וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרך הגפן זכרון יעקב: הזדמנות להשקעה בפארק היין של ישראל!

בשיתוף דרך הגפן

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 14:33

במושבה היוקרתית זכרון יעקב מוקם בימים אלה מתחם דרך הגפן בפרויקט פארק היין. השקעה בחנויות הבוטיק, היקבים או מתחמי הקולינריה עשויה להעניק תשואה של עד 8%

דרך הגפן. הדמיה. קבוצת וורטקס,
דרך הגפן. הדמיה/קבוצת וורטקס

מושבת הברון היפהפייה, הלוא היא זכרון יעקב, הפכה בשנים האחרונות לפנינת נדל"ן מסחרית אטרקטיבית ומובילה. האווירה הקסומה, המבנים הבנויים בסגנון האדריכלי המוקפד, יקבי היין האיכותיים, הנוף הפנורמי הנצפה מכל עבר והמדרחוב הייחודי הם רק חלק מהסיבות שמסבירות את העובדה שזכרון יעקב היא אחת מערי התיירות האהובות ביותר בישראל.

בימים אלה, במורדות הדרום מזרחיים של זכרון יעקב, בין פארק אלונה לפארק הנדיב הפסטורלי, עתיד להיבנות פרויקט תיירותי שישתרע על פני 600 דונמים, "פארק היין", ויושתת בעיקרו על תרבות היין הייחודית שמהווה המושבה. בתוך הפארק, יקום מתחם "דרך הגפן" אשר מסתמן להיות אחד המתחמים המסחריים והייחודיים ביותר בישראל.

אחד מהיתרונות הבולטים של מתחם "דרך הגפן" הוא המיקום האסטרטגי בו הוא שוכן: על הציר המרכזי של המושבה, בכניסה הראשית ל"פארק היין". לדעת המומחים, הודות למיקום המנצח של המתחם - שיעור התשואה, ההשבחה והתפוסה צפוי להיות גבוה מהממוצע בשוק.

פרויקט "פארק היין", שמקודם כל העת על ידי משרד התיירות ורשות מקרקעי ישראל, יכלול בתוכו את מתחם "דרך הגפן" אשר יציע אשכול של אפשרויות: חנויות בוטיק להשקעה, יקבים איכותיים, קולינריה משובחת, גלריות אומנות, כרמים הדגמתיים ועוד.

בימים אלה מוצעת הזדמנות להשקעה בשטחים מסחריים וחנויות בוטיק במתחם "דרך הגפן" בגודל שהחל מ-40 מ"ר, עם הון עצמי של 329,000 ש"ח בלבד! עם תשואה משוערת של 8%-6%!

העובדה כי בשני העשורים האחרונים לא נבנו שטחי מסחר ומתחמי קניות באזור המושבה, מסבירה היטב את הביקוש הגבוה להשקעה בפרויקט שצפוי למשוך אליו עשרות אלפי מבקרים מדי שנה. אין ספק שהודות למיקום המבטיח, לעבודות הפיתוח המואצות של הפארק שנמצאות לקראת סיום ולאופי הייחודי של המתחם - מדובר בהזדמנות לעסקת נדל"ן אטרקטיבית במיוחד.

בשיתוף דרך הגפן
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully