וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרפאות אלון: השתלות שיניים ביום אחד

בשיתוף מרפאות אלון

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 8:27

מחזירים לאנשים את החיוך: כשמומחיות רבת שנים וקדמת הטכנולוגיה נפגשים

צוות מרפאות אלון. באדיבות מרפאות אלון,
צוות מרפאות אלון/באדיבות מרפאות אלון

"השתלת שיניים ביום אחד היא המילה האחרונה בתחום. היתרונות שלה רבים: החלמה מהירה, אפשר לחזור לעבודה כבר באותו יום או למחרת וכ-90% אחוז מהמטופלים שלנו עוברים את התהליך ללא כל כאב", מספר גבריאל כהן, מנהל מרפאות אלון בחולון.

במרפאה הוותיקה ניתן לבצע את כל טיפולי השיניים: ציפויי שיניים, טיפולי שורש, כתרי זירקוניה, כתרי emax, אמברים, טיפולי חירום, תותבות, יישור שיניים, הלבנת שיניים ועוד, אך ההתמחות המיוחדת של המרפאה היא בתחום השתלות השיניים.

בין הרופאים המטפלים במרפאה אפשר למצוא את ד"ר אלון מאור, המנהל הרפואי ורופא שיניים בעל 30 שנות ניסיון, המתמחה בשתלים והעמסות ביום אחד; ד"ר משה מושיחוב, כירורג פה ולסת, מתמחה בהעמסות מיידיות; ד"ר ישראל יוספי, כירורג פה ולסת המתמחה בשתלים ובהעמסה מיידית; ד"ר יעקובוב דניאל המתמחה בשיקום פה ולסת; ד"ר טניה רייכל המתמחה בטיפולי שורש וחידושי טיפול שורש ועוד.

שתלים ביום אחד

כאמור שתלים הם ההתמחות העיקרית של מרפאת אלון. הרופאים במרפאה מבצעים השתלות שיניים על בסיס יומי במשך שנים רבות וצברו רמת מומחיות גבוהה. ראשית התהליך בצילום פנורמי שנערך במרפאות ובצילום CT. לעתים כדי לדעת את מיקומם המדויק של השתלים, הרופא מזמין מהמעבדה סד כירורגי ממוחשב בהתאמה אישית למטופל.

"המטופל מקבל הסבר מקיף ויסודי אודות התהליך ובסוף התהליך הוא יוצא מאיתנו עם שיניים שהודפסו בתלת ממד ונראות כמו שיניים קבועות. מדובר בסטנדרטים שלא נראו כדוגמתם בארץ. יש מקרים מסוימים בהם ניתן לעשות רק תותבות, אך בכל מקרה, המטופל יוצא מאיתנו עם שיניים.

"בערך 90% מהמטופלים שלנו מדווחים שהם לא חוו כאב. ההחלמה היא מאוד מהירה וניתן לחזור לעבודה עוד באותו יום או למחרת. ברגע שמבצעים את ההשתלה ביום אחד חוסכים זמן רב וטרטור של המטופל. לאחר כשלושה חודשים אנו מבצעים שוב צילום, מוודאים שהשתלים תקינים, חושפים אותם, ולאחר כמה ימים מתחילים בשיקום הקבוע".

במרפאות אלון ניתן גם לבצע השתלות ללא הרמות סינוס וללא השתלות עצם. זאת על ידי שימוש בשתלי בייקון, שתלים קטנים למטופלים חסרי עצם שפיתחה נאס"א. השתלים הללו קיימים כבר 35 שנה בענף רפואת השיניים, ועדיין מעטות המרפאות שמשתמשות בו.

"המעבדה הצמודה מייעלת תהליכים וחוסכת זמן וטרטור ללקוח"

ייחודה של המרפאה הוא במעבדת השיניים בעלת המכשור והטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם הצמודה לה, העובדת בשיתוף פעולה עם המרפאה ומספקת לה את המוצרים הכי מתקדמים ומדויקים הקיימים בשוק. "כדי להגיע למוצר ברמה הגבוהה ביותר, הטכנאים חייבים להיות מעורבים בכל התהליך", מסביר אוריאל כהן המנהל את המעבדה ביחד עם שחר ניניו. "המרפאה והמעבדה אצלנו הם במבנה אחד כדי שהתוצאה הסופית תהיה הכי טובה ובנוסף בצורה זו אנו חוסכים את פערי התיווך ואת זמן ההמתנה של המטופל לקבל את השתלים או את שאר השיקומים".

"אין הרבה מרפאות שיניים שיש להן מעבדות שיניים צמודות עם המכשור מתקדם ביותר שקיים בעולם. מי שמייצר את המוצר ועושה את עבודת האומנות הם טכנאי השיניים, ואצלנו הם עובדים בשיתוף פעולה מלא עם הרופא. הם מלווים את הרופא ורואים את הלקוחות בעיניים. לאחר שהרופא מבצע את ההעמסה, הטכנאים נמצאים שם וזמינים למקרים של תיקונים: אם צריך לשפר, ללטש, להחליק - הטכנאים מגיעים, ומתקנים את המוצר על המקום. במקום שהרופאים ישלחו את השן למעבדה עם שליח, והמטופל יצטרך לשוב למרפאה ביום אחר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"סטנדרטים שלא נראו כדוגמתם בארץ"

30 שנות ניסיון

"אנחנו רואים מסביבנו אנשים ששילמו את מיטב כספם, ובסופו של דבר לא קיבלו מוצר טוב: השתלים אינם ממוקמים במקומות המדויקים, העבודה לא טובה, המעבדות שהם עובדים איתן אינן איכותיות וכו'. אנחנו מעבדה ותיקה ואנחנו מספקים ללקוחותינו את כל המעטפת: רופאים ברמה גבוהה, מעבדה ברמה גבוהה, וטכנולוגיה הכי מתקדמת".

בתחילת הדרך, לפני כ-30 שנה, התחילו מרפאות אלון כמעבדת שיניים בשם "סטטוס", אותה הקים טכנאי השיניים שחר ניניו. "המעבדה עבדה עם קרוב ל-120 רופאי שיניים", מספר כהן על גלגולו הראשון של המקום. "לאורך השנים צברנו ניסיון עצום, והעדות הכי טובה למקצועיות שלנו היא העובדה שבמשך 30 שנים הלקוחות ממשיכים להגיע ובוחרים בנו פעם אחר פעם".

קדמת הטכנולוגיה העולמית

בעוד מרפאות רבות לוקחות מידות עם חומר מתקשה, כמו פעם, במרפאות אלון סורקים את הפה עם סורק אינטרה-אורלי מתקדם. הקובץ מתקבל במעבדה ונשלח להדפסה במדפסות תלת ממד מתקדמות.

"אנחנו יכולים להגשים ללקוח כל חלום שהוא רוצה. ולרדת לפרטים ולרזולוציות שלא מגיעים אליהם במקומות אחרים. מגיעים אלינו גם מטופלים רבים שהיו אצל רופאי שיניים אחרים ולא מרוצים מהתוצאה בין אם מהגוון או הצורה, ואנחנו מתקנים את העבודה. לטכנאים שלנו יש את המגע והפן האומנותי בנוסף לציוד שהוא חוד החנית של הטכנולוגיה".

האני מאמין של המרפאה

"ראשית אנחנו מאמינים שמגיע ללקוחות ששילמו את מיטב כספם לצאת מרוצים ולחזור לחייך. לצד מתן שירות הכי מקצועי שיש, אנחנו דוגלים במתן יחס אישי לכל לקוח. אני מתקשרים לכל פציינט שעובר השתלת שיניים, ואנחנו זמינים תמיד במרפאה. כל צוות המרפאה שלנו תמיד סבלני, תמיד עם חיוך, ותמיד קשוב ללקוח. האווירה במרפאה היא אווירה של בית. אנו מבינים שפעמים רבות הלקוח פונה אלינו כשהוא סובל מכאבים, ואנחנו הכי מתחשבים ותומכים. אנחנו לא נמצאים כאן כדי לעשות את השתל וגמרנו. אנחנו נותנים ללקוח שירות מלא, וכראיה הלקוחות חוזרים אלינו פעם אחר פעם. עקב הביקוש הרב, אנחנו כרגע בתהליכי הקמה של קליניקה נוספת בחולון".

לאתר

לפייסבוק

בשיתוף מרפאות אלון
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully