וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת ההרזיה המצליחה של ד"ר יסמין חיו (Ph.d)

בשיתוף לרדת בקלות

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 16:08

ד"ר יסמין חיו (Ph.d) גדלה בבית שאוהב לאכול. לאחר שהתגברה על עודף המשקל שלה החליטה ד"ר חיו לפתח את שיטת "לרדת בקלות" ולסייע לכל מי שרוצה להגיע למשקל הבריא לה

ד"ר יסמין חיו. יח"צ,
ד"ר יסמין חיו (Ph.d)/יח"צ

מה גורם לאישה צעירה הסובלת מעודף משקל, להחליט יום אחד שהיא הולכת לעשות תהליך עם עצמה, לרדת במשקל 25 ק"ג, ולהפוך לגורו לתזונה ולהרזיה? כדי לענות על השאלה הזו, כדאי לכם להכיר את יסמין חיו , ד"ר למדעי הבריאות (Ph.D), אישה מיוחדת במינה העומדת מאחורי עסק מצליח, בעלת השכלה אקדמית ואלפי סיפורי הצלחה של לקוחות שהצליחה להביא לתוצאות מרשימות של שיפור הבריאות וירידה במשקל.

איך הכל התחיל?

יסמין מספרת בפתיחות על ילדותה ועל ההתמודדות שלה עם עניין המשקל וההשמנה. "כילדה, גדלתי במשפחה שמאוד אוהבת לאכול ולבשל. בשלב מסוים התחלתי להרגיש פחות נוח עם עצמי ועם הגוף שלי והתחלתי בניסיונות לרדת במשקל. לאנשים כמוני שאוהבים לאכול, לאנשים בעודף משקל או למתמודדים עם נטייה להשמנה, הניסיון לרדת במשקל הוא לא דבר פשוט".

כידוע שוק הדיאטות משתנה בלי הרף , ומי שמנסה לעשות דיאטה , עובר לעיתים דרך כמה שיטות עד להצלחה, אם בכלל. הניסיונות החוזרים לרזות בכל דיאטה אפשרית שאך התפרסמה, גררו איתם משקל עודף נוסף. "בגיל 20 וקצת הגעתי למשקל השיא שלי והחלטתי שעד כאן עם ניסיונות הדיאטה. דרוש ממני שינוי אמיתי מכל הבחינות - תודעתי, רגשי, תזונתי, פיזי, אפילו אישיותי! במהלך התואר הראשון במדעי המחשב עשיתי תהליך עצמי עמוק לשינוי הרגלים ותודעה, והצלחתי לרזות 25 ק"ג בשנה", מספרת יסמין.

מאז חלפו מעל 18 שנים, במהלכן שומרת יסמין על התוצאה שקיבלה ומלמדת אחרים לרזות באותה שיטה. לאחר סיום התואר הראשון והשני, פנתה ללימודי נטורופתיה, ופתחה עסק עצמאי בשם 'לרדת בקלות'. "'לרדת בקלות' נוסדה על ידי ב-2005, מתוך הרצון האישי שלי לעזור לאחרים לעבור תהליך כפי שאני הצלחתי, ולהצליח להגיע למשקל תקין, גם אם הוא לא הכי רזה, אבל הוא משקל בריא להם ושנוח לעמוד בו ולשמור עליו שנים רבות".

כלומר יש פה שינוי אמירה ממה שאנחנו מכירים. לא עוד השאיפה לעמוד בטבלאות משקל המוכתבות לנו, אלא בעצם להגיע למשקל סביר, שמאפשר ללקוח.ה לשמור עליו לטווח ארוך בלי להשקיע בכך מאמצים עילאיים ולהיות בדיאטה כל החיים.

אז מה הסוד?

"אין פה גימיק מיוחד של ספירת קלוריות או נקודות או דיאטת רעב חדשנית. הסוד הוא שילוב של נוחות שהשיטה מאפשרת בהתאמה האישית שלה לכל אחד ואחת, בד בבד עם שינוי מחשבתי ומסגרת תומכת צמודה".

על פי שיטת ההרזיה של ד"ר חיו (Ph.D) הכלל החשוב ביותר הוא הכמויות. אפשר לאכול מאכלים שאוהבים, אבל במידה. התפריט מותאם אישית לכל לקוח על פי סדר היום שלו, מצבו הבריאותי, העדפות הטעם שלו וכו'. ברגע שהתפריט מתאים ממש כמו כפפה ליד, הלקוחות לא רעבים, לא מחפשים לנשנש, לא מרגישים "בעונש" כי אסור לאכול מאכלים שהם אוהבים, ולא מפתחים תשוקה למאכלים שנמנעו מהם, כי למעשה לא נמנעים מהם. בהדרגה משלבים אוכל בריא כדרך חיים, וחשיבה בריאה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

התמיכה היא החשובה מכל

מעבר לעובדה שהתפריט מדויק לצרכים של כל לקוח.ה, חשוב שתהיה מסגרת תומכת עוטפת. ד"ר יסמין (Ph.d) מעניקה את המסגרת הזו לכל לקוחותיה, בעצמה. כלומר לא באמצעות אנשי שירות, מכירות, מאמנים או תזונאים מטעמה, אלא היא אישית מלווה את לקוחותיה בכל התהליך כולו.

המסגרת כוללת מעקב יומיומי - כך שאף פעם אתם לא לבד. "לקוחות מתייעצים איתי על הכל. מה להזמין במסעדה, מה לקנות בסופרמרקט, כמה אפשר לאכול מזה, האם המוצר הזה כדאי, והכל דרך הווטספ, אני זמינה עבורם כל יום, כולל חגים ושבתות, מ-7 בבוקר ועד 10 בלילה". הצצה לווטספ של יסמין מגלה שהוא מלא בהודעות הנכנסות כל כמה דקות ובניהם צילומים מפתים של אוכל שהלקוחות מדווחות לה שאכלו.

מה עם הפן הרגשי?

"זו הנקודה החשובה ביותר בתהליך ההרזיה לדעתי, ועליו אני שמה דגש". בשיטת ההרזיה של לרדת בקלות מגייסים את תת המודע לטובת התהליך, החל מדיבור עצמי חיובי ועד שינוי מילים בהן משתמשים הלקוחות והחלפתן למחשבות בונות ומעצימות.

"תהליך הרזיה מחייב שינוי תודעתי , ולקוחה שמדברת במונחים של דיאטה, סבל, רעב, ויתורים, לא תחזיק מעמד לטווח ארוך. ברגע שהמוח לא עסוק במה אני אוכל , והרגש הוא לא של החמצה ותחושת מסכנות, אלא רווח עצום של בריאות ועבודה על חצי הכוס המלאה, כל התהליך הופך חוויה ותוצאותיו נשמרות לטווח ארוך יותר".

ותאמינו לה, אחרי 18 שנים של שמירה על תוצאה מרשימה במשקל, ואחרי שהקימה עסק מצליח בתחום וסייעה לאלפי לקוחות מכל רחבי הארץ לרזות באמצעות השיטה שלה, אין ספק שהיא יודעת על מה היא מדברת.

לסיכום, מה את מאחלת לעצמך בשנה הקרובה?

"ראשית, אני מאחלת לכולנו בריאות, זה הדבר הכי חשוב בעיני, כל השאר אפשר לעשות בכוחות עצמנו. ולעצמי אני מאחלת להמשיך לשמוח בחלקי, להמשיך ליהנות ממה שאני עושה , להמשיך לעזור ללקוחותי לאהוב את עצמם יותר ולהיות בריאים יותר, כי אין שמחה ממני בימים שבהם לקוחה מגיעה לפגישה אחרונה, לצילום תמונת האחרי שלה, ולראות אותה שמחה ומרוצה ומודה לי כל כך, זה מרגש אותי ומשמח אותי יותר מכל".

בשיתוף לרדת בקלות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully