וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת עיצוב גינות יוקרה וגינות מיוחדות

בשיתוף נטע גינון

עודכן לאחרונה: 25.5.2021 / 15:21

גינה שגרתית או לחילופין גינות יוקרתיות במחיר אסטרונומי? חברת נטע גינון מציעה את הפתרון המושלם להקמת גינת החלומות שלכם, עם שילוב בין אנשי מקצוע מהשורה הראשונה עם מחיר שווה לכל כיס. איך הם עושים את זה? קראו וגלו

נטע גינון. liorphotos,
נטע גינון/liorphotos

חברת גינון שלא תגזור עליכם קופון

אם התחלתם כבר בתהליך השוואת המחירים וחיפוש ספקים, סביר להניח שנתקלתם בטווח מחירים גבוה הרבה יותר מכפי שנראה שפוי והגיוני לגבות עבור עיצוב גינה, תכנון והקמה. אפשר לטעות ולחשוב שהאפשרויות שלכם כוללות רק חברות איכותיות ויקרות, או חברות עיצוב גינות זולות שאיכות עבודתן שווה, ובכן, בערך מה ששילמתם...

המצב שונה אצל חברת עיצוב הגינות נטע גינון, מהסיבה הפשוטה שנטע גינון מעסיקה את כל אנשי המקצוע והמומחים שלה In House באופן ישיר ותחת פיקוח שוטף של הבעלים. צורת העבודה הזו מנמיכה משמעותית את המחיר שהחברה צריכה לגבות מכם, הלקוחות, מאחר ואין שום מתווך או קבלן שגוזר קופון על חשבונכם. זאת בניגוד למעצבי גינות מוכרים ונחשבים רבים בארץ, שנפגשים איתכם לצורך תכנון והתאמה אבל בפועל שוכרים את שירותי נטע גינון על מנת לבצע את העבודה בפועל. כך יוצא שהלקוח משלם לשתי חברות שונות עבור אותה עבודה, והמחיר עולה בהתאם.

עיצוב גינות בהתאמה אישית

חברת נטע גינון שמה דגש לא רק על מחיר שפוי לכל לקוח, אלא גם על מתן פתרונות בהתאמה אישית ועל מענה בזמן אמת לבעיות ולאתגרים שעולים בשטח תוך כדי העבודה בפועל. יתרון נוסף של שיטת העבודה של החברה, בה כל הפועלים, העובדים והמומחים הם חלק מהצוות המיידי של החברה.

עיצוב גינה בדיוק בשבילכם

שיטת ההעסקה הזו מאפשרת לחברה ליצור צוות אחיד של מומחים ובעלי מקצוע מנוסים שמסוגלים לעבוד ביחד בשיתוף פעולה בשטח, להתייעץ זה עם זה, ולתת לכם שירות שתפור בדיוק למידותיכם. אצל נטע גינון לא תמצאו שטנצים קבועים או פתרונות מבושלים מראש, אלא צוות המעצבים יישב ביחד איתכם ויבין בדיוק מה הצרכים ההעדפות, והטעם האישי שלכם, ובמקביל יעריך מה הנתונים ומצב הגינה העומדים לרשותכם, מה התקציב שאתם מעוניינים להקדיש לפרויקט, וכו' - כל זאת על מנת ליצור תוכנית עבודה מושלמת עבורכם ורק עבורכם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מתן מענה בזמן אמת

תכנון מדוקדק ומושכל הוא צעד חשוב עוד בטרם התחלתם בעבודת הקמת הגינה, אולם אל תטעו לחשוב שהמשמעות היא שהעבודה תעבור חלק ובדיוק לפי התוכנית: הקמת גינה היא משימה מורכבת, ועבודה עם אדמה וצמחים משמעה שתמיד יכולים לצוץ מכשולים בלתי צפויים. כל בעל מקצוע שטוען אחרת, הוא כנראה חסר ניסיון או מתכנן לעגל פינות או להוסיף עלויות בלתי צפויות במהלך העבודה. אולם הצוות של נטע גינון ערוך לכל טוויסט בעלילה ולכל שינוי בתוכניות, ומסוגל להגיב בזמן אמת על מנת לתקן תקלות, להתאים תוכניות, וכמובן להיות בקשר רציף עם הלקוח על מנת לעדכן ולהגיע ביחד לתוצאה האופטימלית.

יחס אישי ללא פשרות

חשוב לדעת כי הבעלים של החברה מעורב באופן אישי בכל פרויקט ופרויקט. הבעלים נמצא בשטח ביחד עם אנשי המקצוע במהלך עבודת ההקמה, כך שהוא מעודכן ומעורה בכל מה שקורה במהלך העבודה ונמצא בעמדה לפקח ולבקר כל שלב בעשייה. בעלי החברה הוא איש הקשר של הלקוחות בפועל, כך שתמיד תוכלו להיות בטוחים שהגינה שלכם נמצאת בידיים טובות, שאין זריקת אחריות בין בעלי מקצוע שונים ושהתוכניות לא נופלות חלילה בין הכיסאות.

חברת גינון עם ניסיון ורפרטואר רחב הם שם המשחק

המפתח לבחירת חברת עיצוב הגינות המתאימה ביותר עבורכם היא למצוא את צוות המקצוענים שמסוגל לתת מענה לצרכים האישיים שלכם. במילים אחרות, צוות בעל ניסיון של שנים במגוון רחב של גינות, שיודע לעבוד עם ההעדפות והצרכים שלכם, יהיו מה שיהיו. לחברת נטע גינון יש תיק עבודות רחב שכולל עבודות של שנים עם גינות מכל סוג, היקף וסגנון:

● הקמת גינות יוקרה עם בריכות בהן אפשר לשבת ולהרגיש כמו בחופשה מפנקת בכל יום בשנה
עיצוב, תכנון והקמת גינות גג שמעטרות את ראשי הבניינים היוקרתיים ביותר בכל רחבי הארץ
● וגם גינות פרטיות ופשוטות יותר, צמודות לבתים פרטיים ומציעות את הנוחות והיופי של גינה ביתית מבלי להתפשר על האיכות
● מתן מענה לכל צורך ודרישה: התקנת דשא סינתטי או טבעי, הקמת דק מעץ טבעי או מחומרים סינטטיים, הקמת פרגולות, התקנת מערכות השקיה ותאורה מתקדמות, ועוד.

גינות מסוגים שונים דורשות התמחות בעלת אופי שונה, מתן דגשים שונים ועבודה עם בעלי המקצוע המתאימים. חברת עיצוב גינות איכותית היא כזו שיודעת להתאים את עצמה לכל מצב ותמיד להביא איתה את הידע המקצועי והניסיון הנחוצים על מנת לסיים את המשימה בהצלחה, במחיר המשתלם ביותר וכמובן תוך מתן שירות איכותי ויעיל.

יתרון נוסף של שנות ניסיון ארוכות הוא מערכת היחסים המקצועיים שטיפחה החברה עם השנים עם הספקים הטובים ביותר בתחום והיכרות עמוקה עם ההיצע של חומרי הגלם, החברות והספקים הפועלים בתחום. כך תוכלו להיות בטוחים שהחברה עובדת רק עם הספקים הטובים בישראל ומשתמשת בחומרי גלם מצוינים בלבד.

עמידה בזמנים לפני הכל

אחד הסממנים הבולטים ביותר של חברת הקמת גינות מקצועית ויעילה היא המהירות שבה היא מסוגלת לבצע את העבודה, ובעיקר - בניית לוח זמנים מפורט וברור לפני תחילת העבודה, ואז עמידה בהתחייבויות שהציבה. ישנם מעצבי גינות שמבטיחים לסיים את העבודה תוך ימים ספורים, ומשיגים זאת רק דרך עיגול פינות או דילוג על שלבים משמעותיים שערכם יתגלה רק הרבה אחרי שהעבודה תסתיים, למשל הנחת תשתית חזקה להשקיה ודישון הגינה. לעומתם, חברות עיצוב אחרות מבטיחות הרים וגבעות, ולאחר מכן פשוט לא עומדות בהבטחות שניתנו.

אצל נטע גינון לא תמצאו אף אחד מאלה: מדובר באנשי מקצוע שמגיעים עם ניסיון של שנים ועם ההבנה שעמידה בזמנים שהוצבו היא חלק מהמוצר שהם מציעים ללקוח. הצוות של נטע גינון רואה בעבודה מהירה ויעילה כסממן לכבוד והרצינות שהם משקיעים בעבודה עצמה וכמובן בלקוח שעומד מולם.

נטע גינון - מעצבים לכם את המחר

גם לכם מגיעה גינת חלומות ופינה אלייה תוכלו לצאת בכל זמן בו תרצו לנקות את הראש ולהנות קצת מהטבע. הטבע הזה יכול להיות בכניסה לדלת, על הגג ולצד הבריכה שלכם. נטע גינון מעצבת לכם את המחר כבר היום בהווה ובעזרת תודעת שירות גבוהה, אהבה לאדמה, צוות עובדים מנוסה ומיומן מעצבים, מתכננים ומקימים לכם את הגינה שתמיד רציתם.

מוזמנים להתרשם ממגוון רחב של גינות אצלנו באתר https://www.neta-ginun.co.il/.

לכל שאלה, בירור או ייעוץ מקצועי מוזמנים ליצור איתנו קשר.

בשיתוף נטע גינון
  • עוד באותו נושא:
  • גינות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully