וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישיר אחזקות מומחים באיתור וטיפול בנזקי מים

בשיתוף ישיר אחזקות

עודכן לאחרונה: 21.4.2021 / 16:28

כתם ענק של רטיבות מתפשט לכם בחדר השינה? פיצוץ בצינור המים הראשי? ריחות לא נעימים בחלל האמבטיה? נזילה מגג הבית? סדקים בקירות המבנה? דוגמאות אלו הן רק חלק קטן מנזקי המים המתרחשים מדי יום במבנים בישראל

ישר אחזקות. יח"צ,
ישיר אחזקות - מקצוענים באיתור נזקי מים/יח"צ

כל אחת מן הדוגמאות הללו גורמת לבעלי הנכס דאגה רבה והוצאה כספית לא מבוטלת. אם גם אתם ניזוקתם ממים בעבר או בהווה אתם בוודאי יודעים שמלבד הנזק הראשי ישנם לא מעט נזקי משנה קשים ביותר למבנה. ניתן בהחלט להימנע מהם, לצמצם את האנרגיה, הכסף ועוגמת הנפש.

כיצד? בעזרת חברת "ישיר אחזקות" המעניקים טיפול מקצועי רק על ידי מומחים לאיתור נזקי מים. אנו מציגים בפניכם את מיטב הטכנולוגיות ואת צוות העובדים המקצועי והמוסמך שלנו הפועל תוך שמירה על חזון החברה, לאחריות, שירות ושקיפות מקצועית לאורך כל הדרך.

השירותים שלנו

אנו מספקים שירותי איתור נזילות בעזרת אמצעים טכנולוגיים מתקדמים כמו מצלמות תרמיות בעלות חיישני טמפרטורה ולחות, מצלמות פנים של חברת FLIR המעולה תוצרת גרמניה, מסדרת EXTECH. כמו כן שימוש במצלמות דחיפה, מאתר עשן, פקקי סתימה (פקקי הצפה, חסימה פאקרים), מאתר שוחות הנועד לאתר קווי ביוב וצינורות אשר קבורים בעומק האדמה, ועוד.

שירותי שטיפת קווים

לרשותנו גם שירותי שטיפת קווים בשיטה מקצועית ובעזרת ביוביות המספקות לחץ מים אדיר לניקוי וחשיפת סתימות משניות בתוך קווי ביוב מרכזיים באתרי בניה חדשים או ישנים בהם נתקלים במחסומים שונים, אורגניים ואחרים.

פתיחת סתימות וצילום קווי ביוב

אנו מבצעים גם פתיחת סתימות בעזרים טכניים ומכניים כבדים העומדים לרשותנו. וכן צילום של קווי ביוב בעזרים טכנולוגיים מהמתקדמים בעולם.

בדיקות טרום רכישת נכס ובקרה למערכות אינסטלציה

במעמד רכישה של נכס חדש או שיפוץ נכס קיים נשמח לבצע עבורכם בדק יסודי של מערכת האינסטלציה על מנת לבדוק האם יש צורך לבצע חידוש, תיקון או התקנת מערכת אחרת לטובת הימנעות מנזקי מים. כמו כן נוכל לאתר מוקדם ככל האפשר נזקי מים קלים העשויים בקלות להפוך לנזקים מורכבים ויקרים מאד לטיפול.

ישר אחזקות. יח"צ,
איתור נזילות במצלמה תרמית/יח"צ

להתייעצות טלפונית עם מומחה לאיתור נזקי מים ללא עלות חייגו: 0506-961131

צוות של מקצוענים בעלי תעודות והסמכה

הצוות שלנו בישיר אחזקות מורכב כולו מאנשי מקצוע המחויבים לתת שירות מקצועי. לכן, במסגרת אמנת השירות שלנו אנו מעסיקים בעלי תעודות הסמכה ורישיון עבודה בתחום בלבד. כל הטכנאים ואנשי השירות שלנו מתמחים באיתור נזקי מים, ביצוע בדיקה ובקרה למערכות אינסטלציה. אנו דורשים מהם את רמת המקצועיות הגבוהה ביותר על מנת לספק לכם, את השירות הטוב ביותר.

דו"ח לחברת הביטוח

את תוצאות בדיקת הצוותים שלנו תקבלו בדו"ח מפורט שננפיק עברכם בשיטה האמריקאית המוכרת לכל חברות הביטוח בישראל. הדו"ח המפורט יועבר אליכם מיד בתום חקירת הנתונים שיתקבלו מהערכת הנזק ואיתור התקלה. לאחר קבלת הדו"ח יהיו בידיכם כל התשובות על מנת לבצע את הטיפול המדויק והנכון ביותר לנכס שלכם תוך שמירה על המבנה ומינימום פגיעה בתשתיות קיימות. חיסכון של זמן, אנרגיה וכסף רב.

המחויבות שלנו, הרווח שלכם!

אנו מחויבים לתת שירות מקצועי. לכן אנו מעמידים לרשות הצוותים שלנו את הציוד הטכנולוגי המוביל בעולם, ציוד טכני ומכני מתקדם ובעיקר הכשרות, השתלמויות והתחדשות במקביל להתפתחות התחום ברחבי העולם.

אנו מחויבים להיות כאן בשבילכם, בשירות נעים, בשקיפות מלאה לנעשה, במתן הצעת מחיר הוגנת וישירה ובעיקר בחיוך ונועם.

בשורה התחתונה, אנו בישיר אחזקות, נשמח מאד לעמוד לרשותכם בכל עת, לענות על כל שאלה בנושא איתור נזקי מים וכמובן לסייע לכם לאתר נזק פוטנציאלי, עם הציוד הנכון, בזמן הנכון! אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת.

להתייעצות טלפונית עם מומחה לאיתור נזקי מים ללא עלות חייגו: 0506-961131

מוזמנים לבקר באתר ישיר אחזקות www.yashir.co

בשיתוף ישיר אחזקות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully