וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 צעדים לקידום אתרים לוקאלי

בשיתוף RY-DIGITAL

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 14:41

קידום אתרים הוא בלי ספק אחת מגולות הכותרת של השיווק הדיגיטלי. קידום האתרים הלוקאלי, הוא עליית מדרגה בכל הקשור לקשר בינכם לבין הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. קבלו 6 טיפים חשובים לעסק שלכם

B144 קידום עסקים. ShutterStock
קידום אתרים/ShutterStock

1) קידום אתרים לוקאלי

חובה! קידום אתרים הוא אחד הדברים הכי חשובים בכל הקשור לשיווק העסק שלכם באינטרנט. זה שיש לכם מוצרים טובים ויפים זה נהדר, אבל צריך שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יראו אותם וייפגשו אתכם. עד היום הכרנו את קידום האתרים האורגני (על פי מילים ותוכן איכותי) והממומן. עכשיו, שחקן חדש נכנס לתמונה: "קידום אתרים לוקאלי".

בלוקאלי הכוונה למיקום. גוגל הבין שאנשים מחפשים שירותים קרוב אליהם כדי שהם יוכלו להגיע עד החנות. ולכן שם בראש הרשימה (list) שלו את בית העסק שנמצא קרוב למיקום של מחפש המידע והשירות. אם אני נמצא בירושלים, ואני מחפש מקדם אתרים פרילנסר, אז גוגל יזהה שאני נמצא בירושלים, ויקפיץ לי למעלה את מילות החיפוש קידום אתרים בירושלים למרות שלא ביקשתי קידום אתרים בירושלים. מה שאומר שקריטי לעסק שלכם שגוגל יידע איפה הוא נמצא ויקדם אותו. אז מה צריך לעשות?

2) הירשמות ל"גוגל העסק שלי"

זו בעצם הפעולה הראשונה שצריך לעשות. להירשם באתר או אפלקיציה "גוגל לעסק שלי", או באנגלית: Google My Business, או בקיצור GMB . בGMB צריך לפתוח את כרטיס העסק שלך, והוא דומה ל'פתיחת חנות' ברחוב של גוגל (שהוא רחוב מאד מרכזי ברשת כמובן).

3) קבלת קוד אישי

גוגל רוצה לוודא שאכן העסק שלך קיים במקום שבו הצהרת עליו. ולכן לאחר שנרשמת אתה מקבל גלויה בדואר (כן כן, בדואר) שבה יש קוד אותו צריך למלא באתר. ואזז אתה מקבל אישור קבוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

4)מילוי כל הפרטים

כדאי מאד עד must למלא את כל הפרטים בGMB . ככל שהפרטים שלך יותר מלאים, כך גם גוגל רואה לנכון את העסק שלך ככזה רציני, ומקדם אותו בחיפוש הלוקאלי. יש בGMB אפשרויות רבות, והמומלץ ביותר הוא להשתמש בכמה שיותר מהן: כתיבת מאמר, העלאת תמונות, הכנסת מותג העסק. שים לב שיש לנסות להכניס כמה שיותר את שם העיר שבה אתה עובד על מנת לאפשר לקידום האתרים הלוקאלי לעבוד לטובתך.

5) עדכון הפרטים

יש לעדכן את כל הפרטים מדי פעם, וכן להוסיף מאמרים, תוכן, קישוריות וכל מה שאפשר על מנת שכרטיס הGMB יהיה גדול ואיכותי ככל האפשר. כמו כן, יש לשים לב שהדפים של האתר שלך מלאים בתוכן שממקד מטרה על פי מקום. אל תכתוב רק "פיצה האט" אלא תכתוב "פיצה האט ברמת גן". כמובן שאין די במילים ותגיות, אלא יש צורך בכתיבת תוכן איכותי ומותאם ככל האפשר. בעניין זה כדאי מאד להיעזר במקדם אתרים מומחה, שיידע איך להשיג לך תוכן איכותי שגוגל יכול לזהות אותו ולממקם אותו בתחילת הרשימה שהוא מוציא כשמישהו מחפש את המוצר או השירות שאתה נותן. באופן כללי לא מספיק, לא נכון, וגם לא כדאי, לשכפל דפים באתר, תוך כדי שמשנים את השם של המיקום, אלא יש צורך לכתוב תוכן מקורי וחדש על כל דף ודף. גוגל לא סובל חיקויים, גם אם זה מדף לדף באתר שלך, זה משדר לו על חוסר איכותיות. כמובן שבשביל זה צריך להשקיע, אם אתה לא יודע או לא רוצה לעשות זאת בעצמך, כדאי לך לפנות למי שמתמחה בתחום.

6) סקר שוק

הכי פשוט, תקליד חיפוש של המוצר או השירות שאותו אתה מוכר. תבדוק האם העסק שלך עולה ראשון בחיפוש הלוקאלי של גוגל. אם לא, תבדוק אלו עסקים כן עולים, ומה עובד אצלם. נסה להבין את העיקרון וליישם אותו אצלך תוך כדי שאתה שומר על מקוריות המוצר והאיכות שאתה נותן.

בשיתוף RY-DIGITAL
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully