וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את הקשרים שיש לאשה הזאת, כל מנהל בכיר צריך

בשיתוף קרן סדרינס

עודכן לאחרונה: 5.5.2021 / 11:05

קרן סדרינס, בעלת סוכנות לייצוג מנהלים, מכריזה שכל בעל תפקיד מצליח בעולם הניהול חייב סוכן שיפתח עבורו את ההזדמנות העסקית הבאה

מנהל זקוק לסוכן שיעשה לו את עבודת השיווק העצמי וידאג לו לחיבורים מתאימים ללא בזבוז זמן, תוך שמירה על דיסקרטיות, קרן סדרינס. מיטל גרין,
מנהל זקוק לסוכן שיעשה לו את עבודת השיווק העצמי וידאג לו לחיבורים מתאימים ללא בזבוז זמן, תוך שמירה על דיסקרטיות, קרן סדרינס/מיטל גרין

עם הקשרים הרבים והייחודיים שיצרה קרן סדרינס במהלך 24 שנות קריירה היא יוצרת חיבורים מדויקים של גיוסי בכירים, עסקאות ושיתופי פעולה, מהם נהנים גם לקוחותיה, אותם היא מכנה "טאלנטים", וגם החברות והארגונים שזוכים לחיבורים של מנהלים איכותיים, מבלי לשלם על השירות.

"לא רק בספורט ובעולם הבידור והאמנות. גם טאלנטים מעולם הניהול זקוקים לסוכן שינהל אותם ויפתח עבורם דלתות להזדמנות הנכונה בעולם העבודה", אומרת קרן סדרינס, בעלת סוכנות לייצוג מנהלים שעוסקת בייצוג וחיבור מנהלים מצליחים לתפקידים מובילים בשוק. סדרינס, שזכתה לכינוי "ג'רי מגווייר של עולם הניהול", היא אישה מלאת עוצמה ואנרגיה, שאת הקשרים הרבים שצברה במהלך השנים עם אנשי מפתח בעולם העסקים והניהול, כל בכיר צריך שיהיו לו. את הלקוחות שהיא מייצגת, אותם היא מכנה טאלנטים או פרסונות, היא מחברת בהתאמה מדויקת לתפקיד חדש, הזדמנות עסקית, שותפות, סטארט אפ, השקעה נכונה, מימון לפרויקט ועוד, בהתאם לצורך. "אני יוצרת חיבורים של מנהלים לתפקידים הבאים שלהם כמנכ"לים, סמנכ"לים, ויוצרת חיבורים בין מנהלים ושותפים עסקיים בסטרטאפים וחברות לבין יזמים ומשקיעים", היא מסבירה.

כשחושבים על כך, זה טבעי שמנהל יהיה מצויד בסוכן שיסייע לו בקידום שיתופי פעולה או ייקח אותו יד ביד לתפקיד הבא. בשלב החיפוש אחר התפקיד הבא המנהלים חפצים, מסיבות מובנות, לשמור על דיסקרטיות. בנוסף, כבכירים ועסוקים אין להם את הזמן לחיפוש מאסיבי וכיתות רגליים מראיון לראיון. סדרינס עושה מה שסוכן טוב עושה - היא יודעת לעשות את כל עבודת השטח הנדרשת לפני, ולא לבזבז את זמנם היקר ששווה הון. "אני מביאה את הטאלנטים שלי לפגישות והתאמות מדויקות שאני יוצרת עבורם, במקום להתפזר ולבזבז אנרגיות לשווא", היא מסבירה ומצביעה על נקודה חשובה נוספת. "ללקוחות שלי ולמנהלים רבים יש קשרים מצוינים, ויכולת לייצר קשרים נוספים, אך מרביתם מתקשים לעשות לעצמם 'שיווק עצמי' ולהשתמש בקשרים אלו בכדי לקדם את עצמם, מטעמים רבים. הם צריכים שמישהו אחר, כמו הסוכן, יעשה את מלאכת השיווק הזאת עבורם. כך יאה ומכובד יותר, והאמת? הכי הגיוני".

סדרינס היא בעלת 24 שנות ניסיון בשוק התעסוקה, בהשמה, ובהשבחת הון אנושי. עד לפני 7 שנים שימשה כמנכ"לית חברת השמה. לקוחותיה היו חברות גדולות שעבורן היא ביצעה תהליכים של גיוס עובדים בכירים. מתוך ניתוח של התנהלות שוק העבודה בהשמת בכירים, החליטה לגשת לנושא הגיוס מזווית אחרת, והקימה לפני 3 שנים את סוכנות ייצוג המנהלים שהיא עומדת בראשה ואשר נושאת את שמה.

לקוחותיה הם בכירים אשר תרים אחר תפקיד, שותפות או שיתוף פעולה אחר, והיא, בזכות קשריה ומודל עבודה ייחודי, יוצרת התאמה חכמה ומדויקת עבורם. מהצד השני, מי שנהנים מאוד משירותיה ולכן חפצים בקרבתה הם יו"רים ובעלי חברות שמחפשים מנכ"לים וזוכים ממנה לחיבורים מדויקים וללא עלות.

סדרינס מסבירה: "הפכתי את הקערה על פיה מתוך הבנה שזה מדויק יותר. במקום לחפש אדם לתפקיד מסוים ולנבור בעשרות קורות חיים, מבלי להכיר לעומק כל אחד ואחד מהם כדי לבחור את המתאים, בתפקידי הנוכחי יש לי את הבכיר, הטאלנט שאני מכירה מלפני ולפנים את יכולותיו. בכל זמן נתון אני יודעת על לפחות 100 משרות שמתפנות בשנה הקרובה, ויכולה ליצור עבורו התאמות מדויקות בעולם העבודה".

אבל לא רק לקוחותיה המנהלים נהנים. לסדרינס יש בשורה של ממש לבעלי החברות, והיא מסבירה: "אם בתפקידי הקודם החברות שהיו לקוחותיי שילמו לי, והרבה, עבור עובד בכיר מוצלח שגויס דרכי, כיום הן מקבלות מנהל איכותי ולא משלמות לי בעד השירות".

מפעילה את כל קשריה והידע הרב להשגת משרות ניהול ללקוחותיה, קרן סדרינס. ענת פנחס,
מפעילה את כל קשריה והידע הרב להשגת משרות ניהול ללקוחותיה, קרן סדרינס/ענת פנחס

הלקוחות של סדרינס הם בכירים ויזמים מעולמות התעשייה וההיי טק, שעברו כברת ותק בשוק העבודה, מצליחים ואיכותיים בעלי שאיפות להתקדם ולהתפתח. "הלקוח שלי הוא טאלנט המועמד לדבר הבא שלו, ואני עורכת איתו היכרות של 360 מעלות. לומדת מה הדנ"א שלו, הרצונות, הצרכים, השאיפות, היכן הוא נמצא ולאן רוצה להגיע. אני פועלת עבורו בכמה גזרות ועושה לו מאץ', התאמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מה את עושה עבורו בפועל?

"איך הגדיר זאת פעם אחד הלקוחות שלי? הוא ביקש - 'בואי תפתחי לי דלת שתצליח לפרק את ההתנגדות בצד שני'. הלקוח שלי הוא לא רק דף קורות חיים יבש, ואני דואגת שמי שצריך לדעת זאת יידע על כך. אני דואגת להציף ערך של הלקוח שלי, שמתחרה מול עשרות קורות חיים, ומבליטה אותו מול האחרים. מדברת על היכולות שלו, ניסיונו, הישגיו, כל מה שאדם לא יודע ולא יכול להציג בדף דומם.

"דוגמה נוספת, למשל נודע לי על תפקיד בארגון בתחום האינשורטק שמתאים לטאלנט שלי, אני עושה שיחה מקדימה עם המנהלים בחברה ומסבירה למה הוא ה-אדם לתפקיד, יוצרת סקרנות אודותיו ומקנה לו יתרון עוד לפני שהגיע לראיון. למשל בפגישת נטוורקינג אני שומעת על חברה בעולם הסייבר שרוצה להוסיף תחום פעילות חדש, אני מיד 'משבצת' שם טאלנט שלי שאני יודעת שמתאים לשם. מספרת למנהלים על האדם שיכול להביא ערך רב לשינוי שמתחולל בחברה, ושואלת בישירות - מתאים לכם להיפגש?"

ממש לאחרונה יצרה חיבור שממלא אותה בגאווה עצומה, והיא מספרת עליו: "הצלחתי לחבר לקוחה לתפקיד CTO בחברה מתחום האינשורטק, תפקיד שנדרשים אליו היכרות וניסיון מסוים ומוגדר, שלא היה ללקוחה. לו היתה שולחת קורות חיים, בחברה לא היו טורחים להתעכב עליהם והם היו נזרקים לאשפה במייל. לא היו יודעים לקחת את כל שנות הניסיון שלה ולהבין שיש לה את היכולות המדויקות לתפקיד.

"הבלטתי אותה לא רק דרך המסמך הכתוב, אלא במסר מילולי בשיחה עליה. אז אמנם בפועל לא היה לה את הניסיון הטכנולוגי הנדרש לעבודה, אבל בהעברת המסר מול המנכ"ל בחרתי להתמקד בכישורים ובערך שלה, שהם מעבר לידע בטכנולוגיה כזו או אחרת, דבר שהוא בר למידה. יצרתי מצב שהייתה לגביה דילמה רצינית, הצלחתי לקדם לפגישה נוספת, ולבסוף לחוזה עבודה. זה הצליח כי אני משקללת גורמים רבים נוספים שהם מעבר לניסיון ורקע - ההון האנושי של הפרסונות שלי כולל גם יכולות, הישגים, כישורים, מסוגלות, ופוטנציאל, שמביאים אותם להיות מנהלים מצליחים".

הופכת ידע מודיעיני למשרה וחוזה עבודה ללקוח, קרן סדרינס. יח"צ,
הופכת ידע מודיעיני למשרה וחוזה עבודה ללקוח, קרן סדרינס/יח"צ

מעבר למשרות והזדמנויות עסקיות המגיעות לפתחה של סדרינס, היא פועלת באופן יזום עבור הלקוח שלה, מבצעת פניות יזומות למקבלי החלטות, ומעוררת צורך של הארגון לבצע שינוי בהנהלה. הדבר נעשה באופן מתוכנן ומחושב. לקוח שלה בשם בועז, מנכ"ל חברה בתחום מוצרי הצריכה, בעל רקע וניסיון עשיר כמנכ"ל סיפר לה כי התפקיד הבא אליו הוא מכוון בעבודה איתה כסוכנת הוא מנכ"ל של ארגון גלובאלי הפועל בתחום האגרוטק. סדרינס, שמכירה היטב את השוק הגדירה יחד עם הלקוח שלה ארגוני מטרה, ובהתאם הפעילה את רשת הקשרים, ראיינה מקבלי החלטה, ופגשה בעלי עניין רלוונטיים. בסופו של דבר יצרה פגישה בין הלקוח שלה לבין יו"ר והבעלים של החברה שבה חשקו, ולאחר שלושה חודשים שבהם התקיימו מספר פגישות נחתם החוזה בין הצדדים. "נעשתה כאן עבודת הכנה מדוקדקת וארוכה כדי ליצור דיוק והתאמה מושלמים. ואז, כאשר צורך נפגש עם צורך, הדברים קורים", היא מסבירה.

היתרון שלה וקשריה לא מסתכמים רק בפתיחת דלתות ויצירת התאמות, אלא בידע ששווה זהב. "אני מודעת לתפקידים עוד לפני השלב שהם 'על השולחן'", סדרינס מגלה, "אני יודעת על משרות שטרם פורסמו, בשלב שכל עולם הניהול היה מת לדעת על קיומן. אני יודעת על כסאות זזים של מנכ"לים, אני יודעת על שינויים שמתוכננים, על חברות שרוצות לצמצם, לייעל, להרחיב, לגדול. ובעיקר - אני יודעת איך להפוך את המידע המודיעיני הזה לתפקיד, למשרה".

כיצד כל כך הרבה מידע רב ערך מגיע לאשה הנחושה הזאת? סדרינס מעניקה חשיפה והצצה לפעילותה. "ראשית יש מידע ציבורי שמתפרסם עבור כולם, ואני יודעת להפוך אותו לרלוונטי עבורי. ברגע שנודע על מקום שיש בו שינוי ותזוזה אני אפעיל קשרים ואחבר את הפרסונה שלי לשם. יש מידע שמגיע אליי מקשרים אישיים, מהם נודע לי מאחורי הקלעים על מהלכי ארגון. במצב כזה אני לא אבוא לחברה ואגיד שאני יודעת שהסמנכ"ל פורש בעוד חצי שנה. אני אצור קשר עם הבעלים, ואכין את הקרקע תוך ידיעה שבבוא העת יהיה לי מועמד בינגו להתאים לו. ויש מידע שמגיע אליי מפניות ישירות של מנהלי חברות שאומרים לי: 'אני מחפש מנכ"ל/ סמנכ"ל/ מנהל כספים'. או: 'אני משיק תחום חדש בחברה'. הם כבר יודעים מראש שסיכוי גדול שיש לי את האדם המתאים עבורם. אז בשיחה חברית עם אותו מנכ"ל אצייר לו את הדמות שהוא צריך מבחינת אופי וכישורים שיניע לו את המהלך, ואוסיף: 'יש לי עבורך בדיוק את הפרסונה הזאת'".

הלקוחות נהנים ממשרות שחלמו עליהן והחברות נהנות ממנהל איכותי מבלי לשלם עמלה על גיוסו, קרן סדרינס. מיטל גרין,
הלקוחות נהנים ממשרות שחלמו עליהן והחברות נהנות ממנהל איכותי מבלי לשלם עמלה על גיוסו, קרן סדרינס/מיטל גרין

סדרינס זוכה ליותר ויותר פניות ישירות ממנהלים שעורכים שינויים בחברה ומחפשים הון אנושי איכותי, רבים מהם מעולמות ההייטק השונים, והיא מספרת שזהו ערוץ מידע שהיא אוהבת במיוחד. "ארגונים, יזמים וגופים שהכירו אותי זכו להבין שאני מקור גיוס מקצועי עבורם, ובצניעות - מאוד משמעותי. אני יוצרת חיבורים שחברות השמה והד האנטרים לא היו יכולים להגיע לדיוק כזה, כי הם מחויבים קודם כל לפעול לפי רשימת מכולת שיוצאת מהארגון, ולא לחשוב מעבר. ובנוסף, מבחינת החברה אני לא מגיעה כספקית שמשלמים לה. אני ממעגל קרוב של חברות וקשרים אישיים. סטארט אפים, למשל, מעדיפים שלא להיכנס להוצאות מיותרות ולהוציא כסף על גיוס מנהלים ועובדים. בחודשים האחרונים סגרתי 12 שותפויות בסטארט אפים שנהנים מהטאלנטים שחיברתי להם, מבלי שנדרשו להוציא על זה שקל. אני משמשת עבורם ועבור כל ארגון מקור גיוס "בין חברים", דיסקרטי וסופר מקצועי, שהם לא יחוו בשום מקום אחר".

כדי להמשיך ולהיות אוטוריטה מקושרת מאוד בעולם העסקי, סדרינס מקפידה ללא הרף על טיפוח קשרים, תוך שהיא רואה בכל פינה את ההזדמנות הבאה ודואגת לטוות עוד ועוד חוטים שבבוא העת הופכים לחיבור עסקי מוצלח.

"זמן רב מהעבודה שלי מוקדש לנטוורקינג - יצירת קשרים חדשים וטיפוח קשרים קיימים. רשת הקשרים שלי מסועפת ומורכבת גם מרשת הקשרים של כל לקוחותיי, מכריי, המנהלים הבכירים, היועצים החיצוניים, וכל השותפים העסקיים שאני מוקפת בהם. אם אני צריכה להגיע למנכ"ל חברת הייטק גדולה כדי להמליץ לו על מנהל לתפקיד, אני פונה למי שיוכל לקשר אותי אליו, וזה יקרה. אני יודעת כיצד להניע דברים כאלה, ולתת תגמול עבור החיבורים שחתרתי אליהם. אני רואה מול העיניים חוזה עבודה של הטאלנט שלי ומפעילה את כל הקשרים והנכסים שלי כדי שזה יקרה".

מה עושה חיית שטח כמוך בתקופת סגרי קורונה?

"זה נכון שאני חסידה חזקה מאוד של מפגשים פנים אל פנים, אך הקורונה יצרה טוויסט שגרם לי להגביר את הנוכחות שלי באונליין. כשהשוק היה קפוא המשכתי במלוא המרץ לקיים פגישות זום לנטוורקינג. ביליתי הרבה בלינקדאין, בהאקתונים, והרחבתי משמעותית את הנוכחות הדיגיטלית שפתחה לי אפיקים חדשים".

מהרגע הראשון, ובוודאי לאורך השיחה, אי אפשר שלא לחוש בהתלהבות של סדרינס מהקריירה שבחרה לעצמה. "ראשית, הנוכחות בעולם הניהול, יזמות וחדשנות מבטיחה למידה וצמיחה מתמדת. יש לי סקרנות ואהבה לאנשים, וזה מה שאני עושה כל היום. אני נהנית לחבר אדם לשינוי שהוא רוצה ליצור - מתעשייה ביטחונית לתעשייה אחרת, מתחום הסייבר לעולם האינשורטק, מסמנכ"ל כספים שרוצה להפוך למנכ"ל, ממנכ"ל בתחום המתכת שרוצה לתעשיית המזון, מעיסוק בתעשיית הצריכה והמזון לפודטק. כל אחד וחזונו. כשאני מחברת אדם לתפקיד נכון עזרתי גם לו וגם לארגון שאליו הוא הגיע. במרבית המקרים ברור שלולא הנוכחות שלי במשוואה, אין סיכוי שהיה נוצר חיבור כזה".

לאתר של קרן סדרינס

קרן סדרינס בפייסבוק

לינקדאין קרן סדרינס

קרן סדרינס - מייל

קרן סדרינס - טלפון: 054-7641364

בשיתוף קרן סדרינס
  • עוד באותו נושא:
  • מנהלים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully