וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גליליס: מתנה מקורית לשבועות

בשיתוף גליליס

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 11:34

חג השבועות המתקרב הוא גם חג הביקורים המציין את היבול הרב אותו מציעה ארץ ישראל. הנה כמה רעיונות למתנול להביא לשולחן החג

מעדני הגליל. יח"צ,
מעדני הגליל/יח"צ

שבועות, לא עוד חג

חג השבועות קרב ובא וסביר להניח שאתם מוזמנים להתארח אצל משפחה, חברים וכדומה. והרי זה דבר ידוע כי לא נעים לבוא בידיים ריקות. בדיוק בגלל הסיבה הזו הבאנו עבורכם מידע נוסף על חג שבועות שיכול להתקשר למתנות מקוריות ומפנקות במיוחד והכל כמובן ברוח החג.

שיהיה לנו חג שבועות שמח

ישנם מנהגים רבים בעלי מסורת של אלפי שנים המזוהים עם חג שבועות. למשל שמותיו הרבים של החג ומשמעות השמות, מאכלים שנהוג לאכול בבוא החג, מנהגים ומצוות אשר ייחודיות לחג השבועות ועוד. כחלק מהמאמר נביא בכל פעם מנהג, שם, או מאכל כלשהו המזוהה עם החג ודרכו נגיע למתנה מקורית שניתן לתת בחג לכל מי שרק תרצו למען חג שמח יותר.

מתנות משבעת המינים

מקור שם חג הביכורים עוסק בעיקר בפירות שנשתבחה בהם ארץ ישראל. אותם שבעת מיני גידול מקבלים משמעות בתורה ותופסים מקום כחלק מזהותו של העם היהודי. לכבוד שבועות ישנן כמה מתנות שמקורן הוא בשבעת המינים, נציין כמה דוגמאות למתנות המתקשרות לשבעת המינים המזוהים עם חג הביכורים.

בקבוק שמן זית - זית הוא אחד מבין שבעת המינים. מעבר לעובדה זו שמן זית שימש כמקור שמן עיקרי וחשוב בתקופת המקרא והייתה לו חשיבות רבה בבית המקדש לטובת הפעולות השונות שניתן לבצען בעזרתו של השמן. לצד השמן ניתן להוסיף גם כמה מטבלים שישדרגו את מראה מארזים לחגים כמו: ממרח עגבניות מיובשות, ממרח פלפלים קלויים, ארטישוק פסטו, ממרח לימון כבוש וכד'.

בקבוק יין - גם גפן הוא אחד מבין שבעת המינים ובדומה לשמן הזית גם היין מתקשר לשבעת המינים בעקבות הגפן. ועל כן מתנה זו מסמלת במידה חלקית את חג השבועות. ניתן לצרף לבקבוק היין גם שתי כוסות יין כדי להעניק למתנה מראה מרשים עוד יותר.

דבש תמרים - כאשר במקרא מדברים על שבעת המינים התמר נקרא דבש. זאת מכיוון שניתן להפיק מהתמר דבש תמרים מתוק וטעים הנקרא סילאן. צנצנת של דבש תמרים יכולה להוות מתנה מקורית לכבוד חג שבועות שגם טעימה וגם קשורה לגמרי לחג שבועות. סילאן של גליליס מופק מתמרים משובחים מהגליל, בנוסף הוא מכיל את הערכים של חבל ארץ הגלילי ובראשם שיתופיות ורב תרבותיות, חברתיות ואיכות- המתאימים לרוח החג.

זר חיטה ושעורה - אמנם זה נכון שנהוג יותר לתת זר פרחים צבעוני במתנה אך כאשר קיימת אווירת שבועות גם זר שיבולים יכול להעניק מראה מקסים לשולחן החג. מה גם שחיטה ושעורה הם שני מינים מתוך שבעת המינים כך שהזר גם מוסיף למראה וגם מתאים לרוח החג.

ניתן להשיג מארז מתנה לחג הכולל בין היתר את הדברים הנ"ל עם כל מני תוספות טעימות ומיוחדות המתאימות לחג השבועות. לבוא לאירוח עם מתנה מכובדת של קרש לחיתוך גבינות מעוצב ושימושי, בקבוק יין איכותי, וממרחים ייחודיים המתלווים נפלא ליד ארוחה של גבינות.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לסיכום

מתנות אלו לא דורשות השקעה רבה של מאמץ, זמן ואנרגיה כדי להשיגן. ניתן לרכוש את המתנות שציינו באתר של גליליס. אין צורך לשבור את הראש ולהתרוצץ במספר רב של חנויות תוך חיפוש אחר המתנה המושלמת לכבוד החג.

לעוד מידע תוכלו למצוא באתר גליליס: https://galilees.co.il/

בשיתוף גליליס
  • עוד באותו נושא:
  • שבועות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully