערכת החימום נמצאת מתחת לרצפה, היא תורמת למעשה לאווירה האסטטית בבית. לדוגמה, אם בחרתם בסגנון עיצוב מודרני-מינימליסטי לבית שלכם, תגלו כי חימום תת רצפתי מספק את הפתרון המושלם. כי זה לא עוד מזגן בולט על גבי הקיר או מפזר חום שאתם לא יודעים היכן למקם אותו כדי שהוא לא יפריע לעיצוב הכללי של הבית. מדובר במערכת משוכללת שלא רואים, אבל מרגישים בהחלט כשהחורף מגיע.

לא רק מערכת לחימום הביתי

החימום התת רצפתי מתאים לא רק לבית, אלא למגוון רחב של מוסדות ובתי עסקים. כך למשל, מדובר במערכת חימום טובה למקומות כמו בתי אבות, שבהם שוהים דיירים מבוגרים שחשים בקור באופן תמידי. מוסדות נוספים יכולים להיות מרכזי התעמלות ליוגה וספורט, גני ילדים, בתי ספר, קליניקות פרטיות שבהן נדרש חימום מאסיבי ועוד.

אם נסכם, חשוב לוודא שמדובר בחברה איכותית בעלת ניסיון רב בתחום אשר תספק לכם את השירות הטוב ביותר. מסיבה זו, לא יזיק לקרוא קצת המלצות על החברה.

לאחר שראינו את יתרונות שיטת החימום המיוחדת הזו, כל שנותר לעשות הוא להזמין שירות ייעוץ חינם לפני הזמנת חימום תת רצפתי מחברת ספקטרום פתרונות אנרגיה.

בשיתוף ספקטרום פתרונות אנרגיה
  • עוד באותו נושא:
  • חימום
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully