וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורסים שניתן לממש עם הפיקדון

בשיתוף ירין שחף

עודכן לאחרונה: 26.4.2021 / 17:09

בעבר מגוון הקורסים שעמד בפני המשתחררים מצה"ל שאיפשרו שימוש בפיקדון היה מצומצם. כעת ניתן לממן באמצעות הפיקדום שורה של קורסים אקדמאיים ומקצועיים. תחום היופי והאיפור הוא אחד מהכיוונים האפשריים

קורס איפור. canva,
קורס איפור/canva

אם סיימתם שירות צבאי ואתם תוהים מה כדאי לכם ללמוד, אך בעיקר תוהים כיצד תוכלו לממן את הלימודים שלכם, חשוב מאוד שתדעו שכיום ניתן ללמוד הן לימודים אקדמאיים והן קורסים שונים על חשבון הפיקדון הצבאי שלכם. אם אתם חושבים ללכת דווקא על קורס שיסייע לכם לקבל הכשרה מקצועית לצורך עיסוק בתחום כלשהו, חשוב מאוד שתבינו כיצד אתם יכולים להשתמש בפיקדון שלכם על מנת לממן את עלות הקורס. כמובן שחשוב לבדוק מראש כי מדובר על קורס שניתן לממש את הפיקדון. לאחר שמוודאים כי אכן מדובר על קורס שכזה, כל שנותר הוא לבצע את התהליך הנדרש לצורך העברת הכסף לתשלום על הקורס.

איזה קורסים אפשר ללמוד על חשבון הפיקדון הצבאי?

בשנים האחרונות ניתן למצוא מגוון רחב של קורסים שניתן ללמוד על חשבון הפיקדון. בעבר, כמות הקורסים וסוג הקורסים שהייתם יכולים ללמוד היו מוגבלים, אך כיום ניתן לראות כי יש מגוון רחב של קורסים שניתן ללמוד על חשבון הפיקדון הצבאי לרבות לימודי נהיגה. מעבר לכך ניתן ללמוד: קורס איפור, קורס בניית ציפורניים, לימודי סינית או שפות נוספות, קורס תפירה, קורסים בתחומי ההייטק, קורס סטיילינג, קורס אומנות, קורס תנועה ועוד.

קורסים בתחומי מקצועות היופי

מקצועות היופי הם מקצועות מבוקשים מאוד כיום. לא מעט אנשים ובעיקר נשים, מעוניינים ללמוד את מקצועות היופי ולעסוק בהם לאחר מכן. מדובר על מקצועות ששוק העבודה בהם רחב מאוד. אם אתם מעוניינים ללמוד קורס איפור, חשוב מאוד שתדעו שלא כדאי לכם ללמוד את הקורס המדובר בכל מקום. כדאי לבחור בית ספר לאיפור הידוע בקורסים המקצועיים בתחום שהוא מציע ובעובדה שהבוגרים של הקורסים שלו משתלבים בעבודות בתחום בצורה קלה ומהירה. כמובן שמעבר לעובדה שבית הספר חייב להיות מקצועי ובעל מוניטין, יש לוודא שאכן ניתן ללמוד בו קורס איפור על חשבון הפיקדון הצבאי ועל כן, התעניינו טרם אתם נרשמים למוסד האם הוא מקבל את המימון המדובר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

כיצד תקבלו את כספי הפיקדון שלכם עבור קורס איפור?

אין ספק שחשוב מאוד להבין כיצד ממשים את כספי הפיקדון, אך חשוב מאוד להבהיר שניתן למשוך את כספי הפיקדון שלכם החל מהיום ה-14 לשחרורכם ובכל מקרה, הכסף לא ניתן באופן אוטומטי. כמו כן, חשוב מאוד שתבינו שאת כספי הפיקדון ניתן למשוך רק מבנק הפועלים או מבנק לאומי, גם אם החשבון שלכם בכלל בבנק אחר.

כדי למשוך את הכסף הרלוונטי לכם עבור קורס איפור בבית ספר ייעודי שבחרתם בו ווידאתם כי מדובר בבית ספר שמקבל כספי פיקדון כתשלום עבור קורסים שהוא מציע לרבות קורס איפור, עליכם להוריד מהאינטרנט טופס שקרוי: "טופס למשיכת כספים מפיקדון אישי". לטופס המדובר יש לצרף את כל המסמכים הנדרשים. במקרה ומדובר על לימודים, עליכם לצרף את אישור ההרשמה שלכם, את סמל המוסד שבו אתם עתידים ללמוד וכמובן גם קבלה על תשלום דמי ההרשמה. מעבר לכך, חשוב מאוד לבדוק האם יש צורך באישורים נוספים על מנת שלא תפספסו שום אישור נדרש בתהליך. לאחר מכן, הבנק יעביר את הכסף שלכם באופן ישיר למוסד הלימודים. מדובר על תהליך קל ופשוט שכל אדם יכול לבצע באופן עצמאי כיום.

אם אתם מעוניינים ללמוד קורס איפור לאחר סיום השירות הצבאי שלכם ואין לכם את הסכום הנדרש לצורך מימון הקורס בבית ספר מקצועי לאיפור, אין ספק שכדאי מאוד שתשמשו בכספי הפיקדון שלכם. בחירה בבית ספר איכותי לצורך לימוד הקורס יאפשר לכם להשתלב בתום הקורס בשוק העבודה בצורה קלה ומהירה ולעסוק במקצוע ריווחי.

בשיתוף ירין שחף
  • עוד באותו נושא:
  • איפור
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully