וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר סטנדאפיסט - כרטיסים והופעות לכל מה שמצחיק

בשיתוף סטנדאפיסט

עודכן לאחרונה: 25.4.2021 / 11:58

מה יכול להיות כייף ומהנה יותר מהופעת סטנדאפ קורעת מצחוק? הגיע הזמן שתכירו את אתר הסטנדאפ הראשון בישראל "פורטל סטנדאפיסט" שמבטיח להביא לכם את הסטנדאפ הטוב ביותר בלחיצת כפתור מהמחשב, מהסמארטפון ואפילו מהטלוויזיה

סטנדאפיסט. יח"צ,
סטנדאפיסט/יח"צ

תרבות הסטנדאפ והדיגיטל

אחד מהדברים הנפלאים שהביא הדיגטל על עולם התרבות ועל תעשיית הסטנדאפ המקומית בפרט, זוהי חשיפה בממדי ענק שאין לתאר, בזכות פלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ושאר הרשתות החברתיות, המספקות אפשרויות חשיפה בעבור האמנים ובעבורנו האנשים הקטנים שם בבית שרוצים כמה דקות של צחוק והנאה, באמצעות שעות על שעות של מערכוני סטנדאפ קומדי הפזורים ברחבי הרשת.

אתר סטנדאפ זה כבר שדרוג

אז נכון ואין ספק בכלל שתרבות הדיגיטל נתנה קפיצת מדרגה משמעותית לכל סטנדפאיסט ואמן ואשר הוא, אבל כשנכנסים בפעם הראשונה לפורטל סטנדאפיסט ורואים את כל הטוב שיש לו להציע, מבינים שזה המקום בשביל כל מה שמצחיק ושפה כבר מדובר בשדרוג שהוא קצת יותר ממה שאנחנו רגילים אליו, אפשר אפילו להגיד שמדובר במרצדס של הסטנדאפ בישראל.

ולמה כזה משמעותי? כי בכל זאת מדובר ביוזמה פרטית של קבוצת חובבי סטנדאפ שלקחו את העניינים לידיים, והחליטו לבנות אתר סטנדאפ ישראלי המרכז את כל מה שקורה בתעשיית הבידור והקומדיה על גביי הרשת ובזכות עצמם, לרבות ההשקעה הגדולה שניכרת באתר שאי אפשר שלא לשים אליה, ופשוט גורמת לך לחפור עמוק יותר ויותר בדברים שלא ידענו שקיימים עד כה בתעשייה כל כך גדולה, שרק נראית לנו קטנה.

חיפוש מערכונים וצפייה ישירה בסטנדאפ זה המקום

חובבי הסטנדאפ שבינכם לבטח מכירים את התופעה של חיפוש מערכון סטנדאפ חדש של סטנדאפיסט או סטנדאפיסטית אהובים, מה שיכול ככל הנראה להביא למצב של בזבוז זמן רב על חיפוש מערכונים רק בשביל כמה דקות של צחוק וחיוך, מה שגם הופך את החוויה בשניות לאכזרית במיוחד. ובשביל זה במזל טוב פורטל סטנדאפיסט פותר את הבעיה ומרכז את כל מערכוני הסטנדאפ קומדי הקיימים ברשת שעולים מדי יום, נראה שמחלקת התוכן של המערכת לא מפסיקה לעבוד שם, וזה ניכר לעין שיש על מי לסמוך בשביל להתעדכן על מערכונים חדשים, חסכו לנו לפחות רבע שעה ביום, ורק על זה נאמר תודה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
סטנדאפיסט. יח"צ,
סטנדאפיסט/יח"צ

כרטיסים והופעות לכל מה שמצחיק

רוצים ללכת להופעת סטנדאפ? מעולה גם פה ניתן פתרון עם מגוון גדול של סטנדאפיסטים וקומיקאים להם מגוון גדול של הופעות סטנדאפ המתקיימות ורצות מדי שבוע ברחבי הארץ, להן אפשר למצוא מעת לעת כרטיסים באתר. היתרון שאנו מצאנו לעומת משרדי כרטיסים אחרים המשווקים ומוכרים הופעות, אלה כרטיסים להופעות של סטנדאפיסטים שדווקא אינם מוכרים, ומציגים באולמות, פאבים, ובמות מחתרת, מה שיכול להיות מאוד מעניין במידה ואתם חובבי סטדנאפ מהשורה הראשונה, ורוצים לחקור ולגלות על הדור הבא של הסטנדאפ שככל הנראה תראו עוד כמה שנים על גביי המרקע בפריים טיים.

הופעות סטנדאפ פרטיות - עד הבית

דבר נפלא שהתחיל לצבור תאוצה אט אט בשנים האחרונות אלו הופעות הסטנדאפ הפרטיות לאירועים, אותם מזמינים אוכלוסיות שונות בעבור אירועים שונים, החל ממסיבות רווקים ורווקות, ימי הולדת, ערבי גיבוש, סטנדאפ לחברות גדולות וקטנות כאחד, ועוד מגוון גדול ורחב של אירועים אליהם ניתן להזמין סטנדאפיסטים להופעה שהיא רק שלכם. כמובן שאי אפשר לפסוח על הקורונה שהכתה בנו בתחילת שנת 2020 והביאה לנו מופעי סטנדאפ בזום, מה שגם ככל הנראה גרם לשינוי תפיסה אצל צרכני הקומדיה הוירטואלית, שהחליטו שגם לאירוע יום ההולדת או זום גיבוש בחברה יכול להיות מצחיק ומהנה עם סטנדאפיסט בכוורת הזום, שנותן בלייב את הופעותו הפרטית ומשאיר טעם של עוד אחרי שתלך מכאן הקורונה.

ועוד אינסוף דברים טובים...

הבטיחו לנו אינסוף דברים טובים ואת האמת שהבטיחו וקיימו, ביקורות והמלצות על מופעי סטנדאפ, הרצאות הומור, ספרי בדיחות וסאטירה, שאלות ותשובות במידה ויש לכם כאלו, ובגדול מידע על כל סטנדאפיסט או סטנדאפיסטית שאתם מכירים, וסביר להניח שאת רובם לא תכירו, כי שאנחנו ראינו את הרשימה גם אנחנו לא האמנו שזוהי כמות הסטנדאפיסטים והסטנדאפיסטיות הפעילים כיום בישראל, לסיכום אין ספק שמובטח עתיד חיובי ומלא בציפייה לתעשיית הסטנדאפ והבידור המקומית, ושיש פורטל שמטפל בכל הטוב שזה, אז בטוח שיהיה מצחיק.

בשיתוף סטנדאפיסט
  • עוד באותו נושא:
  • סטנד אפ
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully