וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ebookpro מציגים: מה חשוב לדעת על הוצאה לאור באמזון

בשיתוך ebookpro

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 9:12

אמזון היא כיום חנות הספרים הגלובלית הגדולה והמצליחה בעולם. כדי להוציא ספר ולשווקו כראוי באמזון כדאי לשכור שירות הוצאה לאור המתמחה בדיוק בכך. מתרגום ועריכה לשונית ועד עבודה מול האלגוריתם של האתר - כך תעשו זאת נכון

אמזון אמאזון. ShutterStock
אמזון/ShutterStock

עולם האינטרנט והמהפכה הדיגיטלית אשר הפכה אותו למרכזי כל כך בעולם שלנו בעשורים האחרונים משנים לבלי היכר יותר ויותר תחומים בחיים, החל מדרכי התקשורת בינינו ועד לאופן בו אנו עושים קניות. אחד הענפים המשתנים מן הקצה אל הקצה במהלך העשור האחרון הוא תחום ההוצאה לאור, אשר משנה כיום את אופיו כחלק מההתאמה לעידן של אמזון. פלטפורמת הקניות הגדולה בעולם (אשר החלה כחנות ספרים מקוונת) היא כיום גם חנות הספרים הגדולה והמצליחה בהיסטוריה. חברת eBookPro הישראלית מלווה סופרים בתהליך ההוצאה לאור באמזון ומספקת את השירותים הנדרשים על מנת לעשות זאת בצורה היעילה והמוצלחת ביותר.

מהתרגום ועד העריכה הלשונית והשיווק - תהליך הוצאה לאור באמזון

כמו הוצאה לאור רגילה, גם הוצאה לאור באמזון כוללת תהליך המורכב ממספר שלבים, כאשר הצעד החשוב ביותר מבחינתם של הסופרים הוא לבחור בהוצאה לאור המתמחה בקידום ושיווק באמזון, אשר תלווה אותם לכל אורך התהליך. כאמור, חברת eBookPro מתמחה בדיוק במתן ליווי ושירותים אלו, וכבר ליוותה השקות מוצלחות באמזון של מיטב הסופרים הישראלים.

למעשה, חברה המתמחה בהוצאה לאור באמזון תדאג לכל השירותים השונים הנדרשים על מנת להשלים את התהליך בצורה מקצועית ויעילה. שירותים אלו כוללים, בין היתר, שירותי עריכה לשונית, שרותי תרגום מקצועי וניהול תהליך התרגום על פי לוחות זמנים, קידום ושיווק מקצועיים באמזון ועוד. קידום הספר בפלטפורמה המקוונת של אמזון נשען על היכרות, ידע וניסיון מצטבר בעבודה מול האלגוריתמים של אמזון, ושימוש במתודולוגיות ייעודיות על מנת להשיג יתרון משמעותי עבור אותו ספר במסגרת קידומו ברשת, לרוב בתחרות מול אינספור ספרים וסופרים אחרים. כאן טמון גם חלק משמעותי מכוחה של הוצאה לאור באמזון- הידע והיכולת להשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם על מנת לפלח את השוק ולקדם ולשווק את הספר בצורה היעילה ביותר שניתן למצוא כיום (והיעילה ביותר בהיסטוריה של תעשיית הספרים).

שירותי סוכנות ספרותית

כדי למקסם את יכולת ההפצה של הספר המתורגם בעולם, רצוי שלהוצאה לאור יהיו גם כלים למכירת זכויות תרגום ופהצה לשפות שונות, או במילים אחרות שירותי סוכנות ספרותית. כלומר, ההוצאה תדאג לכל הצרכים השונים של הסופר והספר במסגרת תהליך ההוצאה לאור ומעקב אחר התקדמות כל אחד מהשירותים השונים, ייצוג של הסופר והספר בחו"ל מול גורמים רלבנטיים שונים, בנייה ותפעול של מערך הקידום והשיווק של הספר באמזון ועוד.

הסופרים מקבלים כאן שירותי סוכנות הכוללים ייצוג מלא ודאגה קפדנית לכל שלבי התהליך מנקודת מבט של מומחים בהוצאה לאור, קידום ושיווק באמזון ובאינטרנט בכלל. זו הדרך הטובה ביותר להבטיח הוצאה לאור יעילה, מקצועית ואפקטיבית מבחינת שיווק ומכירות.

***
eBookPro - הוצאת ספרים באמזון וסוכנות ספרותית המציעה שירותי תרגום ספרים, הפקה וקידום ספרים בעולם.

בשיתוך ebookpro
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully