וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אפליקציית bubble buy עומדת להיות השחקנית הראשית בעולם השיווק הדיגיטלי לעסקים?

בשיתוף Bubble buy

עודכן לאחרונה: 27.5.2021 / 10:19

שיווק הוא דבר הכרחי וחיוני לכל עסק בכל שלבי פעילותו, וכל בעל עסק מחפש אחר אפיקי השיווק היעילים ביותר עבורו לצורך הגדלת הפעילות העסקית, הגדלת החשיפה וחיזוק המותג

bubble buy. יח"צ,
bubble buy/יח"צ

בפני עסקים שמבקשים לשווק את העסק שלהם ברמה המקומית ניצבות אינספור פלטפורמות, שכל אחת מהן עשויה לפנות לקהלים שונים, אולם בכל אחת מהן הוא נדרש להשקיע את מיטב כספו ולא מעט מהזמן שלו, מה שעשוי להוביל אותו אל משרדי הפרסום הדיגיטליים ולקבל תמהיל שיווקי מגוון ועשיר שיצריך ממנו תקציב חודשי גבוה.

מרבית משרדי הפרסום המתמחים בשיווק דיגיטלי לעסקים ימליצו על שילוב של מספר פלטפורמות, ביניהן הרשתות החברתיות, מנוע החיפוש של גוגל ועוד, אך האם העסק שלכם באמת זקוק לזה?
אפליקציית bubble buy - פלטפורמת הפרסום המתקדמת ופתרון השיווק האידאלי בזירה הדיגיטלית עבור עסקים מקומיים

Bubble buy היא מיזם חדש שפורץ לשוק ממש בימים אלה. ככל הנראה, זו פלטפורמת הפרסום החינמית שהולכת לשבור את שוק השיווק הדיגיטלי, כי היא גם חושפת את העסקים לכל משתמש שנמצא ברדיוס של 5 ק"מ מהעסק וגם מעודדת אותו לבצע רכישה.

מהי אפליקציית bubble buy?

בגרסתה החינמית אפליקציית bubble buy משמשת לבעל העסק אפיק שיווק ופרסום ייחודי. הפלטפורמה הזו מאפשרת לכל בעל עסק לפרסם 5 מודעות. זו יכולה להיות תמונה שמקדמת מוצר ספציפי, דף מיתוג שמציג את שירותי העסק, חבילת מוצרים עם הטבה ייחודית ואפילו מודעת קרוסלה שמציגה מספר שירותים או מוצרים בו זמנית.

עבור המשתמשים מדובר למעשה בקניון ווירטואלי שמתעדכן באופן אוטומטי בהתאם למיקום שלהם, וחושף אותם לכל העסקים ולכל נותני השירותים שמצויים ברדיוס של 5 ק"מ מהם.

לצורך העניין, אם יצאתם מפגישת עבודה וגיליתם להפתעתכם שהרכב לא מניע, תוכלו להזמין את שירות המצברים הקרוב ביותר אליכם כדי שתוכלו להגיע בזמן לפגישה הבאה. באופן דומה, אם יצאתם לטייל עם הילדים וחשקה נפשכם באוכל מהיר, תוכלו פשוט לפתוח את האפליקציה ולבחון אילו עסקים מקומיים נמצאים בסביבה, ואילו מבצעים והטבות הם מציעים ללקוחות דרך אפליקציית bubble buy.

חשיפה נרחבת באפיקי השיווק הפופולריים ביותר ברשת

הממשק של אפליקציית bubble buy משלב את 3 הפלטפורמות הפופולריות - איזי, גרופון ופייסבוק - שנחשבות למאוד מוצלחות לכל עסק שמבקש שיווק מקומי וחשיפה לקהלי יעד ממוקדים.

היתרונות של אפליקציית bubble buy

1. השיווק באמצעות האפליקציה חינמי. לא צפויות למפרסמים הפתעות, השירות הזה יישאר חינמי, אלא אם יבחרו בחבילת פרסום מורחבת.
2. המודעות שמופיעות באפליקציה מטורגטות לקהל מקומי ברדיוס של 5 ק"מ. הודות לאלגוריתם של פייסבוק, היא מאפשרת לחשוף מודעות שרלוונטיות לקהל היעד על סמך מאפייני פילוח שונים, וכן על סמך הקלקות, שיתופים, רכישות מקוונות וכדו', מה שמגדיל את הסיכויים לדלות לידים חמים.
3. האפליקציה חוסכת לבעל העסק זמן יקר, ומאפשרת לו להתעסק בתפעול וניהול העסק במקום בשיווק שלו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

מעודדים את הלקוח לבצע רכישה כאן ועכשיו

אפליקציית bubble buy חושפת את העסק המפרסם למשתמשים שנמצאים בסביבת העסק, אך על מנת לעודד אותם לרכוש ולהגיע אל בית העסק היא מציבה יעד לכל מודעה שמתפרסמת. זה אומר, שכל הטבה, מבצע, הנחה או הצעה עסקית של בית העסק ללקוח מוגבלת ל- 5 ימים בלבד, מה שמעודד את המשתמשים לבצע רכישה או ליצור קשר עם בית העסק.

יוסף שמחוני הוא היזם שעומד מאחורי אפליקציית bubble buy

עד לחודש ינואר האחרון יוסף שמחוני ניהל את מחלקת הבטחון של בית החולים מעייני הישועה שבעיר בני ברק. את המיזם שעליו עומל כבר כשנתיים הגה כאשר חיפש מוצר והתקשה לאתר היכן ניתן לרכוש אותו בקרבת מקום.

כבר 3 חודשים שיוסף שמחוני מטפח את המיזם שלו ועמל רק על אפליקציית bubble buy. כעת הוא לוקח אותה כמה צעדים קדימה עם הפריצה הגדולה לשוק השיווק הדיגיטלי ושואף לתת לכל העסקים ונותני השירותים אפיק שיווק מתקדם, יעיל וחינמי.

נכון לעכשיו האפליקציה מספקת שיווק מקומי לעסקים בכל אזור המרכז וירושלים, אך עתידה כבר בחודשים הקרובים להרחיב את שירותיה לרחבי הארץ כולה.

לאתר החברה, לחצו כאן

בשיתוף Bubble buy
  • עוד באותו נושא:
  • שיווק
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully