וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיולדת ועד ליום ההולדת - מארזי מתנה אישיים לכל אירוע

בשיתוף רוי שוקולד

עודכן לאחרונה: 6.6.2021 / 14:28

לשמוח יחד עם האנשים שאנחנו אוהבים ולשמח אותם ביומם המיוחד - זה הבסיס של חברות ואהבה. אז בין אם מדובר ביולדת או בחתן יום הולדת, מארז שוקולדים בהתאמה אישית הוא תמיד מתנה מוצלחת

מארז שוקולד. רון שוקולד,
מארז שוקולד/רון שוקולד

משבר הקורונה, שנראה שהוא כבר מאחורינו, לימד אותנו מה באמת חשוב בחיים - האנשים שאנחנו אוהבים. הריחוק שנכפה עלינו מחברינו ובני משפחתנו האהובים והיקרים ביותר גרם לרבים מאיתנו להעריך מחדש את כוחן של חברות, של תמיכה, של קרבה ושל אינטימיות, והוא גם הבהיר לנו עד כמה אנו זקוקים לכל אלו על מנת להיות מאושרים.

אם כן, כיצד נוכל לשמר ולחזק את הערכים החשובים הללו של אהבה ואכפתיות? של תמיכה וקשר אישי עמוק? לעתים המתנה הנכונה בזמן הנכון היא הדרך הכי טובה להגיד עד כמה אנחנו אוהבים ועד כמה חשוב לנו להשקיע בקשר ולשמור עליו, גם בימים שבהם אנו יכולים להיפגש ולהתחבק ללא כל הגבלה.

בחירה של מתנה עשויה להיות כאב ראש לא קטן בעבור רבים מאיתנו, אבל אם נעצור לרגע ונחשוב מה באמת ישמח את האדם שלו אנחנו קונים את המתנה, ייתכן שההתלבטות תהיה קלה הרבה יותר. בקנייה של מתנה עלינו לשים במרכז את המקבל, את ההעדפות שלו ואת התשוקות שלו. אם נצא מנקודת מחשבה זו, יהיה לנו קל הרבה יותר להתאים לו בדיוק את מה שהוא רוצה ולגרום לו לשמחה רבה.

מארז שוקולד. רון שוקולד,
מארז שוקולד/רון שוקולד

מארז מתנה ליום הולדת

יום הולדת הוא אירוע של פעם בשנה בלבד, אבל קנייה של מתנת יום הולדת היא שכיחה הרבה יותר. יום הולדת לאבא או לאמא, לאח או לאחות, לחבר הכי טוב או לבוסית - כל אירוע כזה דורש מתנה אישית ומיוחדת. בחירה במתנה מסוג מארז יום הולדת מלא בשוקולדים איכותיים יכולה להתאים לכל אחד מחתני השמחה הללו, בתנאי שאנו מתייחסים להעדפות ולאהבות האישיות שלהם.

אם אבא שלכם הוא חובב קפה וטעמים מרירים, תוכלו לשלב במארז יום ההולדת שלו פרלינים במילוי אספרסו או טראפלס קרמל קפה, לצד טראפל וויסקי עם שוקולד מריר או טבלת שוקולד אגוזים מריר. אם החברה הטובה היא חובבת אלכוהול ויין, תוכלו להתאים לה פרלינים במילוי אייריש קרים או ליקר תפוז ולשלב במארז גם בקבוק יין איכותי שישלים את החוויה. תוכלו לשלב במארזים אלו גם מסרים אישיים מיוחדים שיודפסו על גבי שוקולד על מקל או על גבי טבלת שוקולד, וכך להפוך את המארז לאישי ומרגש במיוחד.

לצד הגמישות הרבה בבחירת מרכיבי המארז, יתרון נוסף של מארז שוקולדים הוא האפשרות לשלוח אותו בצורת מתנה ליום הולדת עד לביתו או למקום עבודתו של בעל השמחה. כך תוכלו להבטיח את אלמנט ההפתעה ואת התזמון המושלם לקבלת המתנה - בדיוק ברגע הנכון ובמקום הנכון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

מארז ליולדת

אין ספק שיום הולדת הוא אירוע משמעותי וחשוב, אך יש יום הולדת אחד שהוא מיוחד מכולם - יום הלידה. הרך הנולד אמנם לא מצפה בשלב זה של חייו למתנות, אך האם הטרייה שעברה חוויה מטלטלת ויוצאת דופן אכן ראויה למתנה אישית שמראה שאנחנו חושבים עליה ושותפים בשמחתה הגדולה.

מארז שוקולדים איכותי ומגוון הכולל מסרים אישיים ומתוקים ואת הטעמים האהובים על היולדת הוא דרך נפלאה לשלוח אהבה. מארזים ליולדת ניתן לבקש לשלוח ישירות למחלקת היולדות שבו שוהה האם הטרייה, וכך תוכלו לשבור במעט את השגרה החדשה שבה היא נמצאת ולהכניס בה מתיקות ואנרגיות, שלהן היא בטוח זקוקה.

להיות מוקפים באנשים שאנחנו אוהבים זו זכות גדולה. לחגוג עמם את השמחות הקטנות והגדולות וללוות אותם ברגעים החשובים בחיים זו זכות גדולה לא פחות. אז בפעם הבאה שאתם מחפשים מתנה לאדם אהוב, לכו למקום הכי אישי שלכם ושלו ונסו למצוא את הטעמים שיהפכו את היום שלו למושלם ומתוק במיוחד.

מחפשים מתנות במשלוח עד הבית? היכנסו לאתר רוי שוקולד המציעים לבחירתכם מארז מתנה בהתאמה אישית ממבחר המארזים הכוללים שוקולד ויין, שוקולד וספר, מארזי עוגיות ועוד.

בשיתוף רוי שוקולד
  • עוד באותו נושא:
  • שוקולד
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully