וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצאים אהבה קרובה

בשיתוף Locat.Me

עודכן לאחרונה: 19.4.2021 / 14:35

בתוך כל השגרה היומיומית המטורפת יש לכם בכלל זמן למצוא אהבה? אבל מה אם היו אומרים לכם שיש אפליקציה שמראה לכם בדיוק רב כשיש לכם דייט פוטנציאלי קרוב לבית?

אישה מחפשת דייט. ShutterStock
אישה מחפשת דייט/ShutterStock

כל מי שנמצא בעולם הדייטינג כמה שנים טובות יודע שמדובר במשימה לא פשוטה למצוא אהבה, בייחוד כאשר היא נמצאת במרחק של כמה קילומטרים טובים. אבל יש לנו חדשות בשבילכם: אנשים טובים ואיכותיים נמצאים בכל מקום, וממש לא צריך לנסוע רחוק כדי למצוא אותם. אפליקציית Locat.Me באה להוכיח את זה אחת ולתמיד.

כל מה שתמיד רציתם לדעת על Locat.Me

אם עדיין לא הורדתם את Locat.Me למכשיר הנייד שלכם, זה הזמן לעשות זאת. אפליקציית דייטינג מושקעת ומעוצבת שכזו רלוונטית לכם יותר מתמיד, בייחוד אם אתם רוצים למצוא אהבה ברדיוס של 500 מטרים מהבית שלכם. האפליקצייה מתאימה לכל מכשירי הטלפון, ומיועדת גם למי שלא כל כך טוב בטכנולוגיה. היא ידידותית למשתמש ומסייעת לכל גבר ואישה למצוא את החצי השני בקלות ומבלי להתאמץ. האפליקציה נגישה לכל אחד. אתם יכולים להעלות את הפרופיל ולהמשיך לשפר אותו בזמן שנוח לכם. תוכלו להשתמש באפליקציה בכל מקום - בנסיעה בדרך אל העבודה, בהפסקת הצהריים בעבודה, או בערב, כאשר אתם יושבים לבד עם עצמכם לאחר שסיימתם את כל הסידורים והתכנונים ויש לכם כמה רגעים פנויים לעצמכם.

שימוש ב- Locat.Meשלב אחר שלב

אז איך משתמשים באפליקציה? פשוט מאוד! קבלו את כל השלבים:
1. מורידים את האפליקציה למכשיר שלכם ופותחים אותה.
2. יוצרים פרופיל - הפרופיל כולל תיאור שלכם ושל בן/בת הזוג שאתם מחפשים וכמובן תמונה טובה ואיכותית.
3. מפעילים התראות לחיפושים ברדיוס מתאים - שנע בין 500 מטרים ל-5 קילומטרים.
4. מתחילים לשוחח עם אנשים בצ'אט עד שמוצאים מכנה משותף והשאר היסטוריה.
5. פוגשים אנשים חדשים והעיקר נהנים מאינטרקציה קרובה לבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דאגו להשקיע בפרופיל שלכם

Locat.Me היא אחת האפליקציות הנוחות ביותר לשימוש, אפליקציית דייטינג אלגנטית שהופכת את החיים לנגישים וקלים הרבה יותר. אבל אם היא אחראית על הצד הטכני של הדברים, אתם אחראיים יותר על יצירת פרופיל מתאים. וזה אומר שאתם צריכים להשקיע קצת זמן כדי לבנות פרופיל טוב שימשוך אליכם כמה שיותר הצעות.

אחד הדברים הראשונים שכדאי לשים אליהם לב הוא התמונה. לא סתם אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים. למעשה אפשר לומר שבדייטינג תמונה אחת שווה לאלף הודעות בצ'אט. אם חושבים על זה לעומק, מדובר בנתון פסיכולוגי. לנו כבני אדם לא לוקח הרבה זמן כדי ליצור רושם ראשוני או לתת את דעתנו על אדם שפגשנו או ראינו זה עתה. על כן, אם אתם מעוניינים להתיג את הצד הטוב ביותר שלכם, השקיעו בתמונות איכותיות ואמיתיות.

דבר נוסף שיש לשים אליו הוא התיאור שלכם. לא כולנו אנשי מילים, בייחוד כאשר מדובר באפליקציית היכרויות, ועדיין כדאי לחשוב קצת יותר מה אתם כותבים. חישבו אילו תכונות ומאפיינים שלכם תרצו להדגיש ומה אתם מחפשים בצד השני. אם נוח לכם יותר, תמיד תוכלו לציין שאתם מעדיפים לדבר בצ'אט או לשוחח בטלפון.

ולבסוף, אחד הדברים החשובים ביותר שכדאי לזכור בעולם הדייטינג או שאתם פשוט צריכים לזרום. כשיש לכם אפליקציית דייטינג אלגנטית כמו Locat.Me שהופכת את החיים לנגישים ונוחים יותר ומספקת לכם מידע על דייטים קרובים, אינכם צריכים להילחץ. ברגע שאתם מוצאים מאץ' קרוב תוכלו להיפגש בבית הקפה מתחת לבית. לא הולך? לא הפסדתם כלום. פשוט נפרדים כידידים וממשיכים לחפש הלאה עד שמוצאים את האדם שאיתו נעים לבלות.

בשיתוף Locat.Me
  • עוד באותו נושא:
  • דייט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully