וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה כדאי להזמין בעל מקצוע לאיתור נזילות?

בשיתוף שלומי כהן שירותי אינסטלציה

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 11:10

איך מזהים נזילות בבצנרת הביתית, מה עושים במקרה שמזהים נזילה כזו ומה צריך לבדוק כשמזמינים את איש המקצוע? כל התשובות

אינטסלטור. ShutterStock
אינטסלטור/ShutterStock

נזילה בבית יכולה להיות דבר לא נעים בלשון המעטה. לעיתים נזילה יכולה לבוא לידי ביטוי בטפטוף של מים מהתקרה או מהקירות, רטיבות מהמרצפות, רטיבות קפילרית ועוד. מקור הנזילות הביתיות לרוב הוא הצנרת של מערכת האינסטלציה המצויה מאחורי הקירות או מתחת למרצפות. לעיתים הצנרת שחוקה או שבאחד הצינורות יש סדק או חור, דבר שגורם לטפטוף של מים ובהתאם לכך, לרטיבות או לסימנים אחרים שיכולים לבוא לידי ביטוי על הקירות או בחלל עצמו. חשוב מאוד להכיר את הסימנים לנזילה בבית על מנת להזמין שירות איתור נזילות מקצועי.

כיצד תדעו שיש לכם נזילה בבית?

לעיתים ניתן כאמור לזהות טפטוף של מים מאחד הקירות או רטיבות במרצפות, דבר שיכול להעיד כי קיימת נזילה כלשהי מאחד הצינורות שמצוי מאחורי הקירות או תחת המרצפות. לעיתים לא יופיע טפטוף של מים, אך יופיעו סימנים שונים שיכולים להעיד על נזילה כגון: סימני רטיבות על הקירות, ריח של טחב או ריח לא טוב בחלל, חשבון מים גבוה באופן לא שגרתי, דבר שיכול להעיד על נזילה סמויה כלשהי, סימני עובש על הקירות ועוד. אם אתם מזהים את אחד מהסימנים הללו, זה הזמן שלכם להזמין חברה מקצועית בתחום איתור נזילות. איתור נזילה חייב להתבצע בצורה יעילה, מהירה ומקצועית על מנת שפעולת התיקון תתבצע כמה שיותר מהר.

מצלמה תרמית. יח"צ,
מצלמה תרמית/יח"צ

מה לקחת בחשבון כאשר מזמינים בעל מקצוע?

אם אתם מגלים סימני נזילה בביתכם, עליכם כאמור להזמין בעל מקצוע הרלוונטי לצורך איתור נזילות. לפני שאתם בוחרים בעל מקצוע שיאתר את מקור הנזילה ויעניק לה את התיקון הטוב ביותר, חשוב מאוד לבדוק כמה דברים: ראשית כל, עליכם לבדוק האם בעל המקצוע מאתר נזילות באמצעות שבירת הקירות וחיפוש אחר מקור הנזילה או שהוא משתמש במצלמה תרמית משוכללת שיכולה לבדוק בצורה חיצונית היכן ממוקם המקור של הנזילה ובהתאם לכך, איש המקצוע יכול לטפל בנזילה בצורה נקודתית, מבלי שהוא יסב נזק משמעותי. בעבר, לצורך איתור נזילות השיטה היחידה הייתה לשבור את הקירות ולחפש את המקור של הנזילה. הדבר היה כרוך בהרס רב לבית ולא פעם בעלי הבית נדרשו לבצע מיני שיפוץ בתום התיקון של הנזילה. כיום, לא מעט בעלי מקצוע כבר מבינים שבאמצעות אמצעים טכנולוגיים משוכללים ניתן לאתר נזילה מבלי להסב הרס לבית ועל כן, מדובר על אחד מהדברים החשובים ביותר שעליכם לבדוק לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע.

דברים נוספים שחשוב מאוד שתבדקו לפני שאתם מזמינים בעלי מקצוע הוא כל מה שקשור לוותק והניסיון שלהם בתחום, להמלצות שלהם ולמוניטין שיש להם בתחום. כאשר בוחרים איש מקצוע שניתן לסמוך עליו כי הוא יודע כיצד לבצע את עבודת איתור הנזילה בצורה הטובה, היעילה והמהירה ביותר, ניתן להיות רגועים.

מהי מצלמת תרמית?

מצלמת תרמית יכולה לזהות באופן חיצוני את הטמפרטורה במשטחים שונים. ניתן להעביר את המצלמה על הקירות ולזהות את המיקום שבו הטמפרטורה נמוכה יותר מאזורים אחרים. בהתאם לזיהוי המיקום ובבדיקת נוספות ניתן לאתר את הכשל ולטפל באופן נקודתי במקור הנזילה.

אם אתם מחפשים אינסטלטור בירושלים הידוע בתחומי איתור נזילות ותיקון נזילות, כדאי שתבחרו בשלומי כהן שירותי אינסטלציה. שלומי כהן שירותי אינסטלציה מציע לכם תהליך איתור נזילות וחשיפה לצורך הוכחה, מקצועי ומנוסה, באמצעות המכשור המתקדם ביותר בתחום. האמינות, המקצועיות, הוותק והניסיון של שלומי כהן יאפשרו לכם להנות מאיתור מהיר של הנזילה ומתיקון מהיר ואיכותי.

בשיתוף שלומי כהן שירותי אינסטלציה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully