וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיטת הטיפול החדשנית והמדעית היחידה שיודעת לטפל בבעיות מהשורש שלא סיפרו לכם עליה

בשיתוף: קליניקת אינפותרפיה שורש הריפוי

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 15:57

כמעט כל בעיה ניתנת לריפוי או לכל הפחות להקלה כשמטפלים בשורש שיצר אותה במקום בסימפטומים. אז איך להיפטר מבעיית בריאות, פחד או טראומה שנשארו מהילדות ולשחרר את התקיעות במציאת זוגיות או פרנסה? אייל מייסד קליניקת "אינפותרפיה - שורש הריפוי" עושה סדר בעובדות

קליניקת אינפותרפיה – שורש הריפוי לטיפול באינפורמציה. אינפותרפיה,
קליניקת אינפותרפיה – שורש הריפוי לטיפול באינפורמציה/אינפותרפיה

אז אייל, אתה רוצה להגיד לי שאני יכולה לרפא כאב פיזי או טראומה שאני סוחבת איתי במשך שנים מהשורש ממש? אחת ולתמיד?

חד משמעית. תראי אני יודע שזה אולי נשמע 'טוב מידי', אבל בגלל שאנחנו עוסקים פה במדע טהור ובמחקרים של הפיזיקה הקוואנטית, היום אני לא רק חושב את זה, אלא אני כבר יודע את זה וגם התוצאות שאנחנו מגיעים אליהם עם מטופלים בקליניקה לא משאירות מקום לספק.

אם ככה אפשר להגיד שלום לתעשיית התרופות

הדרך עוד ארוכה לשם, אבל המטרה שלנו היא שכל בית בישראל יידע שאולי אפשר אחרת, ממש לא חייבים תרופות או כדורים ממכרים כדי לצאת מהבעיה הבריאותית או הרגשית. בעצם זה בדיוק להיפך, יצא לך פעם לראות מישהו שלוקח תרופות באופן קבוע ללחץ דם שגם הצליח להבריא מזה? ברור שלא... כי בשנייה שהוא מפסיק לקחת את הכדורים הלחץ דם מזנק חזרה... זה אולי קצת מקל על הסימפטומים אבל זה בשום אופן לא מטפל בבעיה מהשורש.

אוקיי, אני מבינה שאני צריכה לטפל בשורש... אבל איך בדיוק אני יכולה להגיע אליו?

שאלה טובה. תראי... המדע והפיזיקה הקוואנטית עשו התקדמות מדעית עצומה ב-50-60 שנה האחרונות, הם חקרו וגילו שקיים רובד פיזיקלי ביקום שהם לא היו מודעים אליו לפני כן, ולא רק זה, הם גם גילו שהרובד הזה אחראי כמעט לכל הבעיות שקורות לנו בכל מישור בחיים.

לרובד הזה קוראים אינפורמציה, הכוונה היא לא למידע או משהו בסגנון, אלא לשדה פיזיקלי של ממש ולא רק שהם גילו את השדה הזה, הם גם גילו שאינפורמציה שלילית היא ברוב המוחלט של המקרים השורש של כל בעיה שמתעוררת בחייו של בן אדם, החל מבעיות בריאות, רגש, טראומות או אפילו תקיעות בפרנסה או במצב הזוגי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

אינפורמציה שלילית?

כן, יש שלושה סוגי אינפורמציה שקיימים ביקום: אינפורמציה שלילית שמייצרת בעיות בכל רבדי החיים, אינפורמציה חיובית שמייצרת ארועים משמחים (כמו היריון ולידה) ואינפורמציה ניטרלית שהיא לא טובה ולא רעה. המטפלים בשיטה חשופים אך ורק לאינפורמציה שלילית שאחראית כאמור לרוב הבעיות.

זאת אומרת שטיפול באינפורמציה לא יכול לפגוע לי בדברים הטובים בחיים ?

בדיוק, אנחנו מטפלים רק באינפורמציה השלילית, זאת שגרמה לבעיה לצוץ מלכתחילה, אינפורמציה שבכלל לא אמורה להיות שם אך היא נכנסה בכל זאת והתחילה לעשות צרות לבן אדם, רק בה אנחנו מטפלים ורק אותה אנחנו יכולים לראות וכך בעצם למנוע ולטפל באירועים שליליים שלא אמורים להתרחש ולא לגעת באירועים טובים שכן נועדו לקרות.

אז מה בעצם עושה מטפל באינפורמציה?

יש שיטת עבודה מאד ברורה שאותה יצר אבי השיטה - פרופסור גנאדי טמניקוב, ראשית המטפל באינפורמציה סורק את שדה האינפורמציה של המטופל בעזרת טכניקה ייחודית שאותה לומדים כחלק מתהליך ההכשרה, ברגע שהוא מאתר אינפורמציה שלילית על גוף המטופל הוא בעצם משדר לאותו המקום קודים של אינפורמציה חיובית שמוחקים את אותה אינפורמציה שלילית מהשורש.

משדר קודים?

כן, הדבר היחיד שיכול למחוק אינפורמציה שלילית הוא אינפורמציה חיובית וכדי לשלוח אינפורמציה חיובית לשדה האינפורמציה של המטופל משתמשים בקודים שמכילים בתוכם אינפורמציה חיובית שיודעת כבר לבד לעשות את העבודה.

אז זה בעצם טיפול אנרגטי?

לא, אנרגיה היא שלב שנוצר אחרי האינפורמציה ולכן כשעושים טיפול אנרגטי בהכרח לא מטפלים בשורש, קודם נוצרת אינפורמציה לאחר מכן מתלבשת על זה אנרגיה ובסוף הדבר מתבטא במציאות ברמת החומר.

ומעבר לכך ישנו חוק פיזיקה שנקרא 'חוק שימור האנרגיה' שאומר בפשטות שאנרגיה לא ניתנת למחיקה היא יכולה רק לשנות צורה או מקום אבל היא תמיד נשארת, לעומת זאת ישנו חוק פיזיקה אחר שאומר שאינפורמציה דווקא ניתנת למחיקה, מה שאומר שברגע שנמחק את האינפורמציה שיצרה את האנרגיה בהכרח נמחק גם את האנרגיה ביחד איתה.

אינפורמציה היא השורש ולכן כדי לטפל בבעיה חייבים לטפל באינפורמציה. אינפותרפיה,
אינפורמציה היא השורש ולכן כדי לטפל בבעיה חייבים לטפל באינפורמציה/אינפותרפיה

נשמע ממש כמו רפואה עתידנית

כן ולמזלנו זאת כבר רפואה שנמצאת פה איתנו והספיקה כבר לטפל ולעזור לאלפי מטופלים בארץ ובעולם לצאת ממצבי המשבר שנכנסנו אליהם, בשיטה אנחנו מטפלים בכל סוגי הבעיות מדברים פשוטים כמו מיגרנות, כאבי גב, פיברומיאלגיה ועד מצבים מורכבים כמו סרטן, סכרת, לחץ דם, טראומות פוביות ופחדים.. כל המקרים מגיעים אלינו לקליניקה.

הטיפול מתבצע באופן פיזי אצלכם בקליניקה או מרחוק?

זהו, שעד לפני הקורונה היינו מקבלים אנשים לטיפול פיזי בקליניקה למרות שבעזרת השיטה ניתן בהחלט לעשות את אותו הטיפול בדיוק גם מרחוק, הקורונה לימדה אותנו שאפשר גם אחרת וכיום כל הטיפולים מתבצעים מרחוק כשהמטופל בזמן הטיפול שוכב בפינה שקטה והמטפל מטפל בו מרחוק, זה גם חוסך לנו עלויות של שכירות וכו' וכתוצאה מכך מוזיל את עלויות הטיפול למטופל.. כולם מרוויחים.

לא מצליחה להבין... איך זה יכול להיות שאני שוכבת בבית בספה ומטפל בקצה השני של הארץ אשכרה מטפל בי?

לא רק בארץ, יש לנו מטופלים גם במקומות שונים בעולם, תביני הרפואה הקוונטית כל כך מתקדמת שהיא מסוגלת להעלים פערים של זמן ומקום. הרי כשאת נמצאת בבית יש סביבך כל הזמן גלים של רדיו שאת לא מסוגלת לראות ולהבחין בהם ובכל זאת הם שם, מתי תבחיני בהם? ברגע שתפעילי מקלט רדיו ותבחרי תחנה פתאום תתחילי לשמוע את השידור, בדיוק באותו אופן לכל אדם יש שדה של אינפורמציה שהוא מסתובב איתו מהרגע שהוא נולד ועם המקלט הנכון ניתן להתחבר לשדה הזה וגם לטפל בו באופן ישיר מכל מקום בארץ או בעולם.

אחד מכלי העבודה של מטפל. אינפותרפיה,
אחד מכלי העבודה של מטפל/אינפותרפיה

איפה אפשר ללמוד עוד על השיטה?

אני אתן לך קישור להדרכה קצרה שיצרתי שמסבירה על השיטה שבסופה הקוראים יקבלו הזדמנות לקבוע עם מטפל באינפורמציה שיחת ייעוץ אישית ללא עלות בנוגע לבעיה האישית שלהם, מכאן נכנסים להדרכה

נשמע מרתק, נניח ואני רוצה להתחיל.. טיפול אחד יספיק לי?

לא, אין קסמים ואין זבנג וגמרנו. תראי, המדענים גילו דבר מעניין, האינפורמציה בנויה בצורת שכבות ממש כמו בצל ולכן כדי להגיע לשורש הבעיה, אנחנו חייבים לעבור תהליך טיפולי שמטפל בכל שכבות האינפורמציה עד שהוא מגיע לשורש האמיתי שיצר את הבעיה מלכתחילה, מי שיש לו סבלנות ומוכן להתחייב לתהליך יכול בהחלט להגיע לתוצאות עם הבעיה שממנה הוא סובל, אחרת חבל בכלל להתחיל והאמת היא שאנחנו גם לא מקבלים כל אחד לסדרת הטיפולים, אלא רק את מי שאנחנו חושבים שאנחנו יכולים לעזור לו ויחד עם זאת הוא מוכן ללכת איתנו את כברת הדרך הנדרשת.

שכנעת! איך מתחילים?

קודם צופים בהדרכה ולאחר מכן ניתן לקבוע איתנו שיחת ייעוץ ללא עלות.

בשיתוף: קליניקת אינפותרפיה שורש הריפוי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully