וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאור תכשיטים - לא כדאי לכם לפספס

בשיתוף גלאור תכשיטים

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 9:07

"גלאור תכשיטים" - רשת תכשיטים וותיקה המספקת תכשיטי זהב, יהלומים ואבני חן שכדאי לכם להכיר

עגילי וינטג׳ משובצים אבני גרנט מזהב 14k. גלאור תכשיטים,
עגילי וינטג׳ משובצים אבני גרנט מזהב 14k/גלאור תכשיטים

אם, משום מה, עדיין לא יצא לכם לשמוע על המותג "גלאור תכשיטים" - אז בהחלט הגיע הזמן שתכירו. מדובר ברשת ותיקה מאוד, ששמה נקשר למוצרי איכות, שירות מקצועי ויחס חם ואישי. המותג נחשב לשם דבר בתחום התכשיטים בישראל, כאשר כל מי שעוסק בתחום מכיר את המותג ונהנה לעבוד איתו. יצאנו לבדוק את המוצרים והמחירים ולהכיר את שלושת האחים שממשיכים שושלת בת יותר מ-100 שנים של תכשיטנים וצורפים מטוניס ועד ישראל.

מזה למעלה מ-28 שנים שרשת "גלאור תכשיטים" מציעה תכשיטי זהב ויהלומים במנעד מחירים רחב. מדובר בעסק משפחתי שהוקם על ידי שלושה אחים: קובי, אילן ואיציק חדד, מיד לאחר שחרורם מהצבא. "יש לנו קשר משפחתי רב שנים עם עולם התכשיטים", מספר קובי, האח הבכור. "אנחנו דור שביעי של תכשיטנים וצורפים שהחל לפני יותר מ-100 שנה על ידי סבא של סבא שלנו בטוניס, המשיך עם סבא שלנו בארץ לפני כ- 60 שנה, אבא שלנו - ובעקבותיו הלכנו אנחנו. גם הדור השמיני, הילדים שלנו, מועסקים ברשת החנויות הפרוסות ברחבי העיר אשקלון.

עגילי וינטג׳ משובצים אבני גרנט מזהב 14k. גלאור תכשיטים,
עגילי וינטג׳ משובצים אבני גרנט מזהב 14k מחיר: 1690 שקל/גלאור תכשיטים

לרכישה

"התחלנו כחנות קטנה, התרחבנו, הוספנו עובדים, פתחנו עוד סניפים והיום אנחנו מונים רשת של 4 חנויות, מתוכם חנות בוטיק של פנדורה. החנות השתדרגה והשתכללה עם השנים, נוספו תחומים ייחודיים בתחום התכשיטים. מגוון ואיכות המוצרים הלך ועלה וכן מחירים המותאמים לכל קשת גווני האוכלוסיה". מוסיף איציק, האח הצעיר.

אל רשת הסניפים הממוקמים באשקלון מגיעים לקוחות מכל רחבי הארץ, מדן ועד אילת.

טבעת חותם 3 חריטות מזהב 14k. גלאור תכשיטים,
טבעת חותם 3 חריטות מזהב 14k מחיר: 1190 שקל/גלאור תכשיטים

מדוע בחרתם בשם "גלאור"?

"השם משלב את השם של אישתי - אורית, ואת השם של אחותנו- גלית", מסביר קובי. "שנה וחצי לאחר שנפתחה החנות עבר בחור ליד החנות, נכנס ואמר לנו: עכשיו אני יודע איך אני אקרא לבן שנולד לי, והוא אכן קרא לבנו גלאור".

הייחודיות של הרשת היא, שהיא פונה לכל גווני האוכלוסיה מבחינת היצע ומחירים. ניתן למצוא תכשיטי זהב החל מ 200 ש"ח וכלה בעשרות אלפי שקלים. ברשת "גלאור" נמכרים אך ורק תכשיטים מזהב אמיתי, עם אבני חן, כגון: יהלומים, ספירים, אמרלדים, רובין ועוד, כאשר כל אבני החן טבעיות ואמיתיות לחלוטין.

"הייחוד המהותי שלנו מכל שאר החנויות הוא שאנחנו היחידים בארץ המחזיקים קטגוריות מכל תחומי התכשיטים: טבעות נישואין, אירוסין, מוצרי יודאיקה ייחודיים, תכשיטי חותם עם חריטות והקדשות אישיות, תכשיטים המשובצים באבני חן, תכשיטי וינטאג' ועוד..." מציין איציק.

ובאמת, אם מסתכלים על חנויות אחרות בארץ, ניתן לזהות דפוס קבוע לפיו כל חנות מתמחה בפלח אחד של תכשיטים: או עממיים, או יוקרתיים, לדוגמא: רשתות כמו רויאלטי או פדאני המספקות תכשיטי זהב במחירים יקרים יותר, או לחילופין, חנויות זהב קטנות ולא מוכרות המספקות תכשיטי זהב באיכות ובמחיר זול יחסית.

"ברשת החנויות שלנו עובד צוות של כ-20 מוכרים כאשר כל אחד מוכשר ומודרך לעבוד עם קהל מסויים של לקוחות. לקוח שנכנס ומחפש תכשיט זהב ב 500 שח ימצא מגוון עשיר בטווח המחיר הזה. מנגד, לקוחה שתחפש תכשיט ייחודי שרק לה יהיה אותו הדורש עיצוב וההשקעה רבים יותר- תופנה לנציג מתאים שיטפל בבקשה משלב התכנון ועד קבלת המוצר הסופי", מסביר קובי.

במילים אחרות- זהו סוג של קניון, המכיל בתוכו מגוון רחב של תכשיטים, בו כל סוגי האוכלוסייה ימצאו לעצמם מענה באחת מחנויות הרשת או בחנות האון- ליין האטרקטיבית שלנו. כאמור, מנעד המחירים מאוד רחב ועובדי הרשת האדיבים נותנים מענה מדוייק לכל הלקוחות לפי דרישותיהם.

צמיד טניס מזהב 14k משובץ 3.5 ct יהלומים. גלאור תכשיטים,
צמיד טניס מזהב 14k משובץ 3.5 ct יהלומים מחיר:9990 שקל/גלאור תכשיטים

לרכישה

חנות האון- ליין >>>

למי שמתגורר רחוק מאשקלון או שמתאים לו לרכוש מהספה הביתית מציעה רשת "גלאור תכשיטים" ממשק הזמנות ישיר, מאובטח ונוח. כשתבקרו באתר האינטרנט של "גלאור תכשיטים" תבינו מיד כי מדובר באחד האתרים האטרקטיביים ביותר בארץ בתחום ענף התכשיטים.

"האתר היה בשלבי הקמה שנה וחצי טרם פרוץ הקורונה, כאשר ממש בשלבי פרוץ המגיפה השקנו את האתר, האתר נתן ונותן מענה לאלפי לקוחות שהיו סגורים בבית, לאנשים ששלחו מתנות למשפחה וחברים ששהו בסגר ואף לחתנים וכלות שביקשו לקיים את האירוע במועד המקורי וטרם הספיקו לרכוש טבעות נישואין ותכשיטים לאירוע", אומר קובי.

"האתר עובד כבר מעל שנה ובזכות הניסיון והמקצועיות שלנו כל הלקוחות היו שמחים ומרוצים למרות שרכישת זהב ותכשיטים דרך אתר אינטרנט נראתה לחלקם כמשימה בלתי אפשרית", מציין איציק.

לאחר שצוות המומלצים התנסה באתר, התרשמנו מאוד מהייחודיות של האתר, המקצועיות, האמינות של התמונות באתר ביחס למוצר המקורי, הממשק הנוח והפשוט, פריסת התשלומים המצוינת וכמובן- התכשיט מגיע עם שליח במשלוח מאובטח עד הבית ללא עלות!

צוות המומלצים הגיע פה אחד למסקנה שמדובר באתר בקנה מידה בינלאומי, מושקע ומזמין מאוד, המעניק לרוכש חוויית רכישה מהנה, נוחה ופשוטה.

בין תכשיטי הזהב המופיעים באתר ניתן למצוא: טבעות אירוסין בעיצובים מדהימים, עגילי זהב, תליונים בשילוב אבני חן או יהלומים, צמידי יד, יהלומים שחורים, תכשיטי פנינים ועוד.

שרשרת ותליון אמרלדים ויהלומים מזהב 14k. גלאור תכשיטים,
שרשרת ותליון אמרלדים ויהלומים מזהב 14k מחיר: 2190 שקל/גלאור תכשיטים

לרכישה

הסיסמא: "גלאור תכשיטים- השירות האמיתי מתחיל רק לאחר הקניה": "הדבר הכי חשוב מלבד מכירת התכשיטים היא איך אתה מתנהג עם הלקוח לאחר הקניה", מדגיש איציק. "אנחנו באים לקראת הלקוח בכל דרך אפשרית גם אם מדובר בזיכוי על תכשיט או החלפה", מוסיף קובי.

"לקוחות האתר שלנו מגיעים מכל רחבי הארץ, הם מקבלים שירות משלוחים אישי ומאובטח עד לפתח הבית, אנחנו שומרים על קשר עם הלקוחות שלנו ומלווים אותם באירועים המיוחדים ביותר של החיים שלהם ולכן מתן השירות שלנו הוא מעל הכל, גם במידה ויש צורך להחזיר תכשיט או לתקן", מוסיף איציק.

באתר ובגוגל קיימות ביקורות של לקוחות שרכשו הן בחנויות והן דרך אתר האינטרנט, התמונה המתקבלת היא ביקורות מדהימות, ציונים גבוהים מאוד, 5 כוכבים שניתנים אחד אחרי השני מלקוחות אמיתיים שחוו את חוויית הרכישה בחנויות הרשת או באתר - זו אבן הבוחן העיקרית של הרשת. הלקוחות מצביעים ולא משאירים כל ספק באשר למקצועיותם, אמינותם והסטנדרטים הגבוהים של רשת "גלאור תשכיטים".

אז בפעם הבאה שתחליטו להתחדש בתכשיטי זהב- בכל סכום שתבחרו, כדאי לכם מאוד לקפוץ לביקור באחד מסניפי הרשת או לבקר באתר האון-ליין.

לאתר גלאור תכשיטים

בשיתוף גלאור תכשיטים
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully