וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוחרים מכון לייזר: מה הכי חשוב לדעת?

בשיתוף Misrot

עודכן לאחרונה: 2.6.2021 / 10:22

איך נכון לבחור מכון להסרת שיער בלייזר? לפי מיקום? לפי מקצועיות? או אולי לפי המכשור שבו משתמשים במכון? יצאנו לבדוק מה המאפיינים שהכי חשובים במכון לייזר, ועל מה מהם אי אפשר לוותר

הסרת שיער בלייזר. shutterstock,
הסרת שיער בלייזר/shutterstock

מיקום

זה אמנם נשמע פשטני, אבל למיקום המכון חשיבות רבה לטיפול: קרבה למכון הלייזר תאפשר לכם להתמיד בשגרת הטיפולים ולא להגיע סחוטים מעייפות לטיפול. בדרך כלל הטיפולים אינם לוקחים זמן רב, אך להגיע לטיפול של חצי שעה כשאתם רוצים כבר לסיים עם זה - גם זה לא כדאי. כשמדובר בטיפולים שמתבצעים במהלך הקיץ, למיקום המכון חשיבות רבה: בדרך כלל יש להימנע מחשיפה לשמש בימים שלאחר הטיפול, ובמיוחד בשעות שלאחריו, ולכן זה לא יהיה רעיון להיות מטורטרים בין אוטובוסים רבים או לעמוד בפקקים במשך זמן רב בשמש הקופחת.

מומלץ לבחור ברשת מכון להסרת שיער בלייזר בפריסה ארצית, בסניף הקרוב אליכם. היתרון הנוסף במכון בפריסה ארצית הוא שבמידה ותעברו דירה - תוכלו להמשיך את הטיפול בסניף אחר של המכון שנמצא בקרבת מקום מגוריכם החדש.

מקצועיות

אולי הפרמטר הכי חשוב בבחירת מכון טוב: אנשי מקצוע מיומנים וצוותים מוסמכים הם ה-א' ב' של כל מכון לייזר המכבד את עצמו. אל תסמכו על המזל: התייעצו עם חברים שעברו טיפול דומה, קראו ביקורות ברשת, בדקו עם לקוחות קודמים - עד כמה הם היו מרוצים ממקצועיות הצוות? האם הרגישו ביטחון בידיעה שהם בידיים טובות? האם קרתה תקלה במהלך הטיפול או שנצפו תופעות לוואי? ובמידה וכן, מה הייתה איכות המענה שקיבלו מהמכון?

מומלץ להגיע לשיחת ייעוץ מקדימה ולשאול אודות אישור בתוקף ממשרד הבריאות, יחד עם אישורי הסמכה של המשרד לצוות המטפלים במכון. בנוסף, תוכלו בשיחה זו לשאול אודות ניסיון אנשי הצוות, שנות עבודתם בתחום (לאו דווקא במכון הספציפי) וההתמחות שלהם במכשירים השונים.

מכשור

סוג המכשור הוא מרכיב בעל חשיבות רבה בבחירת מכון לייזר. בשונה ממכשירי IPL או אינפרה, עלויות רכישה ואחזקה של מכשיר לייזר הן גבוהות במיוחד. קיימים סוגים שונים מכשירי לייזר, כאשר העדיפים מביניהם הם מכשירי הדור החדש ומכשירי הלייזר בטכנולוגיית SHR, כגון מכשיר "סופרנו" ו"סופרנו טיטניום", שהוכיחו את יעילותם הרבה.

טכנולוגיית ה- SHR מאפשרת להפחית באופן דרמטי את הכאב העלול להיגרם כתוצאה מהטיפול, הודות לאופן הפעולה הייחודי של המכשיר: במקום לפלוט פולס עוצמתי אחד שיהרוס את זקיק השערה, פולט המכשיר עשרות פולסים מתונים בשנייה, מה שהורס את זקיק השערה באופן הדרגתי, אך יחד עם זאת אינו גורם לתופעת כאב בעור המוכרת לאחר טיפולי לייזר במכשירים האחרים, או לכל הפחות מפחית אותה באופן משמעותי.

יתרון נוסף של מכשיר הסופרנו טיטניום הוא ההתאמה שלו לגווני עור שונים: במכשיר אפשרות בחירה בין אורכי גל שונים, מה שמאפשר לקבוע את סוג הטיפול לפי צבע העור של המטופל, לקבלת תוצאות טיפול אופטימליות. בנוסף, מצייד המכשיר ב"Facial Tip" - לייזר לאזורים קשים להגעה, כגון אוזניים ונחיריים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
הסרת שיער בלייזר. shutterstock,
הסרת שיער בלייזר/shutterstock

לסיכום

בחירת מכון להסרת שיער בלייזר היא לא דבר של מה בכך: מדובר במקום שבו תעבירו את הטיפולים הבאים שלכם, שיכולים להתפרש על פני חודשים ארוכים. הפרמטר החשוב ביותר הוא הבריאות: חשוב לבחור במקום שבו תהיו בטוחים שאתם בידיים טובות, עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. בנוסף, גם פרמטרים של סוג המכשור יחד עם מיקום המכון חשובים לא פחות לצורך קבלת החלטה.

למחפשים מכון להסרת שיער בלייזר עשויים לצוץ מידי יום פרסומות ברשת על מבצעים, הנחות ועוד.. מומלץ לא להתפתות למכון זה או אחר רק על סמך המחיר, ולבדוק לעומק את איכות ואמינות המכון.

ומה ניתן לעשות כדי לדעת יותר?

חפשו אחר מכרים שונים שעברו טיפולי לייזר. שאלו אותם על מידת שביעות הרצון שלהם מהטיפול, מהצוות, מהמקצועיות ומהחוויה במכון בכלל. ברשת תוכלו לבדוק המלצות או ביקורות בפורומים שונים בתחום, להתייעץ ברשת החברתית ולהכיר לקוחות לשעבר או בהווה של המכונים שבהם אתם מתעניינים. אין כמו לקוחות כדי לקבל מידע אמין בנושאים החשובים לכם.

בסופו של דבר, הסרת שיער בלייזר אינה מקצוע חובבני, ולטיפול לא הולם או טעות באבחון או במכשור עלולות להיות השלכות מזיקות על האזורים המטופלים.

שיהיה בהצלחה!

בחסות אתר Misrot

בשיתוף Misrot
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully