וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MSN נדל"ן מציגים: השקעת הנדל"ן המומלצת למשקיעים הישראלים אחרי הקורונה

בשיתוף MSN ייזום ושיווק נדל"ן

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 14:08

חברת MSN ייזום ושיווק נדל"ן, בסקירה מיוחדת עבור קוראי המומלצים, של שוק ההשקעות בישראל והצגת אפיק ההשקעה הכי מבוקש בישראל, נכון להיום

קרקעות - השקעות נדלן המבטיחות של 2021. MSN נדל"ן,
קרקעות - השקעות נדל"ן המבטיחות של 2021/MSN נדל"ן

היום, בעידן שאחרי הקורונה, ניתן לראות מגמה מאוד מעניינת של גידול משמעותי ברכישות והשקעות נדל"ן בישראל מצד אחד וירידה ברכישות נדל"ן בחו"ל מצד שני. מהן הסיבות לכך ומהו אפיק ההשקעות שהולך להיות במרכז העניינים בשנים הקרובות - בכתבה מקצועית עם אחת מחברות הנדל"ן המובילות בישראל המתמחה בשיווק ומכירת השקעות מיוחדות בנדל"ן.

חוזרים הביתה - המשקיעים חוזרים להשקעות נדל"ן בארצנו הקטנטונת

לפני שהקורונה שיבשה את חיינו, ניתן היה לראות מספר אפיקי השקעה פופולריים שעבדו, בארץ ובעולם - נדל"ן למגורים, שטחי משרדים, שטחי מסחר ופנאי. מגפת הקורונה החזירה את רוב המשקיעים הישראלים לארץ, וזאת מכמה סיבות. הפרמטר הראשון והמרכזי לכך הוא שכרגע העולם עדיין לא באמת נפתח. במדינות רבות עדיין מתקיימים סגרים ומשמעת קורונה - משמע אין חנויות פתוחות, אין מסעדות, אין בתי מלון ואין תיירות, אין AIRBNB, אי אפשר להשכיר דירות ואין שוק קונים\מוכרים. לכן המשקיעים הישראלים מעדיפים לקנות איפה שיש שוק - בארץ. הקורונה המחישה כמה ישראל הקטנה היא מקום בטוח בתקופה לא ודאית זו.

במרכז העניינים: שוק הקרקעות בארץ

חברת MSN נדל"ן מתמקדת בימים אלו, בתקופה שלאחר משבר הקורונה, בשוק הקרקעות בישראל. החברה עוסקת בתחום ושיווקה בהצלחה עד כה קרקעות במתחם רובע הים בחדרה, פרויקט חוף התכלת, מתחם גלילות, מתחם האלף בראשון לציון ופרויקט חדש בגבעת עדה, המשווק בימים אלו. בחברה מציינים כי שוק הקרקעות בארץ ביום שאחרי הקורונה תופס תאוצה, ויש לכך מספר סיבות עיקריות, בניהן ניתן למנות:

● חוסר יציבות פוליטית בישראל כגורם מעכב להוצאה לפועל של קרקעות לבניה חדשה. בחברה מציינים כי הפלונטר הפוליטי שישראל נמצאת בו בשנים האחרונות - בחירות אחר בחירות, ושוב בחירות וללא ממשלה מכהנת קבועה ויציבה, גורם לירידה משמעותית בהתחלות בניה ושיווק של קרקעות לפרויקטים חדשים.

כאשר משרד הבינוי והשיכון לא באמת פעיל, אין החלטות, אין תקציבים אין תהליכי בנייה חדשים, אין הוצאה לפועל של קרקעות חדשות שיוצאות למכרז על ידי רשות מקרקעי ישראל לטובת בנייה של דירות חדשות - נוצר מצב שהקרקעות כרגע "מתחממות", וברגע הראשון שהשוק ייפתח ותהליכים חדשים יגיעו, באופן טבעי הביקוש לקרקעות יזנק בצורה משמעותית ובהתאמה מחירי הקרקעות יעלו.

● הקורונה חידדה אצל האנשים שחובה לשמור גרוש לבן ליום שחור. המשקיעים מבינים היום, יותר מתמיד, שכל אחד צריך שיהיה לו כסף לימים לא קלים, לכן אי אפשר להתנהג עם הכסף כמו בימים טרם הקורונה ובהשקעות בעלות סיכון גבוה וצריך לשמור על הכסף קרוב יותר. זאת הסיבה שאנו רואים נטייה ומגמה של השקעות בסכומים יחסית נמוכים ובמוצרים סולידיים כמו רכישת קרקעות.

● בחירה באפיקים שמרניים, סולידיים ויציבים בגלל חוסר הוודאות. כל מי שמשקיע בדירות להשכרה או בשטחי משרדים להשכרה, נתקל במצב, בו השוכרים הצעירים והסטודנטים חזרו להורים לתקופת הסגרים, דבר אשר יצר מצב של עשרות אלפי דירות ללא שוכרים. המשקיעים הגיעו לא רק למצב של אובדן הכנסה, אלא גם נאלצו להוציא כספים רבים לתשלומים שונים כגון ארנונה, ועד בית ועוד.

זו הסיבה שהמשקיעים מחפשים היום אפיק סולידי, שלא מצריך איתור שוכרים, השקעה שוטפת ותשלומים חודשיים, כאשר הפתרון המושלם לכך הוא שוק הקרקעות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
קרקע חקלאית במיקום חם בגבעת עדה. MSN נדל"ן,
קרקע חקלאית במיקום חם בגבעת עדה/MSN נדל"ן

לסיכום, הגורמים הללו מהווים משקל משמעותי בשוק הקרקעות כיום ומסמנים כי הקרקעות יבלטו להיות שחקן משמעותי בשוק הנדל"ן בישראל בשנים הקרובות.

גיל מולכו, הבעלים מוסיף: "תמיד האמנו בתחום הקרקעות בישראל,מוצר שרק עולה. הקורונה רק המחישה והדגישה כמה השוק הזה משתלם לטווח הבינוני ולטווח הארוך".

לפרטים ומידע נוסף, ניתן לפנות אל MSN נדל"ן בוואטסאפ או בטלפון *8789.

*הקרקע אינה זמינה לבניה

בשיתוף MSN ייזום ושיווק נדל"ן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully