וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטי תדמית לעסקים: כל מה שאתם צריכים לדעת

בשיתוף hatamov.com

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 9:51

בשנים האחרונות עולם הפרסום עבור לא מעט שינויים הודות להתפתחות הטכנולוגית. עד לפני כמה שנים, עסק שהיה מעוניין לשווק את עצמו נדרש לעשות זאת באמצעות העיתונות, שלטים ברחבי העיר, חלוקת פלאיירים ועוד, כיום ניתן לפרסם בקלות בתי עסק, מוצרים, שירותים ועוד באינטרנט

צעיר מצלם במצלמת וידאו. ShutterStock
צילומים. אילוסטרציה/ShutterStock

האינטרנט מאפשר לכל בעל עסק או חברה להגיע לקהל יעד רחב ומשמעותי מאוד, למקד את הפרסום שלו לקהל היעד הרלוונטי לו בצורה המדויקת ביותר ועוד. אחד הכלים הטובים ביותר הרלוונטיים לצורך פרסום עסקים באינטרנט כיום הוא: סרטון תדמית לעסק. אם לעסק שלכם עדיין אין סרטון תדמית, כדאי מאוד שתפנו לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הפקת הסרטים הללו.

מה ההבדל בין סרטון תדמית לפרסומת?

סרטוני תדמית לעסקים מהווים את אחד מאמצעי השיווק והפרסום השכיחים יותר בעשור האחרון. הפקת סרטון אנימציה כסרטון תדמית או הפקת סרטון תדמית הכולל בו פרזנטורים או שחקנים, יכולה להציג את המוצרים או השירותים באור חיובי ובצורה הטובה ביותר. סרטוני תדמית הם לא פרסומות שניתן לראות בכל פינה. מדובר על סרטונים מושקעים ומעשירים שמסבירים ללקוח הפוטנציאלי על כל המידע שעליו לדעת על מנת שיקבל את ההחלטה הנכונה ויבחר דווקא בעסק, במוצריו או בשירותיו.

סוגים של סרטוני תדמית לעסקים

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של סרטוני תדמית לעסקים. ישנם סרטוני תדמית אשר מטרתם היא לא בהכרח לעודד רכישה או ביצוע פעולה כלשהי אלא לאפשר ללקוחות שלהם להתרשם ממבוא מסודר ואיכותי שמציג את העסק. ישנם סרטוני תדמית שעסקים מציגים אותם בכל פתיחת פגישה עם לקוחות.

ישנם סרטוני תדמית אשר המטרה שלהם היא להציג בצורה הטובה ביותר מוצר שעוד לא מוגמר. כך לדוגמא: אם מדובר על חברה שעוסקת בתחום הנדל"ן והיא מציעה למכירה או להשכרה דירות מגורים או משרדים שעתידים להיבנות על שטח כלשהו, עליה לדמות בסרטון כלשהו כיצד הדירות או המשרדים עתידים להראות בסוף התהליך על מנת למשוך כמה שיותר לקוחות. במקרה הזה יש צורך לבחור הדמיות תלת ממד פנים אשר יאפשרו להציג בצורה הטובה ביותר את מה שעדיין לא קיים.

ישנם סרטוני תדמית אשר מבוססים על אנימציה ובאמצעותם ניתן להעביר בצורה פשוטה יותר רעיונות מורכבים וישנם סרטונים תדמית שמבוססים על שחקנים ודורשים ימי צילום שלמים.

חשוב מאוד להבין כי הפקת סרטון תדמית חייבת להתבצע בהתאם למטרות, ליעדים ולצרכים של העסק. לא כל סרטון תדמית מתאים לכל עסק ועל כן, חשוב מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הפקת סרטי תדמית וזאת בכדי שהם יפיקו עבור העסק שלכם את הסרט שישווק אותו ויפרסם אותו בצורה הטובה ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

למי מתאים סרטוני תדמית?

אם יש לכם עסק קטן ולכן אתם בטוחים שסרטוני תדמית פחות רלוונטיים עבורכם, חשוב מאוד שתדעו שסרטוני תדמית רלוונטיים מאוד הן עבור עסקים גדולים והן עבור עסקים קטנים. סרטוני תדמית אינם יקרים במיוחד ועל כן הם רלוונטיים גם עבור עסקים אשר תקציב השיווק שלהם איננו משמעותי. סרט תדמית איכותי יכול לאפשר לכל עסק להגיע לקהל יעד פוטנציאלי משמעותי מאוד ולגרום לו לבחור דווקא בו על פני המתחרים שלו.

כיצד תבחרו אנשי מקצוע לצורך הפקת סרטון תדמית?

אם גם אתם מעוניינים להפיק סרטון תדמית לעסק שלכם, חשוב מאוד שתבחרו באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום הפקת סרטונים מעין אלה לכל עסק, בהתאם לסוג העסק, קהל היעד שלו, מטרות העסק ועוד. אנשי מקצוע מעין אלה ידעו כיצד להפיק לכם סרטון תדמית מושלם.

בשיתוף hatamov.com
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully