וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכשירי שמיעה נטענים המומלצים ביותר ל-2021

בשיתוף רותי לוינסון ו

עודכן לאחרונה: 20.4.2021 / 16:42

מכשירי השמיעה התפתחו בצורה משמעותית בשנים האחרונות וכיום ניתן להשיג מכשירי שמיעה נטענים, נוחים, אייכותיים ומעוצבים. אילו סוגים קיימים בשוק?

מכשירי שמיעה. רותי לוינסון,
מכשירי שמיעה/רותי לוינסון

מכשירי שמיעה הביאו למהפכה עבור כבדי שמיעה שנאבקו לתקשר עם סביבתם בצורה יעילה. למרבה השמחה, כיום ניתן ליהנות ממכשירים לשיפור השמיעה באופן איכותי יותר מאי פעם הודות לפיתוח של מכשירים נטענים, קומפקטיים וקלים לשימוש עבור כל אדם הסובל מלקות שמיעה. אם אתם או אדם אהוב בחייכם סובלים מבעיות שמיעה, הגיע הזמן להכיר את מכשירי השמיעה הנטענים המומלצים ביותר, ולגלות כיצד גם אתם תוכלו ליהנות מהמהפכה הטכנולוגית הזו.

היתרונות של מכשירי שמיעה נטענים

מכשירי שמיעה מסורתיים אמנם עושים את העבודה, אך היתרונות של מכשירים נטענים הופכים אותם למומלצים במיוחד עבור כבדי שמיעה:

אין צורך בסוללות - מכשירי שמיעה נטענים אינם זקוקים לסוללות כדי לפעול, כך שלא תצטרכו להיות תלויים בהבאה של סוללות לכל מקום. במקום זאת תוכלו להטעין את מכשיר השמיעה בעמדות טעינה קומפקטיות שמספקות למכשירים אנרגיית פעולה במשך שעות ארוכות בכל טעינה מחדש.

איכות שמע איכותית במיוחד - עם מכשירי שמיעה נטענים אתם תיהנו מחוויית שמע ללא תחרות. במכשירים הללו שתי האוזניות פועלות יחדיו בעצמה מיטבית עבור הצרכים האישיים שלכם. הודות לכך, תוכלו לשמוע את מה שמתרחש בסביבה שלכם באופן צלול, מה שיאפשר לכם לא רק ליהנות מהצלילים סביבכם, אלא מיכולת משופרת של התמצאות במרחב.

עיצוב נוח ואיכותי - מכשירי שמיעה נטענים מעוצבים באופן דומה במיוחד לאוזניות כדי לספק חווית שמע איכותית במיוחד. העיצוב מאפשר להשתמש במכשירים באופן דיסקרטי, ללא חלקים בולטים, כך שלא תצטרכו להחביא את המכשיר - הוא מוסתר מעצמו!

מכשירי שמיעה נטענים המומלצים ביותר

כעת שאתם יודעים למה מומלץ לבחור במכשירי שמיעה נטענים, הגיע הזמן לגלות מהם המכשירים המומלצים ביותר כיום:

Signia STYLETTO - המכשיר הייחודי מבית סיגנה סימנס מתאפיין בעיצוב חדשני ואיכות שמע ללא פשרות. במכשיר ישנה סוללת ליתיום-יון המאפשרת להטעין את המכשיר למשך יממה שלמה, ולהיות בתנועה במשך שעות ללא חשש לאובדן איכות השמע.

סיגניה סטיילטו מתאפיין בעיצוב דק ונסתר מהעין עם אוזניות שמתלבשות על האוזן בקלות והדגם זמין בשלושה גוונים אופנתיים במיוחד. דגם סטיילטו הוא לא היחיד מבין סימנס; החברה הוותיקה פיתחה שלל דגמים של מכשירי שמיעה הנטענים במהירויות ובקצב מהיר ובדגמים נוספים שניתן להתאים אותם לצרכיכם.

המכשירים כולם זעירים ונוחים לנסיעה והכי חשוב - מאפשרים לכם לשמוע את מה שמתרחש בסביבתכם בצורה איכותית במיוחד.

Widex Moment - בכל הנוגע למכשירי שמיעה נטענים, מכשיר ווידקס מומנט הוא אחד הכוכבים בתחום. המכשיר הנטען מתאפיין בגודל קומפקטי במיוחד ושלל מאפיינים חיוניים: טווח תדרים רחב, אפשרות ליצור תכנות שמע, יכולת למידה של העדפות המשתמש, חיבור ישיר למכשירים ניידים (מכשירים עם מערכות הפעלה אנדרואיד ואפל), וסינון של צלילים לא רצויים תוך הגברת צליל הדיבור.

הודות למאפיינים הללו, צעירים ומבוגרים כאחד הסובלים מבעיות שמיעה יכולים ליהנות מאיכות שמע נפלאה עם מכשיר קטן ונוח לתפעול. בנוסף לכל אלו, למכשיר המומנט יש את מהירות הדגימה הגדולה ביותר בשוק; בעת השימוש, המומנט מגיב במהרה לשינויים קוליים בסביבה ומתאים את עצמו לצורכי המטופל בדיוק מרבי ללא תחרות.

מלבד דגם מומנט הפופולרי, חברת וידקס הנודעת מציעה שלל מכשירי שמיעה נטענים נוספים שניתן להתאים לצרכים האישיים שלכם. כל הדגמים מתאפיינים באיכות שמע איכותית וניידות גבוהה על מנת שתוכלו להתנהל באופן מיטבי בכל יום ובכל מקום.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

התאמת מכשירי שמיעה נטענים: החתיכה האחרונה בפאזל

האיכות של מכשירי שמיעה נטענים היא חשובה במיוחד, אך חשובה לא פחות היא התאמה של אותם מכשירים לצרכים האינדיבידואליים שלכם. על מנת שתוכלו ליהנות מאיכות השמע הטובה ביותר, חשוב שתבצעו בדיקת שמיעה מדויקת שתמדוד את רמת הפגיעה בשמיעה שלכם.

לאחר הבדיקה הזו ניתן יהיה להתאים לכם מכשיר שמיעה נייד שיתאים הן לבעיית השמיעה שלכם והן לאנטומיה של האוזן שלכם. כדי ליהנות משירות איכותי לבדיקת שמיעה והתאמה של מכשיר שמיעה, אתם זקוקים למקצוענים בתחום שיבצעו את כל ההתאמות הנדרשות.

ב"מכון לשיקום השמיעה", שנוסד ב-1996 על ידי רותי לוינסון, תוכלו ליהנות משירות עד ביתכם שכולל בדיקת שמיעה מקצועית והתאמה של מכשיר שמיעה נייד. רותי לוינסון, קלינאית תקשורת עצמאית בעלת ניסיון רב שנים, מתמחה בהתאמה אישית של מכשירי שמיעה עבור כל לקוח ולקוחה.

על מנת שתוכלו ליהנות מאיכות שמע ללא פשרות, הבדיקה תתבצע בכל מקום שבו אתם נמצאים, בין שבביתכם, בבית חולים או בהוספיס שבו נמצאים יקיריכם.

במכון לשיקום השמיעה מאמינים שאף אדם לא צריך להתפשר על איכות חייו, וכדי שתמיד תיהנו ממה שקורה בסביבתכם, רותי לוינסון זמינה עבורכם בכל עת. עם התמחות במדעי הזקנה, מזהה רותי באופן יסודי ואישי את הצרכים הפרטניים של כל מטופל בגיל השיבה ועובדת יחד עם כל מטופל על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר: שיקום שמיעה באמצעות מכשירי השמיעה הטובים ביותר בשוק. מכשירי שמיעה נטענים מעניקים לאלפי אנשים בישראל איכות שמע ואיכות חיים הודות לעיצוב ולטכנולוגיה המהפכנית שלהם.

לצפייה ומעבר לקטלוג מכשירי שמיעה מבית רותי לוינסון והתאמה אישית של מכשיר

באמצעות התאמה אישית וליווי צמוד של קלינאית תקשורת מוסמכת, אתם תוכלו לשמוע את מה שמתרחש בסביבה שלכם, ולעשות זאת עם איכות ללא פשרות הודות למכשירים הנפלאים של מיטב החברות בשוק.

בשיתוף רותי לוינסון ו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully