וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדפסת חוברות באיכות טובה, זה אפשרי?

בשיתוף גיל פרינט

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 14:04

השמועות על מות הפרינט היו מוקדמות. גורמים ואנשים רבים נדרשים לשירותי הדפסת חוברות איכותיים. מה צריך לדעת כשמזמינים שירות כזה?

הדפסת חוברות. גיל פרינט,
הדפסת חוברות/גיל פרינט

גם היום בעידן האינטרנט, עולם הדפוס לא הולך לשום מקום. אומנם במשך השנים היו הנחות מסוימות, שעם הזמן, כתוצאה משימוש הולך וגובר בכלים דיגיטליים, הרי שאין שום צורך יותר בבתי דפוס ואין שום חשיבות לכל הנושא של הדפסות מסמכים או מוצרים אחרים. כאמור, זה לא נכון.

אחת ההוכחות לכך היא, הדפסת חוברות אשר מתבצעת על ידי גורמים שונים לצרכים מגוונים. למשל, אנחנו יכולים למצוא בתי ספר ומוסדות חינוך אחרים, מקומות עבודה, מוסדות ציבור, בתי עסק, ואפילו אנשים פרטיים אשר מבקשים דווקא הדפסה של חוברת לצורך כזה או אחר.

בין אם זו חוברת עם תוכן טקסטואלי בלבד ובין אם אלו חוברת עם תוכן ויזואלי של תמונות, איורים ואמצעים אחרים, הדפסת חוברות מתבצעת על ידי בתי דפוס בכל רחבי הארץ. היום התהליך מתבצע בצורה הרבה יותר מהירה ואיכותית, בין היתר בגלל האפשרות להעביר את החומר באינטרנט, דרך המייל או באמצעים אחרים, וכן בזכות העובדה שנעשה שימוש במדפסות וכלים חיוניים אחרים.

הדפסת חוברות -על מה חשוב להקפיד?

המומחים של 'גיל פרינט' מסבירים על מה חשוב להקפיד שמדפיסים חוברות:

גרפיקה - החלק העיקרי שיש בכל חוברת זה העימוד והסדר של החוברת. החוברת אמורה להיות מאורגנת ומסודרת בעזרת גרפיקאי מקצועי שיעשה סדר בדברים וייצור את החוברת הכי מרשימה והכי כובשת. קבלו מידע נוסף באתר גיל פרינט.

כריכה - הכריכה של החוברת אומרת יותר מכל דבר אחר על מה שיש בחוברת ועל האיכות שלה. מעבר לכך יש לתת את הדעת למראה ולתדמית של החברות בעיני המתבונן וכמה חשיבות הוא ייחס לה. ככל שהחוברת תהיה יותר מושקעת היא גם תצליח לקלוע יותר ולכבוש את לב המתבונן.

מידע - החוברת נועדה בסופו של דבר להעניק מידע. חשוב שהמידע יהיה מעניין, הוא יופיע בצורה נוחה לקריאה והוא יהיה קליט ולמעשה יצליח לקלוע למטרה אשר לשמה הודפסה החוברת.

אצל גיל פרינט הפקות דפוס תקבלו הפקת דפוס מקצועית, שעושה שימוש במכשור מתקדם ושיטות חדשניות זוהי הדרך הבטוחה לוודא שההדפסה תוכל להיות לשביעות רצונכם. כך שאם איכות הדפסה של חוברת זה משהו שחשוב לכם, אז הרי שאין ספק בכלל שיהיה כדאי לכם לקחת לתשומת לבכם את כל מה שאתם יכולים לעשות ולהתרשם מהאפשריות השונות להדפסה על חוברות ומחברות.

בשיתוף גיל פרינט
  • עוד באותו נושא:
  • דפוס
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully