וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעדניית הבוטיק שהביאה את אירופה לישראל - DELISHER cheese & more

בשיתוף DELISHER cheese & more

עודכן לאחרונה: 2.5.2021 / 10:10

למרות המגוון הרחב של המטבחים שניתן למצוא בישראל ישנם עדיין טעמים וניחוחות שקשה לשחזר. המעדנייה החדשה בלב תל אביב פותרת את הבעייה הזו

DELISHER cheese & more. יח"צ,
DELISHER cheese & more/יח"צ

מדינת ישראל היא קיבוץ גלויות המאחד בין כל העמים והתרבויות מרחבי הגלובוס ומאפשר לנו להיחשף לערב רב של טעמים, ניחוחות, מנהגי פולקלור ומוזיקה חובקי עולם. אף על פי שיש בישראל מבחר אדיר של מוצרי מזון, מסעדות מכל קשת הטעמים, הסגנונות והעמים והקולינריה כאן לא מפסיקה להתפתח ולהתחדש כל הזמן, יש טעמים וניחוחות שלא ניתן לייצר כאן, מה שמביא לא מעט אנשים לטוס לטיול שורשים בארץ המוצא שלהם ולהביא עמם מטעמים, סיפורים וזיכרונות. אלא שהקורונה מנעה מאיתנו לצאת מגבולות ישראל, מה שהביא לפתיחתה של מעדניית בוטיק קסומה בלב רחוב דיזנגוף שבתל אביב.

DELISHER cheese & more - חנות קטנה ומטריפה, קסם בלב השאון

עשרות סוגי גבינות מכל רחבי אירופה, שמגיעות מהיצרנים המובילים והוותיקים ביבשת, מרביתם קיימים מאות שנים; נקניקים איכותיים; מגוון רחב של פסטות שמוכנות בעבודת יד; ממרחים; מתבלים ומאות מוצרים מסודרים במקררים ועל גבי מדפים. זו אולי החנות הכי מעוררת תיאבון שתיתקלו בה באזור, כי כל מוצר כאן נבחר בקפידה ובמטרה להציע לקהל את כל מה שלא ניתן למצוא ברשתות השיווק הגדולות או במעדניות סטנדרטיות שקיימות בשפע בכל פינה.

דלתות הזכוכית בכניסה מאפשרות לכל עוברי האורח להיחשף לכל הטוב הזה, והאווירה האירופאית ששוררת במעדנייה היא אולי מה שמסמל אותה יותר מכל דבר אחר.

סדרות מוצרים יוקרתיות מכל רחבי אירופה

אף על פי שניתן למצוא במעדניית DELISHER cheese & more מוצרים שמתאימים לכל כיס, יש בה כמה סדרות מוצרים יוקרתיות, שייחודיות לחובבי טעמים ייחודיים או למוצרים שמאפיינים חבלי ארץ ספציפיים ברחבי אירופה.

אחת מסדרות המוצרים הכי מדוברת כאן היא סדרת מוצרי הכמהין, שכוללת מלח, ממרחים, שמן, חמאה, גבינת גאודה או מנצ'גו, נקניק סלמי, פסטה לינגוויני, קרם פטריות עם כמהין שחור ועוד מגוון מוצרים עם טעם עשיר שמגיע מבטן האדמה.

סדרה מבוקשת ואיכותית נוספת כוללת ארטישוקים מתובלים, ממרחי ארטישוק נפלאים ולבבות ארטישוק לנשנוש ללא צורך בבישול.

עוד במעדניית DELISHER cheese & more - סדרת עגבניות שכוללת עגבניות מיובשות, מתבלים, תרכיזים, רטבים ועוד, נקניקים עם 98% בקר, דגים מעושנים, דבש, זיתים, עוגיות, יינות, שמפניה ומבחר של שמנים, חמאות ומוצרי פרימיום אירופאים.

המעדנייה היוקרתית של DELISHER cheese & more

במעדניית DELISHER cheese & more מבחר מוצרי פרימיום כמו קוויאר שחור, חמאת שום שחור עשויה מחלב בקר, עלי גפן ופלפלים ממולאים במבחר טעמים, כבד אווז פואגרה, אסאדו אנגוס ארגנטינאי מעושן בעצי אלון ועוד.

המחלקה החלבית של DELISHER cheese & more - מקומטה ועד לקפריז דדיו

את מרבית הגבינות של מעדניית DELISHER cheese & more תמצאו במפעלים המובילים ברחבי אירופה. הטעמים המקומיים והריחות האופייניים מעלים בקרב לקוחות המעדנייה לא אחת נוסטלגיות וזיכרונות ילדות.

בין מבחר הגבינות במעדנייה תמצאו גרוייר רזרב, אפנצלר, פרמז'נו רז'אנו, אולד רוטרדם, בורסן, סואניון סנט מור, בושה, פרימדונה מטורו, קומטה שרל ארנו, צ'דר וינטאג', סנט אגור, דליס דה בורגון, טרימנדס, סטילטון, רוקפור פפיון ועוד. כאן ניתן לעצום את העיניים ולחוש שנמצאים באיטליה, בשוויץ, בהולנד, בצרפת או בספרד.

DELISHER cheese & more. יח"צ,
DELISHER cheese & more/יח"צ

כזה לא תמצאו בשום מקום, ויש לזה גם יתרונות בריאותיים

נכון להיום, לא ניתן למצוא גבינה שעשויה 100% מחלב בופאלו. פרט לעובדה, שהחלב הזה מכיל יותר סידן ויותר חלבון ביחס לחלב הפרה, הוא פשוט טעים ואיכותי להפליא. גבינות הבופאלו משתלבות נפלא בסלטים, באומלטים, בממולאים, בברוסקטות או במאפים.

ממש בקרוב במעדניית DELISHER cheese & more תמצאו גם גבינות איכותיות מחלב בופאלו 100%. אלו גם יעשירו את התפריט שלכם במנות טעימות ומזינות וגם יתרמו לבריאותכם.

השכנים כבר יודעים, דלישר גבינות ועוד היא מעדנייה של איכות

מעדניית דלישר גבינות ועוד נפתחה רק לפני מספר חודשים, אך התושבים המקומיים פוקדים אותה באופן קבוע, ומספרים על מעדניית הבוטיק ששינתה את פני הרחוב והוסיפה הרבה טעמים חדשים לחייהם.

הלקוחות המקומיים נחשפים לטעמים חדשים ולתגליות קולינריות מפתיעות ומשובחות, ואילו הלקוחות יוצאי אירופה שמגיעים לכאן מתענגים על העובדה שסוף סוף יש כאן מעדנייה שמביאה עד אליהם את הטעם של פעם. בין לקוח אחד לאחר שומעים כאן סיפורים על בית אמא, חושפים סודות מתוך ארון המטבח של הסבתא ונהנים מאווירה משפחתית וחמה.

למרות שהשמיים נפתחו, לפחות לחלק מהיעדים באירופה ובעולם, יש לנו עכשיו סיבות טובות נוספות להישאר כאן, קרוב לבית והכי קרוב למה שטוב!

מעדניית הבוטיק DELISHER cheese & more ממוקמת ברחוב דיזנגוף 140 בתל אביב ובקרוב תספק משלוחים עד לבית הלקוח.

בקרו אותנו בכתובת דיזנגוף 140 תל אביב.

בקרו באתר האינטרנט שלנו DELISHER

בשיתוף DELISHER cheese & more
  • עוד באותו נושא:
  • מעדנייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully