וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מותג המזון לכלבים שכבש את ארה"ב והגיע סוף סוף לישראל!

בשיתוף wellness core

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 12:13

מה הבשורה החדשה במותג מזון הכלבים המוביל בארצות הברית, ולמה הכלב שלכם צריכים להתרגש מההגעה המיוחלת שלו למדפי רשת זולו וחנויות חיות המחמד? קבלו את וולנס קור, (אולי) המזון הבא של הכלב שלכם

תענו בכנות לרגע: כשאתם בוחרים מזון לכלב שלכם, כזה שילווה אותו בדרך כלל לאורך שנים, האם אתם באמת בוחנים את המרכיבים שלו וחוקרים לעומק את היתרונות הבריאותיים שלו? לא משנה אם עניתם "כן" או "לא", החדשות הבאות הן כאלה שלגמרי צריכות לעניין אתכם.

כל מי שחי במחיצתו של כלב יודע: עולם התזונה לכלבים כולל מגוון אינסופי של אפשרויות, ולכן השקה של מותג חדש היא לכאורה עניין שבשגרה - עד שמבינים שמדובר בלא אחר מאשר "וולנס קור", מותג מזון הכלבים המוביל בארה"ב שמגיע היישר לסניפי רשת זולו ולחנויות המחמד בישראל, עם הבטחה גדולה עבור הכלבים שלכם, ואם לשפוט על פי ההתרחשויות מעבר לים, יש לכלב שלכם סיבה טובה מאוד להתרגש.

wellness core. wellness core,
wellness core/wellness core

היתרון הגדול: הרבה יותר בשר טרי וללא דגנים

וולנס קור הוא מזון אולטרה פרימיום לכלבים בכל שלבי החיים, שיוצא מנקודת ההנחה ההגיונית על פיה איכות חייו של הכלב מתחילה במזון אותו הוא צורך. עד כאן טריוויאלי, אבל שימו לב לנתון הזה: בעוד מרבית המותגים המוכרים מסתפקים בבשר מיובש כמרכיב ראשון (המרכיב העיקרי בשק המזון שלכם), בוולנס קור מתגאים בתזונה נטולת דגנים, ועשירה באחוז גבוה של בשר טרי כמרכיב ראשון ושל חלבונים ממקורות מן החי.

בנוסף, התזונה של וולנס קור נחשבת לתזונה מאוזנת במיוחד, עם נוסחה הכוללת שילוב מדוייק של חלבונים, שומנים ופחמימות ממקורות תחליפיים שכאמור אינם כוללים דגנים.

איך זה תורם לכלב שלכם?

לצריכת חלבונים מן החי בכלל ובשר טרי בפרט, יש יתרונות ברורים עבור הכלב שלכם: זה מתחיל בטעם הנפלא שמעודד את הכלב לאכול ומאפשר לו להתרגש בכל ארוחה מחדש, וממשיך ביתרונות בריאותיים מובהקים כמו ספיגה מיטבית של רכיבי המזון בגוף, עלייה במסת השרירים ובמקביל שמירה על מסת גוף תקינה, תרומה לעור בריא ופרווה מבריקה יותר, וכמובן, שמחת חיים שלא נגמרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
wellness core. wellness core,
wellness core/wellness core

הכלב שלכם לא יודע לספור קלוריות!

אחוז גבוה מהכלבים הבוגרים סובלים מבעיית עודף משקל, שפוגעת בבריאות ובאיכות החיים שלהם. אחד היתרונות הבולטים שהפכו את וולנס קור לתזונה המובילה בארה"ב, הוא היכולת שלה לסייע בשמירה על משקל גוף תקין על ידי רמות שומן מתונות ומאוזנות. הדבר מאפשר לפרוותיים שלכם לקבל את כל האנרגיה שהם זקוקים לה כדי להישאר שובבים, סקרנים ומתוקים, ולעשות את זה בלי קלוריות מיותרות.

בוולנס קור מדגישים כי פיתוח המזון הייחודי שלהם מתבסס על מחקרים מדעיים, חוות דעת מקצועיות של וטרינרים ומדעני מזון מהמובילים בתחומם. התוצאה, כך על פי וולנס, היא כלבים בריאים ומאושרים יותר, עם יתרונות ברורים שאתם יכולים לראות והכלבים שלכם יכולים להרגיש. אם לשפוט על פי דעת הקהל - כנראה שהעובדות מדברות בעד עצמן.

וולנס קור בישראל

החדשות הטובות עבור הצרכנים הישראלים: מהיום תוכלו גם אתם, או יותר נכון הכלב שלכם, ליהנות מהתזונה של וולנס קור, בין היתר בסניפים ובאתר של רשת זולו.

בזולו מבטיחים מגוון שקים המתאימים לכל סוגי הכלבים ולכל שלבי החיים, עם ההבטחה לתזונה מוכחת מדעית לכלבים בריאים ומאושרים יותר.

wellness core. זולו,
למידע נוסף ורכישה באתר זולו/זולו
בשיתוף wellness core
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully