וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לכרטיסי ביקור מנייר: בואו לקחת חלק ממיזם אקולוגי, סביבתי וחדשני היחיד מסוגו

בשיתוף FIX CARD

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 14:40

המעבר לכרטיס ביקור דיגיטלי הוא בו זמנית נוח למשתמשים ועוזר לשמור על הסביבה ולחסוך בכריתת עצים

כרטיס ביקור דיגיטלי עם אג'נדה סביבתית. FIX CARD,
כרטיס ביקור דיגיטלי עם אג'נדה סביבתית/FIX CARD

כרטיסי ביקור דיגיטליים מזמן החליפו את כרטיסי הביקור הישנים מנייר ומשמשים מיליוני עסקים ובעלי מקצוע שונים בכל העולם, שהתאימו את עצמם לעולם השיווק הדיגיטלי. חברה עולמית זו לכרטיסי ביקור דיגיטליים לעסקים בולטת במיוחד בזכות המטרה החברתית והאקולוגית שהיא, כמובן - שמירה על איכות הסביבה ומניעת כריתת עצים בעולם.

כרטיס אחד קטן עם מטרה אחת גדולה

FIX CARD הינה חברה הפועלת ב-36 מדינות העולם. משרדיה הראשיים ממוקמים בלוס אנג'לס והינה בבעלות מייקל קדבקי, ישראלי אשר לא ממהר להיחשף ומעדיף להקדיש את זמנו לעשייה מתמדת ומקדמת לטובת עולם ירוק יותר וטוב יותר. באתר החברה ניתן בקלות ובפשטות לפתוח כרטיס ביקור דיגיטלי המאפשר העברת מידע אודות העסק ודרכי יצירת קשר ושיתוף לקהל הלקוחות הפוטנציאלים, במחיר מתאים לכל כיס. באתר ניתן למצוא מגוון אפשרויות תשלום החל ממספר דולרים בודדים (ויש אפילו אפשרות לכרטיס ביקור חינם), כאשר 5% מהרווחים יועברו לארגון גרינפיס או כל ארגון אחר לשמירה על איכות הסביבה מדי חודש. מייקל קדבקי פועל למען הצלת עצים ברחבי העולם על ידי הפסקת השימוש בנייר וכתוצאה מכך הפסקת כריתת עצים וכן בתחום שמירה והגנה על זכויות הנשים ועוד.

למה כדאי שיהיה לכם כרטיס ביקור דיגיטלי?

האם יש לכם כרטיס ביקור של עסק מסוים בארנק? ככל הנראה שלא. למעלה מ-90% מכרטיסי הביקור מנייר מושלכים אל הפח במקרה הטוב ועל הרצפה או בטבע במקרה הרע. כרטיסי ביקור דיגיטליים חוסכים הן כריתת עצים והן זיהום סביבתי. כאשר כל כרטיסי הביקור בעולם יונפקו דיגיטלית בלבד - תמנע כריתה של כ-7 מיליון עצים בכל שנה!

לא רק זאת, אלא שכרטיס ביקור דיגיטלי ניתן לשינוי ועריכה בהתאם לשינוי כתובת, טלפון ופרטים חיוניים נוספים, עדכון תמונות ועוד. גם מבחינת העלויות נרשם חיסכון משמעותי לעומת הדפסת והפצת כרטיסי הביקור.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
כרטיס הביקור הדיגיטלי שיריץ את העסק שלכם קדימה. FIX CARD,
כרטיס הביקור הדיגיטלי שיריץ את העסק שלכם קדימה/FIX CARD

30 שניות ויש לכם כרטיס ביקור אישי

תהליך הקמת כרטיס ביקור דיגיטלי באתר נוח למדי ופשוט מאוד והוא כולל מספר שלבים פשוטים שניתן לבצע דרך אייפון, אנדרואיד, אייפד ומחשב, בסופם תיהנו בקישור לכרטיס הביקור שלכם וכן ברקוד לסריקה קלה, אותו ניתן למקום בכל מדיה חברתית ושיווקית, דיגיטלית וכתובה כגון שלטי חוצות, פליירים, פייסבוק ועוד.

אחד היתרונות הבולטים של שירות זה, הוא שגם מאותגרי דיגיטל יכולים לצפות בסרטון הסברה קצר וברור וליישם בהצלחה את תהליך הקמת הכרטיס שלב אחר שלב. כל מה שתצטרכו לעשות הוא לבחור תמונה ולוגו, למלא מספר שדות כגון כתובת אישית לבחירתכם, כותרת, טלפון, כתובת, מייל, אתר אינטרנט ועוד מגוון רחב של אפשרויות. באזור הניהול האישי שלכם באתר תוכלו להוסיף מידע חיוני על עצמכם והעסק, תמונות, סרטוני וידיאו ועוד. כמו כן, ניתנת האפשרות ליצירת QR ולינק לכרטיס המאפשר לכם להגיע לטלפון של כל אחד על ידי סריקה פשוטה.

בנוסף, ניתן לקשר מכרטיס הביקור של Fixcard לחשבונות אינסטגרם, פייסבוק, פינטרסט, טוויטר, לינקדין, יוטיוב טיקטוק, סנאפצ'אט, וואטסאפ, סקייפ ועוד.

אם זאת, קיים הבדל בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאתר אינטרנט והכרטיס ביקור אינו מחליף את הצורך באתר, להרחבה על ההבדל קראו כאן.

הגיע הזמן להתקדם ולפתוח כרטיס ביקור דיגיטלי. FIX CARD,
הגיע הזמן להתקדם ולפתוח כרטיס ביקור דיגיטלי/FIX CARD

למתקדמים: קיטוע לינקים ומדידה

מי שפועל באפיקי פרסום ושיווק שונים, מכיר בחשיבות בחינת נתוני לינקים - כמות הגולשים והמבקרים, פילוח קהל וכן יעילות האפיקים השיווקיים השונים כגון פייסבוק, אינסטגרם, פורומים, וואטסאפ וכו'.
כמו כן, קיים שירות קיצור לינקים בלחיצת כפתור. לקיצור לינקים לחצו כאן.

לסיכום, בעוד 30 מיליון עצים נכרתים מדי שנה, הגיע הזמן שלנו לתרום את חלקנו וליהנות ממיזם חדש וירוק המעודד חיסכון בנייר, מונע כריתת עצים וכן תורם חלק מהרווחים לארגונים הפועלים לשמירה על איכות הסביבה. בואו לקחת חלק ממגוון רחב של עסקים ובעלי מקצוע, רופאים, עורכי דין, מנהלים ובעלי תפקידים בכירים הפועלים לעולם ירוק יותר ומתאימים את עצמם לטכנולוגיות המתפתחות.

בשיתוף FIX CARD
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully