וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללכת על בטוח

בשיתוף אשראי בטוח

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 9:54

זקוקים מאוד להלוואה, אבל הבנק מסרב לתת לכם אותה? אם יש לכם נכס בבעלותכם, אתם יכולים לנשום לרווחה. חברת אשראי בטוח מבית פוקוס כלכלנים תעניק לכם הלוואה כנגד נכס נדל"ני בלבד!

זוג נשוי בודק את המאזן הפיננסי שלו. ShutterStock
הלוואה/ShutterStock

חברת אשראי בטוח, הנחשבת למובילה בתחום המימון החוץ בנקאי, הוקמה לפני כעשור ע"י כלכלנים ויוצאי המערכת הבנקאית, והמומחים שלה ילוו אתכם לאורך כל הדרך, עד שתצאו לחיים חדשים. הצטרפו ליותר מ-100 אלף לקוחות מרוצים, שכבר חוו את ההצלחה!

כמה מכם חוו את הרגע הכואב והמייאש הזה, שבו הבנק סגר בפניכם את הדלת, לאחר שביקשתם הלוואה שלה אתם זקוקים ביותר? אם אתם מזהים את עצמכם בסיטואציה הזו, כדאי שתדעו שאתם יכולים לנשום לרווחה. לפני כעשור החליטו כלכלנים ויוצאי המערכת הבנקאית להקים את חברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים, במטרה להעניק פתרון מקצועי לבעלי נכסים, מסורבי בנקים, הזקוקים למימון חוץ בנקאי. החברה כבר סייעה ליותר מ-100 אלף לקוחות לקבל הלוואות בקלות ובמהירות כנגד נכס הנמצא בבעלותם, ולצאת לדרך חדשה.

לחברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים יש כמה יתרונות בולטים, שמיצבו אותה כחברה מובילה בתחום: הרקע המקצועי של הכלכלנים והבנקאים שעובדים בה - כולם מומחים מהשורה הראשונה, אישור משרד האוצר, ליווי החברה על ידי משרד עורכי דין ורואה חשבון, גב כלכלי חזק המאפשר יציבות והיקפי מימון רחבים, ניסיון עשיר במתן הלוואות מורכבות, ושירות מהיר, מקצועי והוגן לכל לקוח.

"הרקע המקצועי שלנו מאפשר לנו להתאים ללקוחותינו את ההלוואה הטובה ביותר, בהתחשב במצבם האישי ובגובה המימון הנדרש", אומר רן חלפון, כלכלן המתמחה בגיוס אשראי, ומבעלי החברה. "אנו מספקים ללקוחותינו, שברשותם נכס קיים, משכנתאות והלוואות של מעל ל-100 אלף שקל, כאשר פריסת ההלוואה יכולה להגיע אפילו ל-20 שנות החזר".

רן חלפון. אבי שפר,
רן חלפון/אבי שפר

התאמה אישית

ההלוואות שמעניקה ללקוחותיה חברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים נועדו לצרכים שונים, ביניהן: משכנתא דרגה 1, משכנתא שנייה, הלוואה מהירה בהערת אזהרה (בתוך 48 שעות), משכנתא הפוכה - מגיל 60 ומעלה, ועוד.

החברה מעניקה ללקוחותיה ייעוץ לתכנון משכנתא המותאמת להם באופן אישי, בהתחשב בהכנסות, בהוצאות, בתכנון הפיננסי העתידי ובחינה קפדנית של יכולת ההחזר החודשית. החברה גם מקפידה להעניק ללקוחותיה ייעוץ לניהול נכון ומושכל של כלכלת המשפחה.

גם אם אתם יזמי נדל"ן המעוניינים להניע פרויקטים מבטיחים ברחבי הארץ - חברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים תעניק לכם את המענה המהיר והמקצועי ביותר. בחברה מבינים את הצרכים הכלכליים הדרושים להנעה של פרויקטי נדל"ן מורכבים, ומאמינים ביציבות שוק הנדל"ן בישראל. "כך הפכנו לחברה הגדולה בישראל במתן מימון ישיר ליזמי נדל"ן", אומר חלפון. "פעילותנו בעשור האחרון והניסיון העשיר שצברנו איפשרו לנו לייצר גב כלכלי ומקצועי חזק ואיתן ולסייע ליזמים להוציא לפועל את התוכניות הנדל"ניות שלהם בהצלחה ובמהירות".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

יד ביד לאורך כל הדרך

את המימון להלוואות השונות מגייסת חברת "אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים מבתי השקעות, חברות ביטוח, קרנות בורסאיות ועוד. "זה לא שוק אפור", מדגיש רן חלפון. "פעילות החברה מתבצעת, כאמור, באישור משרד האוצר ומגובה בתוכניות של כלכלנים, שמתמחים בגיוס אשראי יותר מ-15 שנה.

חשוב להדגיש שאנחנו מלווים את הלקוח יד ביד לכל אורך הדרך. בונים לכל לקוח תוכנית עסקית אישית ומפורטת ומגישים אותה לקרן או לחברה שממנה אנו מגייסים את הכסף. את ההלוואה הלקוח מחזיר ישירות לשם. לבסוף אנו מחזירים את הלקוח למערכת הבנקאית. זהו חלק בלתי נפרד מה'אני מאמין' שלנו. בזכות המקצועיות שלנו וההיכרות שלנו את המערכת הבנקאית, מי שהיה מסורב בנק - פותח עם הבנק דף חדש!"

לא בכדי קיבלה החברה לאחרונה חותם אמינות של "דן אנד ברדסטריט" ולא בכדי הזמינו את נציגיה לתוכנית "סודות הנדל"ן" בטלוויזיה ולתוכניות נוספות, כדי להעביר את המסר שלה לציבור: יש תקווה ופתרון מקצועי ואמין גם מחוץ למערכת הבנקאית.

"אשראי בטוח" מבית פוקוס כלכלנים רושמת לזכותה בגאווה יותר מ-100,00 לקוחות מרוצים, שיצאו לדרך חדשה והגשימו חלום, ולמעלה מ-300 לקוחות חדשים מדי חודש. אתם מוזמנים להצטרף להצלחה שלהם!

לאתר חברת אשראי בטוח

בשיתוף אשראי בטוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully