וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לשכירים - כך תעשו בדיקת החזרי מס בלי לשלם על כך בכל פעם

בשיתוף בית הספר להחזרי מס

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 10:03

שכירים רבים זכאים להחזרי מס אך אינם בקיאים במושגים השונים ולכן לא מקבלים את המגיע להם. רבים נעזרים ברואי חשבון הגובים עמלה גבוהה. הקורס הזה יחסוך לכם כסף רב

בעזרת הקורס תגלו שהגשת בקשה להחזרי מס לא כזאת מסובכת. freepik,
בעזרת הקורס תגלו שהגשת בקשה להחזרי מס לא כזאת מסובכת/freepik

בקופת בנק ישראל שוכבים כיום כשמונה מיליארד שקל השייכים לשכירים רבים אשר אינם מודעים לזכויותיהם בנוגע לקבלת החזר מס בגין תשלומי מס גבוהים מהנדרש בכל שנה קלנדרית. הסיבה המרכזית לכך היא חוסר מודעות וההבנה של התהליך הבירוקרטי של קבלת החזרי מס וכן העלויות האסטרונומיות אשר גובים רואי חשבון ויועצי מס בגין ביצוע החזר מס, אשר עלולות להגיע לאלפי שקלים. מה הפתרון? רוכשים קורס מקצועי המלמד שכירים איך לעשות החזר מס בעלות חד פעמית של 379 ש"ח וחוסכים שכר טרחה של רואה חשבון או יועץ מס.

למה אנחנו נותנים לכסף שלנו לצבור אבק בקופת המדינה?

על פי החוק, לשכירים אשר שילמו למס הכנסה יותר ממה שהיה נדרש מהם, מגיע החזר מס. הדבר קורה עקב מספר סיבות, ביניהן ניתן למנות:

● שיטת התשלום: מס הכנסה משולם על בסיס שנתי עבור שנה קולינדרית החל מ1.1 ועד 31.12 של אותה השנה. עקב כך, במידה והשכיר עבד רק חלק מהשנה ושילם מס עבור כל השנה, הוא זכאי להחזר מס.

● הפקדות לקופות גמל והשתלמות

● מי שרכשו ביטוח חיים וביטוח חיים למשכנתא

● נקודות זיכוי למי שנולדו לו ילדים במהלך השנים להן מחושב החזר מס וכן מי שיש לו ילדים הלומדים בחינוך מיוחד

● תשלום מסים בגין פקדונות וני"ע

● זיכוי עבור תואר אקדמי או רכישת מקצוע

● ועוד

לרוב, נהוג לבדוק זכאות להחזר מס אחת ל-6 שנים, ככתוב בחוק. אז מדוע שכירים רבים אינם מבצעים את הבדיקה הזו? בעיקר בגלל חוסר היכרות עם מושגי היסוד בנושא החזרי מס המקשה על מילוי הטפסים וחוסר ידע לגבי סוגי הטפסים הנדרשים למילוי לצורך הגשת בקשה לקבלת החזר מס. לשני הדברים ניתן מענה מפורט במסגרת הקורס הדיגיטלי, אחריו כל התלמידים מבינים כי קל ופשוט למלא ולמצוא ברשת את כל הטפסים הנדרשים, עם קצת ידע (אשר, כאמור, נרכש במהלך הקורס).

אם כך, בעוד מס ההכנסה לא ממהר ויוזם ביצוע החזרי מס לשכירים בעצמו, והשכירים חוששים ולא מבינים לגמרי את תהליך הגשת המסמכים - הכסף ממשיך לצבור אבק בקופת בנק ישראל.

החזרי מס. freepik,
החזרי מס/freepik

הקורס הדיגיטלי שילמד אותכם אחת ולתמיד לבצע בדיקת החזר מס תקופתית

פנינו לדניאל אלמו, אשר יזם והוציא לפועל את הרעיון ללמד כל אחד ואחת לבצע בדיקת החזר מס, למלא ולהגיש את המסמכים בקלות ובמהירות מבלי לשלם על כך אלפי שקלים לרואה חשבון בעזרת קורס החזרי מס שהוציא לקהל הרחב.

" למדתי חשבונאות באוניברסיטה, עשיתי קורסים פרקטיים של רואה חשבון ולמדתי את כל התהליך של הגשת בקשה להחזר מס במלואו." מסביר אלמו. "בנוסף, עבדתי כעובד מדינה זמן רב, דבר אשר העניק לי ניסיון וידע אודות כל התהליכים הבירוקרטיים הנדרשים. כיום, לרוב השכירים מגיע החזר מס על סך כ-8000 שקלים ובגלל הפחד מהבירוקטיה אנשים לא ניגשים לבצע את ההליך הלא כ"כ מסובך הזה. עד עכשיו אלו היו "ביצי זהב" של רואי חשבון ויועצי מס אשר נהנו משכר מכובד בגין הבדיקה - 400 ש"ח לפתיחת תיק ועוד 10-25% מגובה ההחזר."

ז"א, אם מגיע לשכיר החזר מס בגובה עשרת אלפים ש"ח, הוא יצטרך להיפרד מכ-2500 ש"ח בגין שירותיו של רואה החשבון או יועץ מס אחת ל-6 שנים.

קורס לביצוע החזרי מס, אחריו תשאלו את עצמכם איך לא עשינו זאת בעצמנו עוד קודם

" עכשיו אפשר ללמוד ולעשות הגשת מסמכים להחזר מס, בעלות מינימלית לעומת רואה חשבון." מציין דניאל.

הקורס בנוי מ-40 סרטונים קצרים, באורך 2 - 10 דקות. סה"כ 4 וחצי שעות של הדרכות מוקלטות וסרטונים אשר זמינים לצפייה לכל החיים מרגע רכישת הקורס. הקורס עובד על בסיס מערכת ממוחשבת, אשר מאפשרת לצפות בכל הסרטונים וכן לראות את ההתקדמות בקורס.
בין הנושאים המרכזיים הנלמדים בקורס ניתן למנות:

● מבוא להחזרי מס אשר מסביר את כל המושגים החשובים שחייב להכיר לצורך ביצוע החזר מס כגון הטבות מס, נקודות זיכוי, מדרגות מס וכו'.

● הסיבות הנפוצות לקבלת החזרי מס, הטפסים והאישורים החיוניים להגשת בקשה להחזר מס וכן דרכי הגשת המסמכים.

● הסבר כיצד להגיש את המסמכים בצורה המקצועית ביותר ולעבוד עם רשות המסים.

● דגשים וטיפים שחשוב להכיר.

כבר לא צריך להיעזר ברואה חשבון שגובה עשרות אחוזים. freepik,
כבר לא צריך להיעזר ברואה חשבון שגובה עשרות אחוזים/freepik

לסיכום, קורס לביצוע החזרי מס לשכירים חוסך לנו כסף רב, מעניק ידע וניסיון ואף משפיע על התוצר הלאומי - ככל שיותר שכירים ידרשו את הכספים המגיעים להם על פי חוק וישתמשו בכסף זה לרכישת מוצרים ישראליים, כך נוצרת פעילות כלכלית אשר תורמת למדינת ישראל בפרט ולכל תושבי ישראל בכלל.

בשיתוף בית הספר להחזרי מס
  • עוד באותו נושא:
  • החזרי מס
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully