וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשון בניקיון: ניקיון משרדים ברמה הגבוהה ביותר

בשיתוף הראשון בניקיון

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 15:45

מה צריכה חברת הניקיון אותה תשכרו לצורך תחזוקת העסק שלכם לדעת? איך לספק שירות שיקנה לכם שקט נפשי שבריאותם של העובדים והאורחים נשמרת

הראשון בניקיון. הראשון בניקיון,
הראשון בניקיון/הראשון בניקיון

כל חברה ועסק המעסיקים עובדים, חייבת לשמור על סטנדרט ניקיון גבוה, הן לטובת העובדים והן לטובת האורחים המגיעים למקום בין אם לפגישות עסקיות ובין אם לצרכים שונים כמו תשלומים, חתימה על חוזים ועוד. על מנת לשמור על סטנדרט גבוה של ניקיון המשרד, מומלץ להשתמש בשירות קבוע של חברת ניקיון שתגיע באופן יומיומי למשרד ותדאג לטפל בכל הנושא, מבלי לדאוג ולהטריח את בעל החברה או האחראי על הניקיון מטעמה.

אתם בוודאי יודעים כי ניקיון המשרד משפיע לא מעט על הצלחת העסק. חברת הראשון בניקיון נחשבת לחברה המובילה בתחום ניקיון המשרדים כאשר היא מעסיקה עובדים מנוסים המכירים היטב את תוכן העבודה במשרדים ולכן יכולים לאפשר סביבת עבודה נוחה ונקייה לשאר העובדים הנמצאים במקום.

הראשון בניקיון: מה חשוב בניקיון משרדים

ניקיון משרדים אינו דבר של מה בכך, הוא טומן בחובו לא מעט נושאים שעליהם יש לשים דגש בזמן הניקיון והשמירה על סביבת עבודה נוחה ותקינה. חברת הראשון בניקיון מציינת בפנינו מספר דגשים חשובים: המקומות החשובים ביותר שעליהם יש לתת את מלא תשומת הלב במהלך ניקיון המשרד הם ניקוי השירותים, שיהיו שמישים ונקיים לאורך כל יום העבודה, לובי החברה כי הוא המקום הראשון אליו נכנסים לעסק. מטבח העסק הוא אחד מהמקומות החשובים מאחר והוא קשור לרווחת העובד, ניקיון והיגיינה חשובים מאוד למניעת מחלות. חלק נוסף וחשוב הוא חדר הישיבות, בו נוהגים לארח את האורחים המגיעים לישיבות בעסק ובמרבית הזמן הוא מאויש בין עם על ידי העובדים ובין עם על ידי אורחים ולקוחות. חברת הראשון בניקיון מציעה לתת דגש רב על כל נושא ניקיון שולחנות העובדים. הישיבות ושולחנות העבודה של העובדים.

הראשון בניקיון: ניקיון יסודי למשרדים

ישנה חשיבות גדולה לתדירות ביצוע ניקיון המשרדים. יש משרדים אשר קובעים את תדירות הניקיון לניקיון יסודי שיבוצע פעם בחודש, יש המקפידים על תדירות של פעם בשבוע, ויש הדורשים ניקיון ותחזוקה יומיומית. בחברת הראשון בניקיון מסבירים על החשיבות של ניקיון משרדים בתדירות גבוהה. ידוע כי מחלות הנובעות מלכלוך וחיידקים יכולות להתפשט במהירות רבה אם ההיגיינה לקויה. לדוגמא, על שולחן העבודה של העובדים יש פי 300 חיידקים יותר מאשר בשירותים, ולכן חשוב מאוד לנקות את השולחן באופן יומיומי.

בשיתוף הראשון בניקיון
  • עוד באותו נושא:
  • ניקיון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully