וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקנת אינטרקום לבניין - זה פשוט משחשבתם

בשיתוף TITMATEG

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 10:37

אבטחת הבניין המשותף לא חייבת להיות יקרה או מסורבלת - למעשה המערכות החדשות עושות את השימוש בדלת הכניס לנוח מתמיד. מה כדאי לדעת על התקנת אינטרקום?

התקנת מצלמת אבטחה. ShutterStock
מצלמת אבטחה/ShutterStock

כמו הרבה מאוד אנשים אחרים, אתם חיים בבניין משותף. חשוב לכם לנסות לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להגביר את האבטחה במקום? יצא לכם לשמוע סיפורים לא מאוד נעימים על פריצות והטרדות שהתרחשו לאחרונה בבניינים השכנים לכם? אם כך, הגיע הזמן שתעצרו רגע ותעשו ישיבה בנושא הזה עם שאר הדיירים. אומנם זה נכון שלקבל החלטות משותפות עם השכנים זה לא עניין פשוט, אך אם אתם יכולים להרגיש הרבה יותר בנוח בעזרת התקנת אינטרקום לבניין, למה שלא תעשו זאת?

לא תמיד התקנת אינטרקום לבניין זו הוצאה כלכלית שחייבת להיות מאוד גדולה. ובנוסף, אל תשכחו שכולכם מתחלקים בתשלום הזה. משמעות הדברים היא שבסופו של דבר כל שכן ישלם סכום מאוד סביר, וזה בדיוק מה שייתן לכולכם את השקט לדעת שאתם מוגנים.

באיזה אינטרקום כדאי לבחור?

כשמדברים על התקנת אינטרקום לבניין מומלץ פנו לחברת TITMATEG צריך תחילה לבדוק את השטח ולראות באיזה סוג של אינטרקום אתם מעוניינים. מה שאנשים לא תמיד יודעים, זה שהיום בתחום הזה יש הרבה מאוד חידושים והמצאות. למשל, האם ידעתם שאפשר לבחור אינטרקום שנפתח על ידי זיהוי האצבעות שלכם? והאם ידעתם שיש אפשרות להתקין אינטרקום עם מצלמה? כל הפטנטים הקטנים האלה הופכים את השימוש במכשיר הזה להרבה יותר נוח, כי למעשה אתם תוכלו להיכנס לבניין שלכם אפילו בלי מפתחות פיזיים של ממש. זה אומר שמצד אחד הכול הרבה יותר חופשי, ומצד שני, הכול גם הרבה יותר מוגן. מי שלא יכיר את הקוד של האינטרקום לא באמת יוכל לעשות בו שימוש וכן יצטרך לחכות שאחד מהשכנים מבפנים יפתח לו. בנוסף, האפשרות של התקנת אינטרקום לבניין עם מצלמה יכולה להיות מאוד נוחה, כי בצורה כזאת אתם מסתכלים, רואים את האדם שרוצה להיכנס פנימה וכך יכולים להחליט האם לפתוח לו או לא.

כמה יעלה התקנת מצלמות אבטחה ?

רוצים לקנות אינטרקום ולהתקין אותו? חשבתם לרגע שאם אחד מהשכנים הוא אדם שאוהב לעשות עבודות שונות של שיפוצים בדירה שלו הוא יוכל לבצע גם התקנת אינטרקום לבניין? כדאי שתדעו שלרוב זה לא מדויק. העניין הוא שאם תתקינו בעצמכם את התקנת מצלמות אבטחה ויקרה לו משהו תוך כדי, כנראה שהאחריות לא תכסה את הנזק. בנוסף, אם אתם כבר משקיעים וקונים אינטרקום לבניין שלכם, כדאי יהיה להתקין אותו על הצד הטוב ביותר. לכן אנחנו ממליצים לכם לבדוק את הדברים לעומק, לפנות אל שתיים או שלוש חברות שיכולות לתת לכם שירות כזה ולבקש מכל אחת מהן הצעות מחיר. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים בחירה נכונה ושבסופו של דבר, התענוג הזה לא יעלה לכם יותר מידי. טפלו בעניין עוד היום ותראו שכל השכנים בבניין ירגישו הרבה יותר מוגנים, כי מה פתאום שתדחו זאת עוד ועוד?

בשיתוף TITMATEG
  • עוד באותו נושא:
  • אבטחה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully