וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה עולה שער ברזל לגינה?

בשיתוף המרכז הישראלי למסגרות

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 11:12

שער בגינה הוא דבר חשוב מאוד. השער מהווה את נקודת המפגש שבין המרחב הפרטי לציבורי, הוא מספק את הפרטיות הנדרשת בכל בית וכן, מגן על הבית מפני מקרים של פריצה

שער ברזל בכניסה לבית. ShutterStock
שער/ShutterStock

שער לבית חייב להיות איכותי מאוד, עמיד וחזק וזאת כדי שהוא יספק את ההגנה הטובה ביותר על הפרטיות של דיירי הבית. יחד עם זאת, חשוב מאוד להקפיד על עיצוב השער שכן הוא משתלב בבית כולו ומשפיע באופן מהותי על הנראות של הגינה והבית בכלל. אם אתם מחפשים שער איכותי, פונקציונלי, עמיד, חזק ודקורטיבי לגינה שלכם, כדאי מאוד שתבחרו בשער ברזל לגינה.

למה כדאי לבחור בשער ברזל לגינה?

בשנים האחרונות המרכז הישראלי למסגרות מציע מגוון רחב של מוצרי מסגרות לא מעט אנשים בוחרים דווקא בשער ברזל מגולוון לגינה שלהם וזאת בשל העובדה שמדובר על שערים איכותיים מאוד, עמידים וחזקים אשר מחזיקים מעמד בצורה הטובה ביותר לאורך זמן רב. כמו כן, מדובר על שערים שיכולים להיות גבוהים וגדולים ועל כן הם מספקים את הפרטיות הרצויה לדיירי הבית.

שערים מהברזל מרתיעים פורצים, שכן הם עמידים וחזקים. כך שמלכתחילה פורצים מעדיפים שלא להתקרב אליהם. כיום ניתן למצוא שערי ברזל במגוון עיצובים שונים, חדשניים ומרשימים. הבחירה בשער מעין זה לגינה שלכם תיצור את האווירה הטובה ביותר בגינה, תשדר יוקרה ואיכות ועוד. כיום ניתן לבחור שערי ברזל בהתאמה אישית, בהתאם לצרכים של האדם, בהתאם למידות הרצויות של השער ובהתאם לסגנון העיצוב המבוקש.

כיצד תבחרו שער ברזל לגינה שלכם?

בבואכם לבחור שערי כניסה מברזל לגינה שלכם, כדאי מאוד שתבחרו בחברה המציעה שערי ברזל באיכות הגבוהה ביותר של חומרי גלם. שרמת הייצור, העיצוב והעמידה בכל דרישות התקן היא הטובה ביותר. חשוב שלחברה יהיה ידע רב בתחום וניסיון עשיר לצד עבודה מקצועית ומוקפדת בכל השלבים של התקנת השער החל מבחירתו ועד ההתקנה שלו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

כמה יעלה לכם שער ברזל לגינה?

אם אתם תוהים כמה יעלה לכם שער ברזל לגינה, כדאי שתדעו שמדובר על מחיר שמשתנה בהתאם לכמה פרמטרים כגון:

מידות השער- אין ספק שמחיר שער ברזל לגינה מושפע באופן ישיר מהגובה שלו, האורך שלו והרוחב שלו.

מנגנון הפתיחה של השער גם משפיע על המחיר שכן, מנגנון פתיחה ידני לשער ברזל יהיה זול יותר ממנגנון פתיחה חשמלי שידרוש מנוע ומערכת חשמלית אלקטרונית.

סוג הגלוון של השער גם משפיע על המחיר. גלוון לשער גינה מברזל ניתן לבצע בשיטה החמה או הקרה. גלוון חם עם שכבה עבה של אבץ נחשב לאיכותי יותר ולכן הוא גם יקר יותר. גלוון קר לעומתו מתבצע עם שכבה דקה יותר של אבץ ולכן הוא יהיה זול יותר.

המורכבות של התקנת שער הברזל גם משפיעה על מחיר השער, שכן במקום שמורכב יותר להתקין בו שער והוא ידרוש עבודה רצינית יותר, המחיר יהיה גבוה יותר על השער והתקנתו.

בשיתוף המרכז הישראלי למסגרות
  • עוד באותו נושא:
  • שער
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully