וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרכז לפינוי דירות בישראל מפנה דירות אחרי פטירה של קרוב משפחה

בשיתוף המרכז לפינוי דירות בישראל

עודכן לאחרונה: 3.6.2021 / 12:01

אדם שנפטר משאיר דירה מרוהטת, רווית זיכרונות ולצד הכאב הגדול של האובדן בכל פעם שחוזרים לבית מורגש החסר, מורגש הכאב הגדול, כל חפץ וחפץ לא משכיח אלא מעצים ולא מקהה את הכאב הקיים. מה לעשות?

פינוי דירה. המרכז לפינוי דירה בישראל,
פינוי דירה/המרכז לפינוי דירה בישראל

למי פונים? כיצד מתמודדים עם משימת פינוי דירה של אדם קרוב שנפטר, משימה מורכבת הן בהיבט הרגשי והן בהיבט הפיזי? המרכז לפינוי דירות בישראל מפנה דירות אחרי פטירה של קרוב משפחה שלכם, אח, הורה ואפילו חבר קרוב ערירי שאין לו משפחה ומשאיר לכם ביום אחד את כל מה שהיה לו פעם וזו דירה מלאה בחפצים, זיכרונות ועוד.

אם כל זה מוכר לכם, אם נתקלתם או ירשתם דירה שקשה לכם לגשת לשם ולבצע פינוי בעקבות זיכרונות שעולים וצפים, כנראה שאתם צריכים מישהו "שירים את הכפפה עבורכם". המרכז לפינוי דירות בישראל מכיר את כל האספקטים של הפינוי ויודע לא לערב את הרגש בדיוק כשזה מתחיל להיות קשה ומסובך.

אם נקלעתם למשבר רגשי גדול והכאב גדול מנשוא אתם לא צריכים להתמודד עם זה לבד, דירת ירושה לא מפנים לבד, דירה שנותרה לאחר פטירה חשוב להפקיד אך ורק בידיים הנכונות - המרכז לפינוי דירות בישראל.

פינוי דירה של הורה שנפטר - איך צולחים את העצבות הקשה?

כאמור, האספקט הפיזי של הפינוי זה עניין אחד, אבל כשמדברים על התמודדות רגשית עם דירת הורה שנפטר מדברים על התמודדות קשה מנשוא, התמודדות שמשאירה את הכאב ואף מעצימה אותו נוכח המפגש עם הריהוט, התמונות וכל השאר. כמו הפטירה עצמה כך גם הפינוי של דירת ההורים - הוא למעשה מהווה הליך של פרידה חוזרת ונשנית שלא מניחה ולעיתים עלולה להשאיר אתכם כמו רבים וטובים שנשארו במקום בעקבות חוסר היכולת להמשיך את הפינוי מאיפה שהופסק.

תהליך הפירוק לא פחות קשה פיזית אבל כפי שכבר צוין הוא קשה מאוד אמוציונלית והוא הרבה מעבר לאתגר. זה אמנם משתנה מאדם אחד לאחר אבל פינוי שמקורו בהורה שנפטר הוא לא קל לאף אחד. מקום שבו עברה ילדות שלמה, סיפורים של חיים שלמים - כל זה הוא בעצם חלק ממה שמקשה מנשוא על הפינוי שלא תמיד רבים וטובים יכולים להתמודד בו. מה כן לעשות? לדבר עם מפנה דירות מקצועי ששם לעצמו את הרגש במקום הגבוה ביותר!

המרכז לפינוי דירות נפטרים בישראל - עוזרים לכם לצלוח את הפינוי ואת המשבר הרגשי

מבין כל המטלות והמשימות, המרכז לפינות דירות בישראל יודע להתמודד עם כל אתגר ובפרט אתגרים עצובים של פינוי דירות המושתתים על פטירת אחד ההורים. בסופו של דבר פינוי דירה של הורה שנפטר הוא סוג התמודדות עם האבל מחדש ולכן לא כל אחד יכול להתמודד עם זה ופונה אל נותן שירות מקצועי שפועל אך ורק על טהרת הרגש.

מעבר לרגש, זמן הוא עניין שאי אפשר ולא צריך לוותר עליו ולכן כשמדברים על פינוי מסוג זה לא רק שהמפנה המקצועי חוסך את הכאב הוא בהחלט פרודוקטיבי יותר שיודע לשמור על התכולה בשלמותה - בפרט כשמדברים על חיים שלמים שמישהו אחר שכבר איננו הפקיד בידיכם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

חשיבות מיון הניירת מהבית - מה מפנים קודם?

חשוב מאוד לדבר על דברים בעלי ערך רגשי, אבל קודם לכן חשוב להפעיל גם את השכל בכל הסיפור הזה ולחשוב מה יידרש מכם להמשך - אילו מסמכים תצטרכו לצורך מכירת הנכס והעברת הזכויות? כאמור, המשימה החשובה ביותר זה למצוא את המסמכים הנדרשים, אלו שמפוזרים בכל מקום - מלאכת מחשבת ובעיקר "עבודת נמלים" בשפת המפנים המקצועיים שמבינים מה עליהם לעשות ואיך לשמר את התכולה לרבות המסמכים היקרים מפז.

בשלב בו המפנים פוגשים את החלק הזה, הם שמים הדגש קריטי ביותר על המסמכים היות ואם אחד מהם ילך חלילה לאיבוד יהיה קשה לשחזרו אם בכלל יהיה הדבר אפשרי. המפנים המקצועיים יעברו חדר אחר חדר, המשימות של הפינוי תתחלקנה והמסמכים יועברו בצורה מסודרת לשקיות מיוחדות, או אפילו לקופסא נפרדת אותה המשפחה היורשת תוכל לקבל ולשמור.

בגדול, המרכז לפינויים שלנו מפנה את המסמכים ושם את זה כהדגש החשוב ביותר - הכול בכדי שתמצאו כל מה שאתם צריכים ושום דבר לא יחסר באף שלב של הפינוי ואחריו. מיון הניירת הוא קריטי לא פחות מהציוד האחר ועל הדרך זה בהחלט יכול לסייע לכם לפנות את הנכס ולהכין אותו לשיפוץ, מגורים מחודשים או מכירה לכל המרבה במחיר.

מי מפנה ריהוט ישן מדירת ירושה?

אולי ממבט ראשוני ייראה לכם שהספה הישנה לא נדרשת יותר ותרצו להעביר אותה לאתר אשפה מורשה. מאידך, חשוב לעצור וכן לערב מפנה דירות מקצועי שיחד אתו תחליטו - האם למכור את הנכס הישן לרהיטים יד 2? או שאולי אין מה לעשות עם זה וזה אמור להגיע לאתר אשפה מורשה.

יש לכם שאלות? אין לכם מושג כיצד להתמודד עם פינוי דירה של הורה שנפטר בהיבט הפיזי והנפשי גם יחד? אתם לא צריכים להתמודד עם זה לבד. מהרגע שהעמידו בפניכם את המשימה הקשה בחייכם תנו למפנים המקצועיים לסייע לכם לצלוח את הפינוי ואת הכאב!

המרכז לפינוי דירות בישראל - המקום הנכון ביותר להניח את הרגש בצד ולתת לאחרים להתמודד עם מה "שגדול עליכם" יותר מהרגיל.

בשיתוף המרכז לפינוי דירות בישראל
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully