וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא סתם לייזר: הכירי את השיטה להסרת שיער פנים של אילה ברלין

בשיתוף אילה ברלין

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 14:26

כ-20% מהנשים בישראל סובלות משיער בפנים שמשפיע לרעה על הביטחון העצמי שלהן וגורם להן הרבה סבל. שיטת B.Sigma שפיתחה אילה ברלין עוזרת לפתור את הבעיה - בלי כאבים או גילוח. "שנים של תסכול גרמו לי להבין שהפתרון יגיע רק ממני"

אילה ברלין. יח"צ,
אילה ברלין/יח"צ

אוראל, בת 35, ניסתה במשך שנים ארוכות את כל סוגי הטיפולים: לייזר, שעווה, אפילציה ושיטות אחרות ולא הצליחה לפתור את הבעיה. "עברתי הרבה טיפולים אחרים", היא נזכרת. "הוצאתי הון ואני כל כך שמחה שהגעתי למקום הזה שרק רק אני נהנית מהפתרון המושלם הזה לשיער פנים, אלא אני יכולה לעזור לעוד הרבה נשים שנמצאים במקום הכואב שגם אני הייתי בו".

בדומה לאוראל, נשים רבות בישראל סובלות משיער בפנים, והשיטות השונות שקיימות היום בשוק פשוט לא מספקות את הסחורה. "לא רק שמרבית השיטות הקיימות לא עובדות, הן אפילו עושות נזק", מסבירה אילה ברלין, שיחד עם בעלה הראל, מהנדס ביו-רפואה בהכשרתו, פיתחו במשך יותר מ-4 שנים את שיטת B.Sigma - טכנולוגיה מיוחדת שמותאמת לטיפול בשיער הפנים, ללא כאבים או צורך בגילוח.

"הגעתי לכאן מאוד סקפטית, ניסיתי אינספור שיטות, אפילציה, משחות כאלה ואחרות, עשיתי שעוות, הגעתי לרמה של שעווה כל שבועיים, כל טיפול שיצא - ניסיתי", מספרת אוראל. "אני לא יכולה להעביר במילים עד כמה זה משמעותי עבורי. הטיפול הזה שינה לי את החיים ברמות שאני לא יכולה לתאר".

"צריך להתייחס אחרת לשיער באזור הפנים"

אילה ברלין, מפתחת השיטה, מספרת: "אנחנו רואים במחקרים שבשיער הפנים יש פי 5 יותר זקיקים מאשר בשאר הגוף, וזו אחת הסיבות ששיטות שמצליחות לטפל בהצלחה בשיער הגוף, כמו לייזר למשל, לא מתאימות לשיער הפנים. בנוסף, מה שגורם לשיער לגדול בפנים הוא טריגר הורמונלי, לכן ההתייחסות לטיפול צריכה להיות גם שונה".

אילה התחילה לפתח את השיטה מתוך מצוקה אישית. "אני סובלת משיער בפנים כבר מגיל 12", היא מספרת. לאורך השנים ניסיתי כל סוג טיפול שקיים בארץ, כולל אפילציה שהייתי עושה במשך שנתיים, והרגשתי שזה רק גורם לי לגירויים, פצעים, גלדים וצלקות שנגרמו לי מהטיפולים, עד שהבנתי שמשהו כאן לא עובד ואף אחד לא יודע להסביר לי למה".

אילה ממשיכה, "המצב מבחינתי רק החמיר אחרי הטיפולים, העור שלי נהיה רגיש וכואב, מה שהביא אותי למצב שפשוט הייתי חייבת להסתובב עם שיער על הפנים. כל הורדת שיער הייתה גורמת לי לכוויות קשות. הייתי אז בחורה בת 23, חסרת אונים, שבוכה כל לילה שהחיים שלה נהרסו. השיער בפנים פשוט שבר אותי".

אילה לא התייאשה. "אחרי למעלה משנה של בכי כל לילה, בעלי, שהוא מהנדס ביו רפואה במקצוע שלו, הציע שנפגש עם מומחים מהנדסים ומפתחים בתחום ואולי נמצא פתרון. מבחינתי, לא הייתי מסוגלת לדמיין שיכול להיות דבר כזה!"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

באותה נקודה אילה ובעלה נפגשו עם צוות מומחים, הסבירו להם לפרטי פרטים את המצוקה, והתחילו תהליך מחקר ופיתוח שארך למעלה מ-4 שנים. בסופו של התהליך, הצליחו לדייק את טכנולוגיית ה-B.sigma כך שתתאים אך ורק לשיער בפנים, בדגש על שיער פלומתי וגם שיער עבה ושחור.

"אחרי שהצלחתי לפתור את הבעיה לעצמי, המטופלות שלי היו הראשונות ליהנות מהטכנולוגיה, הן עברו איתי את המסע והדרך וידעו כמה סבלתי לאורך השנים. כשהן ראו שזה עובד עליי - כל מי שסבלה משיער בפנים פשוט נרשמה לתכנית!", אילה מספרת בהתרגשות. "היום, ממרחק של שנים, ועשרות אלפי מטופלות שנפטרו משיער בפנים, אני מודה לאלוהים על כל הסבל הזה, כי רק בזכות זה הצלחתי לעזור לאלפי נשים להיפטר מהשיער בפנים בלי כל הסבל שאני חוויתי".

אם גם את סובלת משיער בפנים, ואת רוצה לראות אם את מתאימה לשיטה שעזרה לאלפי נשים

בלי כאבים - ולהסתובב חלקה כבר מהטיפול הראשון

השלב הראשון בתהליך הטיפול בשיטת B.Sigma הוא שיחה טלפונית, שבה מבצעים תשאול ראשוני על מנת לבדוק התאמה לטיפול. במהלך השיחה, המטופלת נשאלת סדרת שאלות המאפשרות לקבל מידע ראשוני, רקע לגבי התופעה והסבר כללי על תוכנית הטיפולים.

בהמשך מגיעה המטופלת פיזית לפגישה במרכז אילה ברלין, ובה מתבצע טיפול באזור שלם על הפנים לפי בחירת המטופלת, כדי לבחון אם השיטה יעילה גם עבורה. בגלל שלכל אחת מאיתנו יש מאפיינים ספציפיים כמו: צבע עור, גוון שערה ואילוצים אישיים אחרים נוספים, היועצת משקללת את כל הגורמים כדי לייצר תוכנית טיפולים שתביא את המטופלת לתוצאות הטובות ביותר עבורה.

"מדובר בשיטה היחידה בישראל שמצליחה לטפל בצורה יעילה בשיער הפנים ללא כאבים, שעווה או גילוח"

לדברי אילה ברלין, "פגשתי במהלך השנים אלפי נשים, שלחלק גדול מהן נגרם נזקים של ממש מטיפול לא נכון, כמו למשל גילוח. מכונים רבים להסרת שיער בלייזר דורשים כתנאי גילוח של הפנים לפני הטיפולים, שהיא פעולה לא יעילה, אבל גרוע מזה - הגילוח גורם לצמיחה מוגברת של שיער עבה וצפוף יותר".

"מגיעות אלי מדי יום מטופלות שמספרות שהשיטה שלי הצילה להן את החיים, ואני יכולה להגיד מניסיון אישי שהן לא מגזימות", אומרת אילה. "בתור אישה שהסתובבה שבועיים חלקה ושבועיים עם פצעים וגלדים במשך יותר מ-3 שנים - אני יודעת כמה זה משמעותי, ואין דבר שיותר משמח אותי מלדעת שהצלחתי לפתור את הבעיה עבור כל כך הרבה נשים".


למה אסור לך לגלח את השיער בפנים? צפו באילה ברלין מסבירה >>

רוצה לבדוק אם גם את מתאימה לשיטה ולהצטרף לאלפי נשים שהצליחו להיפטר משיער הפנים?

בשיתוף אילה ברלין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully