וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ניתן לייצר גדילה אקספוננציאלית בעסק שלך?

בשיתוף מגדלור לעסקים

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 9:14

הכירו את מוטי אזולאי מ-"מגדלור לעסקים" שיעזור לכם להגדיל את העסק שלכם לפחות ב-30% תוך 180 יום בלבד!

בעלי עסקים רבים רצים סביב הזנב של עצמם בניסיון להגדיל את העסק שלהם בין משימות 'ניהול העסק' - תפעול, שירות לקוחות, מכירות ושיווק. לרוב, הם שמים פלסטר ומגייסים חברת דיגיטל חדשה שמספקת להם חמצן (לידים) לעסק או פונים לאפיקי שת"פ עם מובילי דעה ברשתות החברתיות; לעיתים הם משקיעים בגיוס כותבי תוכן שיווקי שמהדקים עבורם את המסר מחדש; ובמקרים מיוחדים אפילו משקיעים את תקציבם האחרון בבניית מיתוג עדכני. האם זו הדרך לגדול ולצמוח? כנראה שלא. בפועל הם חווים תסכול, שחיקה גדולה ומגלים שלחלק מהכלים הללו כלל אין יכולת החזר השקעה. למעשה, מה שהם באמת צריכים בעסק הוא 'משפך מכירות מתייעל' והבנה אמיתית על מה הלקוח שלהם מוכן לשלם. נשמע לכם מוכר?

מוטי אזולאי. עידו איז׳ק,
מוטי אזולאי/עידו איז׳ק

בעלי עסקים דורשים עכשיו - "גדילה וצמיחה אמיתית"

אף אחד לא לימד אותנו לנהל עסק, אפילו לא באוניברסיטה. איך אפשר להצליח בעסקים ללא כלים פרקטיים וידע רלוונטי? כבעלי עסקים אנו רוצים להסיר את אי הוודאות סביב העסק ככל הניתן, ושואפים לייצר תשתיות שיאפשרו לנו גידול משמעותי. לא פתחנו עסק כדי לעבוד בו 24/7 רק בכדי לגדול באחוזים בודדים בממוצע חודשי ובטח לא בכדי לשרוד.

"כבר מספר שנים שאני מנסה לייצר גידול אמיתי בעסק שלי" אומר אורי בצרי, מתווך נדל"ן מאזור השפלה. "שכרתי חברת דיגיטל שהבטיחה לי לידים רלוונטיים שאיתם אוכל לייצר את הפריצה הבאה, אך בפועל הגיעו לידים לא רלוונטיים וכמות השעות בטלפון שחקה אותי ללא תוצאות חודש אחר חודש. אני ממליץ בחום על "מגדלור לעסקים" שיחד איתי, בנו תשתיות שאפשרו לי לפרוץ את תקרת הזכוכית של ההישרדות העסקית לצד בניית ביטחון ותשתיות גדילה. התוצאות הגיעו, והגדילה הינה גדילה אקספוננציאלית אמיתית".

פנינו למוטי אזולאי, הבעלים של "מגדלור לעסקים", מי שיזם והוציא לפועל את השיטה הייחודית, האקסלרטור (מאיץ) לעסקים קטנים - "נבחרת ישראל בעסקים". מוטי אזולאי הוא דוקטורנט לניהול, יועץ עסקי בכיר ומומחה בהשבחת חברות. ברזומה שלו ניתן למנות תפקידים בכירים בחברות בינלאומיות כגון: מנהל הפעילות של iDigital (משווקת Apple בישראל), מנהל רשת Body-Shop מתשלובת מפעלי ד"ר פישר, סמנכ"ל פיתוח עסקי באלביט הדמיה (האחראי על המותגים GAP, MANGO, G-Star) ומנכ"ל חברת בת בקבוצת אלקטרה נדל"ן.

לאחר שצבר ניסיון וידע רב, החליט מוטי לחקור, למדל ולהנגיש כלי גדילה פרקטיים לצמיחה בעסקים הקטנים, על סמך השיטות שהובילו אותו להצלחה ורווחיות רבה לאורך השנים. "פיתחנו תוכנית ליווי המיועדת להניב לעסקים גידול של 30% לפחות בתוצאות העסקיות בתוך 180 יום, אם הם אכן מיישמים את התוכנית במלואה. השיטה מתמקדת בפיצוח מודל עסקי מדויק, יצירת 'מכונה עסקית מתייעלת' הממוקדת בנקיטת פעולות מסיביות ובניית כלי ניהול ובקרה פיננסים. מגיעים אלינו עצמאים רבים, בהם רואי חשבון, עורכי דין, רופאים, אדריכלים, מתווכים, עסקים משפחתיים, יועצים, יזמים ועוד - התכנית עוזרת לכולם, כאשר לרוב השיפור בתוצאות מהותי אף יותר מ-30%. אפשר לייצר גדילה גם בעסקים קטנים ולא רק בחברות גדולות".

מוטי אזולאי. יח"צ,
מוטי אזולאי/יח"צ

'האצת עסקים' חדש לכם? בואו נבין במה מדובר

לעסקים המחויבים לגדילה עסקית, מתאים מודל גידול ממוקד ומהיר ביותר לתוצאות כאן ועכשיו - מודל גידול אקספוננציאלי. הרבה אנשים משתמשים בביטוי "גדילה אקספוננציאלית" כדי לתאר משהו שגדל ממש מהר. אבל זה לא סתם ביטוי — יש לזה משמעות מתמטית מוגדרת. מודל גידול אקספוננציאלי הוא מודל גידול מואץ ומידי, המבוסס על מהלך אחד מוביל, או כמה מהלכים, שנבנו במיוחד לטובת הגידול.

הכירו את נבחרת ישראל בעסקים - מאיץ העסקים הקטנים של ישראל

התוכנית כוללת ליווי של מאמן עסקי בכיר לכל עסק, בשיטה ייחודית הכוללת אימוני לייזר ממוקדי פעולות מסיביות, יחד עם מפגשים פרונטליים אישיים וקבוצתיים לאורך כל תקופת התוכנית. התוכנית תייצר לכם גדילה וצמיחה באמצעות:

● בהירות וסדר בעסק - מהמודל העסקי ועד מערך המכירות
● סדר וארגון במשפכי השיווק והמכירות ופיתוח עסקי אקטיבי
● פיתוח מוצרים שלקוחות אוהבים לקנות

"התוכנית כוללת ליווי צמוד למשך שנה, תוך הגדרה ברורה של המטרות והיעדים ובקרה הדוקה על הביצועים. בסוף התהליך, בעל העסק יהיה מיומן בכל הכלים שיאפשרו לו לשווק את העסק בצורה המדויקת, החדשנית והאפקטיבית ביותר - להגדיל משמעותית את מספר הלקוחות המשלמים, וגם להבין לעומק בכל רגע נתון את מצבו הפיננסי של העסק, לאחר ששיפר את כישורי הניהול שלו. התוצאה היא לא רק גידול משמעותי בתוצאות העסקיות, אלא גם שליטה מלאה בעסק ויכולת לתכנן את המשך הצמיחה בעתיד".

הבית של הנבחרת

ב-13 שנה האחרונות מתמחה קבוצת "מגדלור לעסקים" בליווי עסקי - מאות עסקים כבר הצליחו לשפר משמעותית את הישגיהם, בין היתר הודות לשיפור משמעותי במיומנויות המכירה וחיבור עסקי לנותני שירותים מהאיכותיים ביותר במשק.

ולסיום ביקשנו ממוטי אזולאי לתת לנו את הטיפ המנצח שלו: "כשאני מדבר עם לקוח פוטנציאלי על "נבחרת ישראל בעסקים" אני אומר לו כך: 'העסק שלך צריך מאיץ כדי לפרוץ את תקרת הזכוכית שלו - התשובות שלך לגדילה אמיתית נמצאות בפיצוח וגיבוש מודל עסקי שמותאם אישית לך. מודל שמשקלל את כוחות השוק המשתנים ואת היכולות שלנו להוביל יחד איתך גדילה אקספוננציאלית באמצעות הטמעת התוכנית בשטח'.

"אני מאמין במוצר ובשירות שלי ולכן מציע אותו בביטחון ללקוחות פוטנציאלים. ואתם? האם אתם מאמינים במוצר שאתם מוכרים? האם אתם מאמינים שאתם יכולים לפתור בעיה אמיתית ללקוח ולשנות את חייו? אם לא, שימו את המפתחות על השולחן וסגרו את העסק עכשיו. זה לא יעבוד.

"האתגרים המרכזיים בעסק הם פסיכולוגיים. אם תפעלו מתוך אמונה במוצר, בשירות וביכולות שלכם לפתור ללקוח את הבעיה שלו - תובילו את הלקוח לסגירת העסקה בקלילות נטולת מאמץ. הצלחה בעסקים אפשרית וזמינה לבעלי עסקים המחוייבים להצלחת לקוחותיהם ונוקטים פעולות מאסיביות בכל יום".

אנחנו בדקנו ומצאנו את "נבחרת ישראל בעסקים" כפלטפורמה רלוונטית לגדילה וצמיחה בעסקים קטנים - בייחוד באקלים העסקי בישראל. בכנות, מציעים לכם לשקול ולפנות אל "מגדלור בעסקים" - מי יודע, אולי זה המאיץ שחיפשתם הרבה זמן.

לפנייה ישירה - השאירו פרטים:

בשיתוף מגדלור לעסקים
  • עוד באותו נושא:
  • ניהול
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully