וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברים לחשבוניות דיגיטליות

בשיתוף יש חשבונית

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 11:10

עדיין משתמשים בחשבוניות ידניות, נאבקים עם עט שלא כותב ומבזבזים נייר? לא משנה איזה עסק פתחתם - חנות מכולת קטנה או אולם אירועים גדול - הגיע הזמן להתקדם ולעבור לחשבוניות דיגיטליות

חשבונית דיגיטלית. ShutterStock
חשבונית דיגיטלית/ShutterStock

כל מי שביצע בזמנו את המעבר בין החשבוניות הידניות הרגילות לדיגיטליות אינו יכול שלא לחוש בהבדל. ואכן, מדובר בהבדל של שמים וארץ המשדרג לכם כל עסק. חשבונית דיגיטלית מאפשרת לכם להתנהל ביסודיות, בקלות ובמהירות ולהעניק את השירות הטוב ביותר ללקוח.

חשבונית ידנית כנגד חשבונית דיגיטלית - מי ינצח?

יש שיגידו שאין כמו לפעול בדרך הישנה והטובה ולהוציא חשבוניות ידניות. אחרי הכול, כך היה נהוג במשך שנים רבות בימים עברו ואין סיבה שלא להמשיך בכך. מכל מקום, בשנים האחרונות אנו חווים התפתחויות טכנולוגיות מהירות מכל עבר, והן לא פוסחות גם על הדרכים להוצאת חשבוניות. הבא נערוך השוואה קצרה ונראה איזו חשבונית באמת תנצח:

• חשבוניות לעם - יש שיטענו כי החשבונית הדיגיטלית מתאימה יותר לדור החדש של העסקים. אחרי הכול, בינינו, ישנם אנשים שמסתדרים פחות עם טכנולוגיה ולכן עדיף שימשיכו להתנהל בצורה שבה הם רגילים, באמצעות הנפקת חשבוניות ידניות. ובכן, זה נכון שממבט ראשון המערכת הממוחשבת נראית מורכבת יותר, אבל בסופו של דבר היא ידידותית למשתמש וכוללת שורה של פעולות פשוטות. כל מה שצריך לעשות הוא להתרגל אליה.

• שומרים על סדר - את החשבוניות הרגילות אכן ניתן לתייק בתוך הקלסר באופן מסודר, אבל לכמה ארונות או מחסנים תזדקקו כדי לשמור כל חשבונית שאתם מנפיקים ללקוח? החשבוניות הדיגיטליות, לעומת זאת, נשמרות כולן במחשב באופן מסודר. כך שניתן להנפיק אלפי חשבוניות ועדיין יישאר לכם שפע של מקום.

• עוקבים אחר ההוצאות וההכנסות - בעת השימוש בחשבונית ידנית המעקב אחר ההכנסות וההוצאות הופך למסורבל יותר. אתם צריכים לעדכן בכל פעם את הסכום שהכנסתם באמצעות החשבונית, לערוך טבלאות ולמלא מחברות שלמות. מנגד, המערכת החכמה להנפקת החשבוניות הדיגיטליות מאפשרת לכם לעקוב אחר כל פעולה ותנועה שעשיתם בקלות.

• שומרים על איכות הסביבה - זה לא סוד שהנפקת חשבונית ידנית כרוכה במשאבים שונים כמו נייר (למדפסת ולמעטפות לשליחה), דיו או שימוש במדפסת או בעטים. ברגע שמנפיקים חשבונית דיגיטלית, אפשר לחסוך את כל המשאבים האלה, שכן היא נשלחת ללקוח ישירות אל הדואר האלקטרוני או להודעת ה-SMS, אם תרצו. בדרך זו הלקוח מקבל את החשבונית במהירות ומבלי לבזבז משאבים יקרים.

• מונעים טעויות והעיקר, מוצאים אותן - מה קורה כאשר אתם רוצים למצוא נתון מסוים, כי גיליתם שטעיתם בסכום שכתוב על גבי החשבונית, וצריכים לעבור כעת על הכול מחדש? עם חשבונית דיגיטלית אין בעיות כאלה. ראשית, אינכם צריכים לעדכן דבר, שכן ברגע שאתם מנפיקים את החשבונית וכותבים את הסכום, הכול כבר מתעדכן במערכת. ואם אתם זקוקים לתיעוד של חשבונית מסוימת, תוכלו למצוא אותו בלחיצת כפתור ובכך לחסוך בזמן.

• מונעים זיוף חשבוניות - ישנם לקוחות המתמחים בזיוף חשבוניות ידניות, והם לא יהססו לשנות את הסכום על גבי החשבונית ולהתעמת עם בעל העסק. כדי להוכיח את צדקתם, על בעלי העסקים למצוא העתק של החשבונית וזה לא תמיד קל. בניגוד לכך, את החשבונית הדיגיטלית לא קל לזייף, אם בכלל. עסקים שעוברים להשתמש בחשבוניות הדיגיטליות נהנים מהגנה בטוחה ומתיעוד של כל פעולה שהם מבצעים.

אם נסכם, החשבונית הידנית ליוותה אותנו במשך תקופה ארוכה, אבל בצל החשבונית הדיגיטלית היעילות שלה הולכת ופוחתת. אם אתם מעוניינים באמת בקידום העסק שלכם, כדאי לעבור להשתמש בחשבונית דיגיטלית ולחסוך הרבה זמן, מאמץ, טרחה ודאגות.

מה צריך לעשות כדי לעבור לחשבוניות דיגיטליות?

השתכנעתם? גם אתם רוצים לעבור עכשיו להשתמש בחשבוניות דיגיטליות? אין פשוט מכך. כל שיש לעשות הוא לבחור את החברה הנכונה שתספק לכם מערכת טובה ואיכותית להנפקת חשבוניות. מומלץ לבחור בחברה אמינה שיש לה שנים של ניסיון בתחום. כמו כן, כדאי לבדוק את יכולות המערכת. ככל שמדובר במערכת משוכללת יותר, כן תוכלו לבצע יותר פעולות שיתרמו רבות לעסק שלכם. כמובן, ניתן לאסוף המלצות על החברה על מנת להיות בטוחים שאתם פונים אל האנשים הנכונים.

בשוק קיימות חברות רבות המציעות שירותים שונים בתחום הנפקת חשבוניות, דוחות וכל המאפיינים הנלווים, אבל יש חברה אחת שהיא נבדלת יותר מאחרות. בחברת יש חשבונית ניתן למצוא את המענה המלא לכל עסק ולקבל שירות מקצועי מאל"ף ועד תי"ו. הייחודיות של החברה הזו הוא בכך שהיא מציעה את כל השירותים שלהם אתם זקוקים תחת קורת גג אחת, ללא צורך בתשלום נוסף. כלומר, אתם משלמים סכום קבוע וכל השירותים פתוחים לפניכם. וזה עוד לא הכול. החברה מציעה לכם 40 ימי התנסות במערכת, כך שתדעו שאתם שולטים היטב במערכת הנפקת החשבוניות הדיגיטליות ויכולים לעבור לשלב הבא.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

החברה שמציע את מיטב השירותים

אם גם אתם רוצים לתת בוסט לעסק שלכם, כדאי שתכירו את השירותים הבולטים שמציעה חברת יש חשבונית:

1. אפשרות להוצאת חשבוניות ללא הגבלה.

כאמור, אתם משלמים סכום קבוע ויש לכם אפשרות להשתמש בכל השירותים שמציעה המערכת. אחד היתרונות הבולטים שלה הוא שאין הגבלה למספר החשבוניות שאתם מוציאים. כך שניתן להיות רגועים ולהוציא חשבוניות רבות ביום, הכול במידת הצורך.

2. מערכת בעלת מגוון רחב של פיצ'רים.

המפתחים עבדו קשה כדי להעניק לכם מערכת חכמה ומשוכללת להנפקת חשבוניות. באמצעות מערכת זו תוכלו למצוא בקלות כל חשבונית אבודה או לקבל את כל המידע הרלוונטי על ההכנסות באמצעות תרשימים וגרפים.

3. לפי דרישות רואה החשבון.

המערכת החכמה להוצאת חשבוניות מפיקה סוגי דוחות שונים. חלקם מתאימים בהחלט ללקוחות שרוצים לקבל מידע על הוצאותיהם ועל החשבוניות שהונפקו להם, ויש דוחות המותאמים לדרישותיו של רואה החשבון שעבורו צריך להגיש דוחות מסודרים על מנת שיוכל להעביר אותם למס ההכנסה.

4. מנפיקים חשבונית מכל פלטפורמה.

האפשרות להנפיק חשבונית דיגיטלית אינה נחלתו של המחשב הנייד או הנייח בלבד. אם אתם רוצים לשלוח עובדי שטח, תוכלו לצייד אותם בטאבלט שעליו מותקנת המערכת, על מנת שיוכלו להנפיק את החשבונית באופן מיידי ולשלוח אותה ללקוח. אתם בוחרים את הפלטפורמה שעמה תעבדו: טאבלט, אייפון, סמארטפון או מחשב.

5. אתם בוחרים איך תיראה החשבונית שלכם.

המערכת החכמה של יש חשבונית מאפשרת לכם לעצב את החשבונית לפי ראות עיניכם. תוכלו לבחור תבניות עיצוב מגוונות בהתאם לאופי העסק. החלק הטוב הוא שאתם לא צריכים לדעת לעצב. ברגע שתבחרו את התבנית הרצויה, המערכת כבר תיקח את זה מכאן.

6. אפשרות להחליף שפה.

למערכת של יש חשבונית יש ממשק מצוין וברור בשפה העברית, אבל אם מתאים לכם יותר לעבוד באנגלית, רוסית, ערבית, צרפתית ושפות נוספות, תוכלו להחליף את שפת הממשק.

7. התנהלות חכמה עם דוחות.

באמצעות המערכת של יש חשבונית ניתן לנהל את הדוחות בצורה חכמה. קיימת אפשרות לשלוח את הדוחות לנמענים באופן ישיר, וגם לצפות בכמה דוחות במקביל כדי לבצע השוואות.

אם גם אתם מעוניינים לשדרג את העסק ולעבור לעבוד בפלטפורמה דיגיטלית נוחה ומשתלמת, זה הזמן לפנות לחברת יש חשבונית.

בשיתוף יש חשבונית
  • עוד באותו נושא:
  • חשבוניות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully