וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם שווה להעלות את הילד שלך משלוש לחמש יחידות במתמטיקה?

בשיתוף לסונס

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 15:44

כמה עולה מורה פרטי למתמטיקה? כיצד ניתן לעזור לילד לשפר את הציונים במתמטיקה? מה ההבדל בין בגרות עם שלוש יחידות במתמטיקה לבגרות עם חמש יחידות במתמטיקה?

פתרון בעיות חשבון. ShutterStock
מתמטיקה/ShutterStock

בני נוער רבים לא מבינים את ההשפעה העצומה שיש לבגרות במתמטיקה על תחילת החיים שלהם כאנשים בוגרים, לאחר השירות הצבאי ואפילו בכניסה אליו. בגרות עם שלוש יחידות במתמטיקה או אפילו בארבע יחידות עם ציון לא מושלם תהווה מחסום בדרך לכל לימודים אקדמאיים וכמעט לכל הלימודיים המקצועיים. השלמת הבגרות לאחר הצבא, שנים לאחר התיכון היא קשה וצורכת זמן רב בו לא ניתן להתחיל ללמוד או אפילו להגיש מועמדות. מעבר לכך, לימודי ההכנה לבגרות אותם התלמידים מקבלים בחינם יכולים להגיע לסכומים משמעותיים מאוד באופן פרטי.

שירות צבאי איכותי אשר מוביל לעתיד איכותי

ציוני הבגרויות ובעיקר מספר היחידות במתמטיקה ובאנגלית יכולים להשפיע בצורה קריטית על האפשריות לתפקידים אשר יוצעו לילד שלך. זה לא סוד ששירות ביחידות מובחרות בצבא ובעיקר ביחידות המודיעין מוביל לעבודות משתלמות ולעתיד נוח. הגעה לגיוס בצה"ל עם תעודת בגרות של שלוש יחידות מקטינה בצורה משמעותית את הסיכויים של הילד שלך להתמיין ליחידה איכותית ולשירות משמעותי.

איך אפשר להעלות לילד שלך את המוטיבציה ללימודי המתמטיקה

העלאת המוטיבציה של בני הנוער אינה פשוטה אבל אפשרית לחלוטין. הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא להסביר לבן הנוער את החשיבות של בגרות עם חמש יחידות במתמטיקה לצד הקלות היחסית בה הוא יכול להשיג את זה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

צעדים קטנים יכולים להגיע רחוק

הפחד הגדול של בני נוער וגם אנשים בוגרים רבים ממקצועות המתמטיקה הוא המחשבה שרק אנשים מעטים יכולים להבין אותם בקלות. מחשבה זו היא לא נכונה ומתמטיקה ברמה של חמש יחידות מצריכה ממרבית בני הנוער השקעה של שעה ביום במתמטיקה בלבד.

למצוא הסברים מובנים ולא לנסות להבין הסברים

שיטות הלימוד בבית הספר אינן מתאימות לחלק מבני הנוער אבל זה לא אומר שזו הדרך היחידה שלהם ללמוד. האינטרנט מלא בהסברים חינמיים וסרטוני הדרכה במגוון של רמות ואפילו בעברית. מציאת הסרטונים הנכונים עם בן הנוער יכולה להיות פעילות משותפת אשר תנגיש עבורו את עולם המתמטיקה.

מציאת המורה הפרטי הנכון

בני נוער אשר מגיעים להבנה שהם צריכים בגרות של חמש יחידות במתמטיקה לעיתים רבות מגלים כי הם צברו פערים רבים. פערים אלו מונעים מהם להבין את השיעורים בכיתה והופכים את החומר לכמעט ובלתי אפשרי ללמידה. בעזרת מורה פרטי אותו בן הנוער אוהב ומעריך ניתן לסגור את אותם הפערים במהירות. ליווי של מורה פרטי גם לאחר צמצום הפערים יוודא שלא נוצרים פערים נוספים ושהמוטיבציה של בן הנוער להצלחה נמשכת.

מורים שמבינים תלמידים

הטיפים בכתבה נאספו ממורים פרטיים רבים החברים בלסונס, קהילת המורים הפרטיים הגדולה בישראל, בכדי לעזור לתלמידים להבין שכולם יכולים לעבור את הבגרות במתמטיקה. רוצה לקבל עוד קצת עזרה? אנחנו ממליצים לך לחפש את המורה הפרטי שיעזור לך לממש את הפוטנציאל שלך באתר שלנו ולעבור את הבגרות במתמטיקה עם חיוך.

בשיתוף לסונס
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully