וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לבחור רינג לייט - מדריך קצר וקולע

בשיתוף שיפי

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 9:02

אם אתם רוצים לצלם סרטונים ליוטיוב או תמונות מפתות לאינסטגרם ולהגיע לתוצאות מרשימות כדאי לכם לדעת מה זה רינג לייט ואיך בוחרים את זה שמתאים לכם

רינג לייט. שיפי,
רינג לייט/שיפי

אם פתחתם היום את האינסטגרם, טיקטוק או צפיתם בסטורי בכל פלטפורמה אפשרית, אנחנו בטוחים ששמתם לב שאם תפתחו את מצלמת הסלפי בסמארטפון שלכם עכשיו, סביר להניח שלא ייצא לכם סרטון מואר ומבריק כמו שלהם. הסיבה לכך טמונה בשימוש שלהם ברינג לייט, את הרינג לייט אנחנו רואים מסביבנו כל הזמן, בשימוש אצל כל אחד, והוא כבר מוטמע בחלק מחיי היום יום שלנו.

דרך שימוש ברינג תאורה אפשר להפוך כל סרטון לסרטון מקצועי וייצוגי יותר לעומת סרטון המצולם בתאורה טבעית. הרינג מעניק את אפקט העיגול המוכר לכולנו, אשר מתבטא בעיקר בכך שאנחנו רואים השתקפות של צורת העיגול של הרינג בעיניי המצולם. מעבר לאפקט הזה, התאורה המתפרסת על פני המצולם ניתנת לכיוונון, כך שאנחנו גם לא מסתנוורים מהרינג בזמן צילום ונהנים מאיכות הצילום הגבוהה במקביל.

רינג לייט מהווה שחקן מרכזי במידה ואתם טיקטוקרים, יוטיוברים, צלמים מקצועיים או פשוט מעוניינים לשפר את איכות הצילום שלכם. הרינג נמצא תמיד מסביבנו ובשימוש תמידי על ידי צלמי פורטרטיים מקצועיים, טיקטוקרים ויוטיוברים. היישר לאחר הפעלת הרינג אפשר להבחין בשיפור מיידי בתמונה, זאת עקב העובדה שהרינג משתמש במספר נורות לד גבוה על מנת להאיר אור לבן/צהוב על פניכם ומחמיא לגווני העור הטבעיים שלנו.

ההצלחה של התאורה הזו נובעת מכך שמדובר במוצר קל לתפעול, כך שהוא מתאים לשימוש גם על ידי ילד בן 10 וגם על ידי מבוגר, כשכל אחד מכוון את הרינג לצורך האישי שלו. בנוסף, הרינג מציע מגוון רחב של אופציות, כך שבמידה ואתם מצלמים אוכל ומעוניינים לשמור על הצבעים הטבעיים של כל מאכל, תוכלו להשתמש באור הלבן, ובמידה ואתם מצלמים סרטון לטיקטוק ותרצו להבליט את גוון העור שלכם, תוכלו להשתמש באור הצהוב.

חשוב לדעת

עם כל רינג כיום מגיעה אחריות. חשוב לדעת לפני רכישה כי על הרינג שאתם רוכשים יש אחת. רינג לייט הוא מוצר חשמלי שנוטה לפעמים להתקלקל עקב בלאי טבעי. לדוגמה, אחת מנורות הרינג יכולה להישרף, החיבור לחשמל יכול להיהרס, ואלו דברים שאין לכם שליטה עליהם ומאוד מבאסים כאשר אין עם מי לדבר לאחר שקרו. במידה ורכשתם רינג עם אחריות, מקרים שכאלו כלולים תחתיה וניתן להחליף את הרינג ללא עלות.

לפני רכישת רינג חשוב לכוון את עצמכם ולדעת מה בדיוק אתם מחפשים. איזה גודל? איזו עוצמה? צבעוני או רגיל? חשוב לשאול את מגוון השאלות הללו על מנת לדייק ולדעת מה אתם מתכננים לצלם עם הרינג. במידה ואתם צלמים ורוצים למצוא דרכים חדשות לבדל את התמונות והסרטונים שלכם מצלמים אחרים, הרינג הצבעוני מומלץ יותר עקב התמיכה בהפקת תאורה ירוקה, סגולה, אדומה, כחולה ועוד מגוון צבעים המתירים גישה אל אפקטים שרינג רגיל לא יכול להציע.

מנגד, אם אתם צלמי פורטרטיים או סטודיו ובכוונתכם לשמור על גווני העור הטבעיים, אנחנו ממליצים לבחור ברינג הרגיל אשר מתמחה במעבר בין טמפרטורות מדויקות יותר בין אור חם לקר. בנוסף, חשוב לדעת איזה גודל של רינג אתם צריכים והיכן אתם עומדים לצלם, בעיקר בעקבות העובדה שבמידה ותרכשו רינג בגודל 55 ס"מ ויש לכם חדר שינה קטן, לא תוכלו להינות ממנו ממש אלא אם כן בחדר יש המון שטח פנוי.

רינג לייט. שיפי,
רינג לייט/שיפי

הגודל הוא מאפיין חשוב עליו יש להחליט בחוכמה, תוך ידיעה כי ככל שהרינג גדול יותר, כך התאורה חזקה יותר. אומנם, הדבר לא בהכרח אומר שאתם צריכים את הרינג הגדול ביותר, אלא שאפשרות נוספת קיימת בה אתם יכולים לבחור ברינג קטן יותר אשר מתאים גם לגודל החדר וגם מציע עוצמת תאורה חזקה אשר תספק אתכם. כך לדוגמה, אם אנחנו מצלמים סרטונים לטיקטוק בתוך החדר, רינג 32 ס"מ לגמרי יעשה לנו את העבודה באופן נפלא ואין שום צורך ברינג 55 ס"מ לשימוש הזה.

לצד הגודל, יש לבחון מראש גם את גזרת התקציב אותו אתם מעוניינים להשקיע ברינג. כך שבמידה ואתם צלמים מקצועיים אך מחפשים רינג ב-100 שקלים, אנחנו ממליצים לחסוך עוד על מנת לקנות רינג שבאמת יתאים לכם ולא רינג קטן שלא ישרת את הצורך שלכם. טווח המחיר של רינג לייט כיום רחב במיוחד, כך שתוכלו להשיג רינג גם במחיר של 79 שקלים וגם במחיר של 479 שקלים, הכל תלוי בצורך ובייעוד לו אתם מכוונים.

יש לקחת בחשבון שלא כל חברה המוכרת כיום רינג מוכרת אותו עם חצובה מובנית, כך שיש לקרוא טוב את תיאור המוצר ולהבין האם החצובה מגיעה עם הרינג במתנה או שצריך לרכוש אותה בנפרד. בנוסף, אנחנו ממליצים להתחשב ברמת השליטה אותה אתם מחפשים, כך שבזמן שרינג 26 ס"מ יציע לכם מעבר בין 10 מצבי תאורה מוגדרים מראש, רינג 45 ס"מ מגיע עם הרבה יותר שליטה ומעבר בין טמפרטורות וחוזק תאורה מדויק הרבה יותר.

בשיתוף שיפי
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully