וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימודי ביטוח פנסיוני במכללת אורין שפלטר

בשיתוף מכללת אורין שפלטר

עודכן לאחרונה: 26.5.2021 / 15:39

יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות לנהל את כספי הפנסיה והפיצויים. בעזרתם ניתן לתכנן את הפרישה. להתכונן לניצול של הזמן לבילוי עם חברים ובמשפחה. במכללת אורין שפלטר מכשירים עשרות יועצים מובילים מדי שנה המשתלבים בתפקידי מפתח בכירים בסוכנויות ובחברות ביטוח

מכללת אורין שפלטר. יח"צ,
מכללת אורין שפלטר/יח"צ

כל עובד מעל גיל 21 ועובדת מעל גיל 20 זכאים להפרשות לביטוח פנסיוני. ביטוח פנסיוני הוא שם כולל למספר תוכניות חסכון לטווח הארוך. קרן פנסיה, קופות גמל והשתלמות וביטוח מנהלים. בהתאם לחוק משנת 2017 שיעור ההפרשות מתוך המשכורת החודשית עומד על 18.5% מתוכן 6% מההפרשות הן על חשבון העובד והיתר על חשבון המעביד. הביטוח הפנסיוני מאפשר לרבים לחסוך כספים רבים במהלך שנות העבודה. לאחר היציאה לפנסיה הגיע הזמן לנצל את התשלומים שנכנסו במהלך השנים ולהתחיל לתכנן קדימה. קודם כל צריך לתכנן כיצד אנחנו מנהלים בצורה הטובה ביותר את כל הכספים. צריך לחשב איך אנחנו מאפשרים לעצמנו לשמור על רמת חיים גבוהה. כאן נכנסים לתמונה יועצים פנסיוניים מומחים שלמדו ביטוח אלמנטרי שעוזרים ללקוחות למצוא את הפתרון האידאלי עבורם.

תכנון פנסיוני. freepik,
לתכנן את הפנסיה/freepik

יועצים פנסיוניים מה תפקידם בכוח?

ההחלטה על תוכנית החסכון הפנסיוני המתאימה עבור העובד, היא בעלת חשיבות רבה. את ההחלטה הזאת צריך לקבל כבר בראשית הדרך. כיום אין למעביד כל זכות לקבוע עבור העובד להיכן יועברו הכספים, זאת החלטה שלכם בלבד. לכן גם אם רק נכנסתם למעגל העבודה אתם צריכים לבחור בתוכנית חסכון פנסיוני מושכלת, שתאפשר לכם פרישה בכבוד. עליכם לבחור בקרן פנסיה עם תשואה מקסימאלית אך גם עם הפקדות המותאמות למשכורת החודשית. כמו כן צריך לבדוק לעומק האם התשלומים החודשיים אכן משתלמים עבורכם. כאן נכנסים לתמונה היועצים הפנסיוניים. בעזרת ייעוץ מקצועי המכוון ללקוח וצרכיו הייחודיים, מתבצעת סקירה מקיפה של כל המסלולים המוצעים. מתוכם ביחד עם הלקוח הסוכן בוחר את מסלול הפנסיה האופטימאלי ואת כלל הביטוחים הנלווים הנדרשים.

קרנות פנסיה חייבות לעמוד במבחני אמינות חמורים. מדובר בכספים שאמורים לשרת אתכם בעת הצורך ולהבטיח עבורכם חיים בכבוד. לכן היועץ בוחר ביחד עם הלקוח אך ורק מסלולים בטוחים שבהם הכסף נמצא בידיים הנכונות. לאדם פרטי אין את הכלים לבצע את הבדיקה בצורה מעמיקה ולכן הסתמכות על איש מקצוע הוא הפתרון היעיל ביותר במקרה הנתון. למכללת אורין שפלטר יש מוניטין רב שנים בהכשרת יועצים פנסיוניים שיכולים לעזור לכל לקוח לקבל את ההחלטה הנכונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
תכנון פנסיוני. freepik,
להבין את צרכי המשפחה/freepik

לימודי ייעוץ פנסיוני וכלכלת המשפחה

לימודי ייעוץ פנסיוני נמשכים כשנה וחצי עד שנתיים ובסיומם הסטודנטים עוברים התמחות של חצי שנה. לשם קבלת התעודה, יש לעבור בחינות מקדימות ביסודות הביטוח, כלכלה, חשבונאות ומימון. במכללת אורין שפלטר הלימודים מתקיימים מתוך תפיסה רחבה של הייעוץ והשיווק הפנסיוני. אנחנו משלבים את התחום עם הבנה מעמיקה של תכנון פרישה. רישיון יועץ פנסיוני הוא לא רק עניין כלכלי יש כאן עבודה משמעותית עם בני אדם באחד הרגעים החשובים ביותר בחיים. כמו כל עבודה עם לקוחות ועם חלומות וצרכים של אנשים, יש להיות קשובים באופן מלא לדרישות הלקוח ולאופי המיוחד של כלכלת המשפחה. כל משפחה מגדירה את המטרות הספציפיות שלה והתפקיד של היועצים הוא לעזור לה להגשים אותם בצורה הכי טובה שניתן.

ניהול כלכלת המשפחה דורש קודם כל הבנת צרכי התא המשפחתי ושילוב של כל הכספים בשביל להגשים את המטרות הנדרשות. לשם כך יש להבין כמובן את המוצרים הפנסיוניים ואופן משיכת הכספים בשביל לנצל בצורה מקסימלית את ההפקדות לקרנות הפנסיה. אחד הדברים הכי משמעותיים הוא הבנה מעמיקה בתכנון מס ובדיני המיסוי. החסכון במיסים יכול לחסוך עבור הפורשים אלפי שקלים מדי שנה.

לסיום נציין שאצלנו במכללה ניתן לשלב את התחום עם לימודי ביטוח אלמנטרי או לימודים אחרים משלימים כנדרש. היתרון הגדול שלנו הוא הריכוז העצום של הקורסים וההשתלמויות במקום אחד.

בשיתוף מכללת אורין שפלטר
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully