וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתרי קאשבק - למה הם כל כך טובים?

בשיתוף טיבר

עודכן לאחרונה: 4.5.2021 / 15:34

אתרי קאשבק הם ללא ספק מהאתרים השימושיים ביותר שיכולים לאפשר לכם לחסוך הרבה כסף ורק בשנים האחרונות יותר ויותר צרכנים החלו לגלות את האפשרויות הרבות שהם מציעים. מה היתרונות של אתרי הקאשבק ומה השיקולים שאתם חייבים לקחת בחשבון? במאמר הבא נסביר הכל

קניות ברשת. ShutterStock
קנייה ברשת/ShutterStock

הרעיון המרכזי שעומד מאחורי קאשבק הוא כשקונים אונליין דרך אתרי קאשבק, הם משתפים איתכם לינק אפילייט וכך למעשה גם משתפים אותכם ברווח שלהם. למעשה, זה אומר שעל כל קניה אתם מקבלים אחוז מסוים מהסכום ששילמתם חזרה. זה יכול להיות אחוז אחד ולהגיע אף ליותר (תלוי בחברה המשווקת). אם אתם קונים אונליין באופן קבוע, ההנחה או יותר נכון ההחזר הכספי שתקבלו יכול להצטבר לסכום משמעותי.

אז מה הם היתרונות של אתרי קאשבק?

1. שקיפות: מרבית אתרי הקאשבק ברורים מאוד לגבי המוצר או השירות והתנאים לקבלת הסכום שתקבלו בגין קניה או הצטרפות לשירות דרך האתר שלהם.

2. יציבות וביטחון: מרבית אתרי הקאשבק עוסקים בתחום כבר זמן ובעלי מוניטין טוב כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהם יספקו לכם את התגמולים המצופים כמובטח.

3. קהילתיות: ככל שקהילת הקאשבק תגדל כך גם כוח המיקוח שלה שיוביל לכך שתהנו ממוצרים ושירותים עם הנחות וקאשבק שיהפכו את המחיר למשתלם ביותר.

4. החזר כספי: כשמשווים בין אפשרות קניה זו על פני אחרות. קבלת כסף בחזרה הוא כמובן התגמול הברור והפשוט ביותר, הדבר היחידי שטוב יותר מאשר לקבל החזר כספי הוא מלכתחילה לשלם מחיר נמוך יותר, וכשאתם קונים מאתרי קאשבק הרבה פעמים תוכלו לקבל את שניהם.

קאשבק - למה כדאי לשים לב?

לכל אתרי הקאשבק שתמצאו באינטרנט יש חוקים ותנאים שונים לצבירת כסף, לכן שימו לב שאתם מודעים לכל המאפיינים והתנאים שמציבים כדי שלא תמצאו את עצמכם מתבאסים, אחרי הכול המטרה היא שתקבלו את כל הכסף שצברתם לחשבון שלכם. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם:

1. שימו לב לאחוז ההחזר שאתם מקבלים - פעמים רבות אתרי קאשבק כותבים את המבצעים בשפה מאוד שיווקית, כמו "עד", המשמעות היא שהאחוז המצוין יכול להיות מקסימלי, אך לאו דווקא תקף לרכישה שלכם. זה יכול להיות תלוי בפרמטרים שונים ובעיקר בתנאי החנות והמוצר עצמו.

2. מינימום סכום לצבירה - בכל אתרי הקאשבק, על מנת למשוך את הקאשבק שצברנו מהאתר ישירות לחשבונכם, יש סכום צבירה מינימלי נדרש שנצטרך להגיע אליו. מומלץ לבדוק לפני הרכישה מה הם בדיוק התנאים למשיכה.

3. השוו - כאמור, יש הבדלים גדולים בין אתרי הקאשבק - גם מבחינת האחוזים, התנאים והחנויות איתן הם עובדים. לכן, תמיד ערכו סקר שוק בין כמה אתרי קאשבק כדי לראות היכן אתם מקבלים את התמורה עם ההחזר המשתלם ביותר.

4. צבירת קאשבק היא לא תמיד מיידית - ברוב המקרים זה יכול לקחת זמן מסוים עד שהקאשבק שאתם זכאים לו יהיה זמין למשיכה, לכן לפני קניה או הצטרפות לשירות כלשהו, ניתן לבדוק בתנאי החנות את תקופת ההמתנה שהכסף יועבר למצב זמין למשיכה.

5. קופונים - תוכלו להשתמש גם בקופונים שתמצאו ברחבי הרשת ולקבל את סכום הקופון וגם את סכום הקאשבק, אך יש מקרים בהם הקופון יבטל את הקאשבק או הפוך, זה בעיקר תלוי בחנות ובגובה הקופון עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

כמה מילים אחרונות

עכשיו שיש לכם את כל הידע שאתם צריכים על אתרי קאשבק - אתם יכולים להתחיל להרוויח מהקניות שלכם באינטרנט! טיבר הוא אתר הקאשבק הישראלי המשתלם ביותר עם מגוון ענק של מוצרים ושירותים בלעדיים וקאשבק מפנק שמגיע למאות שקלים - לדוגמה, תוכלו למצוא מוצרי קפה משובחים או חבילות תקשורת עם המחירים התחרותיים ביותר תוך ליווי מלא לאורך כל תהליך ההתחברות. אתר טיבר פתוח לקהל הרחב ומאפשר הרשמה חינם ללא צורך להיות חברי מועדון כדי ליהנות מההטבות השוות - אז תתחילו ליהנות! ?

בשיתוף טיבר
  • עוד באותו נושא:
  • קאשבק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully