וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפטיו" - מתחם העסקים החדש והיוקרתי של בנימינה מציע שטחי מסחר ומשרדים

בשיתוף הפטיו

עודכן לאחרונה: 30.5.2021 / 14:08

פרויקט יוקרתי באזור התעשיה בבנימינה מציע שטחי מסחר ומשרדים בתכנון מתקדם מלא אור וירוק ובשילוב חצר פנימית שהופכת את מקום העבודה לחוויה. הפרויקט נמצא בשלב הפרי-סייל, בו מוצעים שטחי המסחר והמשרדים במחירים משתלמים לבעלי עסקים ומשקיעים, רגע לפני תחילת הבנייה

"מהפרויקטים היפים בתחום המשרדים", הפטיו בנימינה. רימקס מקצוענים,
"מהפרויקטים היפים בתחום המשרדים", הפטיו בנימינה/רימקס מקצוענים

כבר משמו של הפרויקט החדש באזור התעשייה בנימינה אפשר להבין שלא מדובר ב"עוד" בניין משרדים אפרורי ורגיל. אזור התעשייה המתחדש של בנימינה זוכה לארח בשטחו פרויקט דגל חדש של בנייני משרדים ומסחר שמומחים מכתירים אותו כ"אחד מהפרויקטים היפים בתחום המשרדים". זהו פרויקט הפטיו, פרויקט המשרדים והמסחר הגדול והבולט בכל אזור השרון הצפוני, מנתניה ועד חיפה.

בשלוש השנים האחרונות אזור התעשיה בנימינה נמצא בתנופה משמעותית ועובר תפנית חיובית שבאה לידי ביטוי בנדל"ן - במקום בתי מלאכה חד קומתיים, נבנים באזור בניינים המאכלסים קבוצות הייטק וחברות גדולות. אזור התעשייה המדובר הפך לאטרקטיבי במיוחד לציבור המנהלים והמשקיעים המחפשים מסחר ומשרדים, בעקבות שילוב של מספר פרמטרים מנצחים - המיקום האסטרטגי במרכזו של השרון הצפוני, הקירבה לתחנת הרכבת, האזור הפסטורלי והנוף הירוק העצום שיוצרים סביבת עבודה מושלמת ומלאת השראה.

פרויקט הפטיו ממוקם בין רחוב התחנה לרחוב האסיף, סמוך לתחנת רכבת בנימינה, במרחק 150 מטר בלבד מגשר הולכי הרגל במקום. הוא כולל שטח בנוי של 12 אלף מ"ר המחולקים בין שני בנייני מסחר ומשרדים סמוכים (6000 מ"ר כל בניין) בני 6 קומות כל אחד.

תכנון ועיצוב פרויקט "הפטיו" מסביר את שמו - בין שני הבניינים שבפרויקט נמצאת פטיו, חצר פנימית גדולה, המשתרעת על גבי דק עץ גדול ומעוצב הכולל מקומות ישיבה, שמשיות לאווירה ולהצללה, בתי קפה, גלידריה, ומגוון חנויות פנאי. כל אלה ישמשו את העובדים במתחם ואת המבקרים. מלבד מיקומה בין שני הבניינים יוצרת החצר חיבור וזרימה טבעית בין הרחובות אשר הופכת את הפרויקט נגיש, פתוח וזמין לקהל העובדים והמבקרים במקום. בצמוד למקום ישנם 2 חניוני ענק ציבוריים כחלק מהנוחות לקהל.

מעבר לשטחי המסחר במתחם הפטיו, הפרויקט מציע מתקנים שונים, מותאמים לסביבת עבודה מצליחה ופעילה: חדרי קורקינטים ממונעים חשמליים, חדרי ישיבות, משרדים עם מרפסות צמודות, ושטחי חניה לרכישה. גודלו של פרויקט הפטיו, המשתרע על שטח גדול פי 2 לפחות משאר הבניינים בסביבתו, מעניק יתרון נוסף - השטחים הציבוריים שבו קטנים משמעותית לעומת שכניו, מה שמאפשר לערוך תכנון נכון ויעיל לטובת המשרדים במקום.

פרויקט הפטיו בבנימינה מספק מענה לחברות המחפשות שטחים גדולים ולעסקים המחפשים שטחים בינוניים וקטנים. בפרויקט מוצעים משרדים ומסחר לרכישה בגודל של החל מ-50 מ"ר. שטח קומה שלמה הוא 1000 מ"ר, וחברות גדולות המעוניינות בכך יכולות להתפרש על פני קומה ויותר מכך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עכשיו בשלב הפרי-סייל מחירים משתלמים לחברות, עסקים ומשקיעים, הפטיו בנימינה. רימקס מקצוענים,
עכשיו בשלב הפרי-סייל מחירים משתלמים לחברות, עסקים ומשקיעים, הפטיו בנימינה/רימקס מקצוענים

לביצוע הפרויקט חברו מספר גופים ותיקים ומצליחים בתחום הנדל"ן והבנייה. הוא מנוהל על ידי החברה הקבלנית ד.כ בוני בנימינה, הכוללת מספר יזמים בעלי ניסיון עשיר בבנייה באזור השרון ותל אביב, שהתאגדו ורכשו את הקרקע לאחר חיפושים רבים אחר מיקום מדויק; אדריכל הפרויקט רענן רופא, המתמחה בתכנון בנייני משרדים, דאג לעיצוב משרדים שמנצל את כל יתרונות הסביבה הירוקה; הליווי הבנקאי של הפרויקט מנוהל על ידי בנק הפועלים; את תהליך רכישת המשרדים בפרויקט מנהלת ומלווה חברת רימקס הוותיקה.

גיא הלל, מנהל המחלקה המסחרית ברימקס, מספר על פרויקט "הפטיו" שנבנה על פי חזון החברה: "מדובר בפרויקט שחיכינו לו רבות. לקח לנו זמן רב לאתר קרקע משמעותית באזה"ת בנימינה, ואני שמח שחברנו לשותפים המדהימים לנהל יחד את הפרויקט המסחרי הכי גדול והכי מדהים באזור, המחירים אטרקטיביים עבור משקיעים, בעלי חברות ובעלי מקצועות חופשיים. תחילתה הקרובה של הבנייה תביא בהכרח לעליית מחירים בפרויקט ובהחלט בשלב הפרי-סייל כדאי מאוד לשריין שטח בקומת המסחר או באחת מקומות המשרדים. הפרויקט היוקרתי והמתקדם הזה הוא בשורה משמחת מאוד לאזור כולו".

הפטיו בנימינה - אתר

פרטים בטלפון : 054-3111588

בשיתוף הפטיו
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully