וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר אבנר בן שושן - הקפדה על כל פרט ופרט בדרך לשינוי מושלם

בשיתוף ד"ר אבנר בן שושן

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 12:11

ד"ר אבנר בן שושן הוא מומחה לכירורגיה כללית, מיקרו כירורגיה, כירורגיה פלסטית אסתטית וכירורגיה פלסטית משחזרת. הבקיאות יוצאת הדופן והניסיון הנרחב מאוד שצבר מאז שהחל לטפל בבני אדם מובילים לשינויים משמעותיים לטובה במראה החיצוני - ובדימוי העצמי

אבנר בן שושן. יח"צ,
אבנר בן שושן/יח"צ

בקליניקות שלו בתל אביב ובאשדוד מבצע ד"ר אבנר בן שושן ניתוחים פלסטיים מכל הסוגים וכן טיפולים אסתטיים מתקדמים אחרים. גם אחרי אלפי מטופלות ומטופלים מקפיד ד"ר בן שושן על יחס אישי לכל אחד ואחת, כחלק בלתי נפרד מהמחויבות להגיע לתוצאות הטובות ביותר האפשריות.

בעולם הרפואה כבר מגיל 17

אבנר בן שושן ידע כבר מגיל צעיר מה הוא רוצה לעשות - לעזור לבני אדם. בהתאם, כבר בגיל 17 הוא נכנס לעולם הרפואה, והשלים בהצלחה לימודי רפואה בפקולטה לרפואה סנט אנטואן שבצרפת. בגיל 29 כבר הפך למומחה בתחומי הכירורגיה הפלסטית והמשחזרת.

ב-1998 פתח ד"ר בן שושן קליניקה פרטית בפריז. לאחר מספר שנים מוצלחות בבירת צרפת עלה לארץ, החל לעבוד בבתי החולים בלינסון ותל השומר, ומאז 2003 הוא מאפשר לישראלים לממש חלומות שונים ולהגיע למראה מחמיא במיוחד בקליניקה פרטית.

מומחיות ייחודית

השנים הרבות בתחום מקנות לד"ר בן שושן מומחיות ייחודית. בין השאר הוא לקח חלק בפרויקטים יוצאי דופן, כשבין השאר היה אחד מחברי צוות הרופאים שביצע את ניתוח שחזור הפנים הראשון בהיסטוריה.

לצד הניסיון רב, שהפך אותו לפלסטיקאי מוכר ומוערך גם בישראל וגם בצרפת, מקפיד בן שושן להתעדכן בכל החידושים הרבים בתחום הרפואה האסתטית, בין השאר בהשתלמויות מקצועיות ברחבי העולם. הלמידה המתמדת מאפשרת לו להציע לכל מי שנכנס או נכנסת לאחת הקליניקות שלו את המענה המיטבי לכל צורך, על בסיס הטכנולוגיות והטכניקות המתקדמות ביותר הקיימות כיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מגוון רחב מאוד של ניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים לא פולשניים

לאורך הקריירה רבת השנים ועתירת ההישגים ביצע ד"ר אבנר בן שושן את כל סוגי הניתוחים הפלסטיים הנפוצים, וגם את אלה הפחות שכיחים. בין השאר תוכלו לעבור תחת ידיו המיומנות ניתוחי מתיחת פנים וצוואר, הרמת עפעפיים ו/או גבות, הצמדת אוזניים (ניתוח שמתבצע גם בילדים צעירים ומשפר מאוד את איכות חייהם), הגדלת חזה, הרמת חזה, הקטנת חזה וגם שחזור שד לאחר כריתה, ניתוח מורכב במיוחד הן בהיבט הטכני והן מבחינה רגשית, פיסול אף, ניתוחים לעיצוב אזורים שונים בגוף וגניקומסטיה (הקטנת חזה לגברים).

סל הפתרונות האפשריים לחוסר שביעות רצון ממראה הפנים כולל גם הליכים שלא מצריכים פעולות כירורגיות. ביניהם: מתיחת פנים בחוטים, עיבוי ועיצוב שפתיים, הזרקות וגם טיפולים בעזרת הציוד החדשני ביותר בתחום דוגמת הטיקסל - מכשיר שמבוסס על אנרגיית חום טבעית המועברת על-ידי מעין "פירמידות" בעלות מוליכות תרמית גבוהה. אנרגיה ממוקדת זו מייצרת פגיעה מבוקרת בעור, ודרך הנקבים הזעירים שנוצרים מוחדרים אל הגוף חומרים חיוניים עבורו. התוצאה: שיפור של ממש במראה העור ובמרקם שלו, כולל העלמת קמטים, טשטוש צלקות, העלמת פיגמנטציה, מיצוק העור באזור העיניים ובאופן כללי הצערה משמעותית של עור הפנים ומראה טבעי ומחמיא.

ליווי צמוד, קשב מלא ויושרה ללא פשרות

מיומנות טכנית, מרשימה ככל שתהיה, היא רק מרכיב אחד בניתוח פלסטי או בטיפול אסתטי אפקטיביים. מרכיב שני, חשוב לא פחות ואולי אפילו יותר, הוא האישיות של הכירורג. ראשית, נדרשת אהבה אמיתית לתחום ולבני אדם, והיא זו שיוצרת את הרצון לעזור ולשפר את המראה כחלק משינוי עמוק יותר שכולל גם ביטחון עצמי גבוה יותר. קשב מלא ורגישות לכל מטופל ומטופלת מאפשרים להבין מה מפריע להם ומה כולל החלום שלהם - שכן בסופו של דבר רוב האנשים שמגיעים לקליניקה עושים זאת כדי לממש שאיפות שמלוות אותם שנים רבות. חשוב לציין שהקשב והליווי הצמוד חייבים להימשך גם לאחר הניתוח, בתקופת ההחלמה וההסתגלות למציאות החדשה.

דגש מהותי אחר הוא יושרה: ישנם מטופלים שלא באמת זקוקים להליך כירורגי, וישנם גם מקרים שבהם ציפיות לא ריאליות עלולות להוביל למפח נפש גם אחרי ניתוח פלסטי מוצלח. מחובתו של רופא בתחום הפלסטיקה לוודא שאכן צפויה תועלת ממשית מהתהליך, לא להתפשר על כך, ובוודאי שלא לנתח מי שלא באמת ייתרם מהניתוח.

ד"ר אבנר בן שושן מתאפיין בכל האלמנטים הנ"ל של האישיות המתאימה, ובעוד מרכיב חשוב: תשומת לב מרבית לכל פרט ולכל ניואנס, הן בתכנון הניתוחים והטיפולים והן תוך כדי הביצוע. בהתאם מובטח לכם שינוי אופטימלי, ויעידו על כך אלפי בני האדם שכבר שיפרו את המראה והחיים בזכות הפרפקציוניזם של ד"ר בן שושן.

בשיתוף ד"ר אבנר בן שושן
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully