וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוקלת הסרת שיער בלייזר? זה מאמר שאת חייבת לקרוא

בשיתוף Linda's Glamour

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 9:16

איפה אפשר להסיר שיער אחת ולתמיד? למה עדיין אין מוצר מדף, בדיוק כמו שיש שעווה, או סכין, שכולם מכירים ויכולים להחליט - זה מתאים לי או לא? אישה אחת שהשאלה הזאת הדהדה בראשה - החליטה לשים לזה סוף. שוחחתי איתה וחזרתי עם תשובות

המכשיר של Linda's Glamour. יח"צ,
המכשיר של Linda's Glamour/יח"צ

הסרת שיער לצמיתות, במחיר של מייבש שיער בנוחות של הבית מול הטלוויזיה

שוחחתי עם היזמית של חברת Linda's Glamour שהבטיחה לשים סוף לפרוצדורות שאנחנו מכירות ממכוני הלייזר העתיקים והמפגשים הקבועים איתם. Linda's Glamour ביחד עם צוות המחקר והפיתוח שלהם פיתחו מוצר שמשנה את כללי המשחק. מכשיר להסרת שיער בשיטת IPL. המכשיר נועד לשימוש ביתי ואינו דורש ידע מקצועי כזה או אחר. המוצר נותן פתרון יעיל, מהיר ונוח לבעיה הכל כך גדולה הזאת - ומתאים כמעט לכולם.

איך זה עובד?

הסרת שיער בשיטת IPL קיימת כבר למעלה מ-2 עשורים והוכחה כיעילה ברמות הגבוהות ביותר. בדומה ללייזר, בשיטת ה-IPL עוברים על העור עם מכשיר היורה קרן אור בספקטרום רחב שמטרתו לפגוע בפיגמנט סביב השערה הנקרה 'מלנין'. מטיפול לטיפול, המלנין סופג את קרן האור, פוגע בשורש השערה - עד השלב שבו הוא הורס אותה באופן סופי. בשלב הזה השערה תנשור ותחדל מלצמוח חזרה.

החידוש המשמעותי נוצר בשנים האחרונות כאשר הטכנולוגיה קפצה מדרגה והגיעה לשלב שבו היא בשלה להפוך למוצר מדף שאני ואת יכולות לרכוש - ממש כמו מייבש שיער. הזכות שהייתה שייכת בעבר למכוני הלייזר והקוסמטיקאיות - כבר לא שייכת בלעדית להם. Linda's Glamour מבינים שגם לך יש את הזכות לטפל בעורך מבלי לשלם אלפי שקלים - מכשיר ה-IPL שלהם הוא הפתרון.

למי זה לא מתאים?

חשוב לציין שלמרות החידושים וההתקדמות המדהימה בשנים האחרונות, המכשיר איננו מתאים לכולם. בגלל האופן שבו הטכנולוגיה עובדת - ההתמקדות בפיגמנט הכהה של השערה, המוצר איננו מתאים לאנשים שצבע שערם אדמוני, אפור או בלונדיני בהיר מאוד. כמו כן, גם צבע העור יכול להשפיע על משך התהליך - ופחות יתאים לאנשים שצבע עורם כהה מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ממה להיזהר?

כמו כל מוצר מצליח, גם למוצרים בתחום הסרת השיער יש זיופים ששוטפים את השוק. יש לשים לב לחברה ממנה אתם קונים, והאחריות שהיא נותנת ללקוחות שלה. גם פה Linda's Glamour צעד אחד לפני כולם - ומציעה החזר כספי מלא ואחריות על התוצאות למשך 90 יום.

לסיכום

אם את שוקלת להסיר שיער בלייזר ולא רוצה לעבור את כל התהליך שכרוך בטיפול במכון וכמובן התשלום הנלווה לו, ל - Linda's Glamour יש פתרון מצויין.

בשיתוף Linda's Glamour
  • עוד באותו נושא:
  • הסרת שיער
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully